+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Vondt i magen

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30

Vondt i magen

Har tatt bitterstern før måltid i ett par mnd nå og det hjalp. Men virker som hvis jeg ikke tar det så kan jeg få vondt i magen! Vil det hjelpe og ta smertestillere for vondt i magen eller vil det bare gi mere smerte til magen?

Tenkte på 2 stk paracet 500mg og kanskje 1 ibux 200mg ? Evt noe annet?

Biatch Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Nå aner ikke jeg hva bitterstern er, men hvorvidt du kan ta smertestillende mot magesmerter er vel veldig avhengig av hva det er som gir deg vondt i magen. Har det noe med fordøyelsen å gjøre er det ikke så lurt å ta ting som paracet osv fordi det er ganske hardt for magen.

Får du vondt i magen når du har spist burde du kanskje fått en lege til å se på det. Eventuelt se på hva du spiser og om du har noen matallergier. Både gluten- og melkeallergier gir vondt i magen.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Kanskje ikke bra og ta : Alcar, L-tyrosine , lean green tea på tom mage? Spesiellt L-tyrosine? Selv om det står på boksen at det skal taes på tom mage.

Har ikke hatt melkeallergi tidligere. Hva vil gluten si?

Biatch Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Jeg aner ikke hva de tilskuddene er, men står det at du skal ta dem på tom mage er det sikkert greit.

Glutenallergi er allergi mot hvete. Stadig flere får det. Prøv å kutt ut hveteprodukter i noen dager, kanskje du merker forskjell.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Har tatt bitterstern før måltid i ett par mnd nå og det hjalp. Men virker som hvis jeg ikke tar det så kan jeg få vondt i magen! Vil det hjelpe og ta smertestillere for vondt i magen eller vil det bare gi mere smerte til magen?

Jeg syntes du skal donere litt penger til barna i afrika. kansje abbonere på en der nede? 300kr i mnd letter samvittigheten og mageverken!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Samvittighet er for de svake Men det er greit og ha litt samvittighet KUN for seg selv.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Kanskje du har magesår. Spis en pakke med norgesplaster så ordner det seg nok.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post

Smertestillende vil jo hjelpe deg der og da. Men du burde finne ut årsaken til magesmertene. Har du regelmessig avføring? Hvor sitter smertene?
    Fastlege evt. legevakt er en god ting, bedre å ta enn tur for mye enn for lite om det plutselig skulle gå hull på tarm el magesekk....
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.