+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: vondt i håndleddet evd trening av biceps:

Kliss nytt medlem MAXMIX is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003

vondt i håndleddet evd trening av biceps:

Fliter med noe jeg har hatt lenge, og føler at det kanskje hemmer biceps treningen min:

får vondt i hånleddet når jeg feks sitter på en preacher-benk og tar bicepscurls med ez stang. første to reps går helt greit, men så kommer smertene, på lillefinger siden av håndleddet.

det samme skjer med vanlige biceps curls med manualer, men om jeg tar biceps hammer curls så kjenner jeg nada.

noen som har vært ute for det samme? vil det hjeøpe meg og bestille noen handledds støtter / hansker med handledds støtte?

(sikkert tatt opp før lignende spørsmål, men blir bare rot av og poste i et år gammle topics )

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Jeg hadde samme problemet ved bruk av de øvelsene som du beskriver her. Gikk over til mer bruk av kabelapperater i treninga og det gjorde susen, i kombinasjon med en god håndleddstøtte. Et par måneder med dette gjorde at jeg nå kan trene med både manualer og EZ stang uten problemer, hvis jeg skulle ønske det.
    Riktignok skal det ikke så mye til, før jeg kjener antydinger til skaden igjen, men det har iallefall blitt mye bedre.

Kliss nytt medlem MAXMIX is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003
    hvis jeg trener med moderate vekter på di "vonde" øvelsene en stund, så gir det seg, men med en gang jeg øker litt kommer det tilbake.. tror jeg får investere i en god hndledds støtte ja. teste ut litt kabel øvelser kasnkje ja..

Noen som vet om hammer biceps curls er "bra nok" trening for biceps?

den biceps curlen som begynner som hammer curls og slutter som vanlig curls, om noen skjønner, dvs, vrier handleddet gradvis til det er i "normal" curl posisjon, går helt fint cet og, det er når hendene er helt nede og vridd det er verst..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.