+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Vondt i brystet

Medlem K4iN is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2006

Vondt i brystet

Tenkte jeg skulle prøve å se hvordan dips formen var på fredag. Alt gikk fint helt til jeg kom til rep 18, men fortsatte dum som jeg var. Tilslutt hørte jeg et knekk i brystet og måtte avslutte begrunn av kraftige smerter.
    Trodde først det var muskel festet siden jeg gikk overdrevet langt ned, men når smerten hadde roa seg såpass ned at jeg fikk utforska det virker det mer som om det er brystbeinet det er noe med. Gjør vondt når jeg trekker pusten dypt og når jeg gjør beveger meg på noen måter. Knaser liksom litt innebrystet.

Tror dere det kan være knekt/brista eller no?
    Hørt om noe slikt før? Dersom brystbeinet er bristet er det fortsatt noe vits og dra til legen? Har dem noe de for gjort da?

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Dra til legen, alt for billig til å la være, i Norge. Litt vanskelig å si, rar måte å briste på, uten noe sammentreff med noe hardt el.. Men er vel mulig, som alt annet.

Lord of the living dead Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos har et berømt rykte Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Mulig det kan komme fra ryggen? Når jeg strekker meg ut smeller det midt på brystkassen.Fikk beskjed det kom fra ryggen.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Premutos Vis post
    Mulig det kan komme fra ryggen? Når jeg strekker meg ut smeller det midt på brystkassen.Fikk beskjed det kom fra ryggen.
    Noe slikt har jeg også. Når jeg lener meg godt tilbake kommer det masse knekkelyder.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Jeg har også hatt betennelse på samme måte som deg i brystbeinet, nå i et halvt år. Først nå i det siste at det har bedret seg, (4 måneder uten trening) Så og si all vekttrening irriterer det.
    Legene vet ingenting.
    Selv har jeg lest meg frem til at det er en sykdom man kan få, rett og slett at man får betennelse i feste mellom ribbeinene og brystbeinet. Det er ikke farlig, og går over av seg selv som regel i løpet av ett år.

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Det gjorde det hos meg også før. Trente jeg dips kjentes det ut som to ribbein som ble presset mot hverandre. Ganske ubehagelig, men gikk jo fint å trene. Gikk litt over etter oppvarming.

Lenge siden jeg har trent dips, men av og til hvis jeg lener overkroppen bakover, kjenner jeg det er noe der.. Lener jeg enda litt lenger bak, så smeller det i brystet og så er det borte.. Etter at jeg begynte å strekke ut bryst, rygg og skuldre regelmessig (minst annen hver dag), så har det ikke skjedd..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.