-
vondt på innsiden av kneet
har vondt på innsiden av høyre kneet. Det kjennes spesielt når jeg går dypt i knebøy og benpress. Prøve å kjøre leg extensions. Gjorde vondt det også. Prøvde også å sparke benet ut i lufta som et svømmetak (noe jeg gjør for hoftene, en kiropraktor ba meg om dette) uansett, dette gjorde veldig vondt i det høyre kneet.
I tillegg har jeg lagt merke til at jeg pleier å automatisk vinkle føttene på det vonde benet mer ut til siden på knebøy. Det har jeg gjort siden før jeg fikk vondt der.
Smertene begynte etter en ganske kort sykkeltur på en sykkel med et litt for lavt sete.
I dag fikk jeg ikke trent forsiden av låra. Tenkte det var best å la være da det gjorde såpass vondt. Har dere noen ideer om hva dette kan være? bør jeg se ann litt, eller oppsøke lege med en gang?
på forhånd takk for hjelp
-
Tror du kan oppsøke lege med en gang ja... kneeskader er kjipe ting! Like greit å få profesjonell behandling så raskt som mulig 
- Trallalas two cents
-
Medlem
når jeg hadde problemet med kneet mitt så merket jeg det også på innsiden. og der kunne det være både menisken og senen som gjorde vondt i følge legen. ved menisk skade så skal det vel stikke litt, mens senen har vel fester rett over og under kneet på siden. legen min klemte hvertfall der for å finne ut om det var senen.
står litt om kneskader på lommelegen.no
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere innleggene dine
Forumregler
SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.