+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Vondt i korsrygg

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21

Vondt i korsrygg

Jeg klarer ikke bestemme meg som hva som er gæernt så jeg søker derfor etter litt erfaringer!

Jeg er 99% sikker på at jeg ikke har løftet feil eller fått meg noen knekk, heller en belastning/overtrenings"skade".
    Det startet i forrige uke etter tung knebøy mandag og halvmark på tirsdag. Torsdag da jeg skulle trene rygg hadde jeg allerede veldig vondt i korsryggen mne kjørte likevel lett halvmark og hantelroing av øvelser som belastet i korsryggen.
    Smertene minner om utmattelse/stølhet/pump bare vedvarende, og jeg kjenner det når jeg sitter og bøyer meg ned - ikke når jeg står og går(alltid).
    Kjente noe stråling i bakside lår i begynnelsen og nå er det noen ganger frem i lysken hvis jeg sitter lenge.

Er det hvile og tid som skal til eller trenger jeg tur til kiropraktor?
    www.mthereseo.blogg.no

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Prøv å tøye ut ræv og korsrygg, samt gå deg noen turer.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Tøyer mye glutes og hoftebøyer, men turer har det blitt dårligere med, håper det hjelper!
    www.mthereseo.blogg.no

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Å la ryggen få en pause noen dager fra tung løfting skader nok heller ikke
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Aldri dumt med en liten tur til kiro, det koster ikke all verden heller. Men det ligger ofte i rævva!

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Aldri dumt med en liten tur til kiro, det koster ikke all verden heller. Men det ligger ofte i rævva!
    -> Insert pun here
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Ryggen får pause ut uka, har det ikke gitt seg så blir det kiro
    www.mthereseo.blogg.no

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    hei, du kan også prøve å strekke deg i chins stang, henge,strekke og vri på deg. Det kombinert med gåtur og litt massasje har hjulpet bra for meg før.

Selv om du løfter med bra teknikk kan det hende korsryggen din får mye belastning med tanke på at du kjører de øvelsene man,tir,tors. Veit iallefall fra egne erfaringer at korsrygg trenger en del hvile.

God bedring

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Takk for tips! Det er det jeg har mistenkt, rett og slett overbelastning - godt det ikke er noe værre til tross
    www.mthereseo.blogg.no

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Stiv i korsrygg
    By Baronen in forum Trening
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 16-11-10, 20:13
  2. Korsrygg og gluteus
    By jnaz in forum Trening
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-03-10, 23:05
  3. Ondt i korsrygg!