+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Vondt under knærne etter knebøy

Kliss nytt medlem Fluppy is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    25

Vondt under knærne etter knebøy

Hei.
    Jeg har merket spesielt det siste halvåret at jeg får vondt på undersiden av kneskålene dagene etter knebøytreningen. Kjenner det egentlig kun når jeg går i trapper, ikke ellers. Under selve knebøyen kjenner jeg faktisk heller ingenting.

Jeg varmer opp på ergometersykkel og bruker joggesko ment for sal. (sånn med oransj såle. Ikke noe demping.)

Under knebøyen står med beina i skulderbredde og går bittelitt lengre ned enn 90grader. Legger merke til at knærne mine stikker litt ut forran tærne mine.

Noen som har opplevd slikt og vet sånn ca hva dette kan komme av?

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Prøv å kjør "ass to the grass". Jeg merket også smerte i knærne på den tiden jeg på død og liv skulle kjøre til akkurat 90 grader. Når jeg begynte å kjøre dypere så gikk det over.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    kjør i sokkelesten, og gjør som Stålballa sier.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Medlem eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    ja, ass to the grass..! og bind knærne dine ved tunge løft.

Kliss nytt medlem Fluppy is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    25
    Yes, da har jeg fått kjøpt meg kvalitetssko som er skikkelig stabile og har gjort som dere sier: Ass to the grass.

Knærne er helt fine fortiden nå

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.