+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Vondt i armene.

Bronse Member Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29

Vondt i armene.

Sliter litt med vondt i armene.
    Føles som at smerten starter på innsiden av albuen, og "stråler" både opp og ned i resten av armen, og noen ganger helt opp til skuldrene.
    Kommer spesielt ved benktrening og lignende, og en og annen sjelden gang ved ryggtrening. Kan være ubehagelig i opp til et par døgn.
    Smertene kommer bl.a. også om jeg skrur bil og det er litt tunge ting man holder på med, eller hvis jeg bærer flyttelast eller lignende aktivitet som har litt varighet. Den ene gangen jeg prøvde fjellklatring var det også helt jævlig.
    Blir liksom litt kraftløs i armene også mens det pågår.
    Tror jeg har hatt dette mer eller mindre siden jeg begynte å trene, men det siste året eller så har det virkelig begynt å bli plagsomt.

Any ideas?
    Kan det være senebetennelse?

WorldHeavyweightChampion CM Punk is a jewel in the rough CM Punk is a jewel in the rough CM Punk sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Høres dessverre ut som en senebetennelse ja.
    Kom det til legen og få deg noe betennelsesdempende. Voltaren eller lignende.
    MY LIFE, MY RULES!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Dette er en god tråd på albue problemer: http://www.fitnessprat.no/showthread...603#post246603

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Stråler det ned i fingrene? Hvilke fingre isåfall?

Sitat Opprinnelig skrevet av Fiat Vis post
    Sliter litt med vondt i armene.
    Føles som at smerten starter på innsiden av albuen, og "stråler" både opp og ned i resten av armen, og noen ganger helt opp til skuldrene.
    Kommer spesielt ved benktrening og lignende, og en og annen sjelden gang ved ryggtrening. Kan være ubehagelig i opp til et par døgn.
    Smertene kommer bl.a. også om jeg skrur bil og det er litt tunge ting man holder på med, eller hvis jeg bærer flyttelast eller lignende aktivitet som har litt varighet. Den ene gangen jeg prøvde fjellklatring var det også helt jævlig.
    Blir liksom litt kraftløs i armene også mens det pågår.
    Tror jeg har hatt dette mer eller mindre siden jeg begynte å trene, men det siste året eller så har det virkelig begynt å bli plagsomt.

Any ideas?
    Kan det være senebetennelse?
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Bronse Member Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler Vis post
    Stråler det ned i fingrene? Hvilke fingre isåfall?

Nei...

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.