+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Vondt i ganen.

Superior newbie thegreatone is a jewel in the rough thegreatone is a jewel in the rough thegreatone is a jewel in the rough thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006

Vondt i ganen.

Føler meg i fin form, ikke syk eller slapp overhodet. Men likevel har jeg de siste dagene fått litt vondt i ganen når jeg svelger mat og inntar væske. Noen som vet hva det kan skyldes?

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Hvor lenge har du hatt det problemet?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sett på film med bestekompisen de siste dagene?

Superior newbie thegreatone is a jewel in the rough thegreatone is a jewel in the rough thegreatone is a jewel in the rough thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Sett på film med bestekompisen de siste dagene?
    Ingen film med bestekompisen her. Har hatt det i 2 dager bare.. Så det jeg tenker, er om jeg kanskje begynner å bli syk, selv om jeg føler meg bra?.

Dekadent n00b Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum uberuberuber Sternum sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Nøyaktig hvor er det du har vondt? Er det i den harde eller bløte ganen? Er det noen synlig forandring i ganen, som feks kul, hevelse eller lignende? Har du hovne lymfekjertler på halsen eller under haken?

For øvrig er en mulighet at det kan være nevropatisk smerte, vel og merke dersom det ikke er noen synlig forandring i ganen. Dersom smertene kommer periodevis, kan dette tyde på en irritasjon av trigeminusnerven, som leder de fleste smerteførende nervetrådene fra ansiktet og munnen. Men altså, det er fryktelig vanskelig å stille noen diagnose via nett

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.