-
Vondt i halsen
Våknet opp søndag med vondt i halsen. Ble værre og værre utover dagen, men klarte å spise greit. Kjennes ut som om svelget er veldig trangt og har litt problemer med pustingen. Svelget er hovnet opp. Det er ikke vanskelig å puste men det fungerer ikke optimalt for å si det sånn. I natt våknet jeg flere ganger hvor halsen var helt tett og jeg måtte hikste etter pusten en stund for å kunne puste normalt. Kjentes ut som om jeg skulle kveles. Jævlig ubehagelig egentlig.
I morges hadde jeg store problemer med å få i meg frokost. Spist et par paracett og repsils men blir ikke bedre. Har ikke feber eller noen andre plager egentlig. Vurderer å se situasjonen litt ann utover dagen eller bør jeg bare stikke til legen å få noe antibiotika eller noe med en gang?
-
Høres nesten ut som en slags allergisk reaksjon.. Har du andre symtomer, utslett eller lignede? Hmm.. Jeg ville stukket til legen om jeg hadde slike plager. Ikke at det nødvendigvis behøver å være alvorlig, kan jo gå over av seg selv, men rett og slett fordi det høres vanvittig ubehagelig ut. God bedring.
-
Har du ellers prøvd å drikke varm melk med honning? Det gjør veldig godt for halsen, har jeg erfart. Sist jeg var syk, hovnet også halsen(svelget) opp og jeg sleit med å spise og svelge maten.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
Forumregler
SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.