+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 162

Tråd: 15 år og 170kg i benk?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

15 år og 170kg i benk?

McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Han tar nesten dobbelt så mye som meg

Men er ikke så dum at jeg tror det faktisk er en 15 åring...
    Og ingen safer?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Han tar nesten dobbelt så mye som meg
    har litt vondt for og tro det jeg ser på filmen... 170 er ganske bra mye
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoneman Vis post
    den er grei... er mer alderen til gutten jeg vil ha bevist...

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Jeg tror på at han tar 170kg i benk,men han ser virkelig ikke ut som en 15åring i ansiktet.

Men hvem vet..

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Uansett et utrolig solid løft av en gutt med så lite muskler. Her er det gudegener på ferde, for triceps og bryst burde ikke være i stand til å løfte det der.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Uansett et utrolig solid løft av en gutt med så lite muskler. Her er det gudegener på ferde, for triceps og bryst burde ikke være i stand til å løfte det der.
    det jeg også stusser på derfor jeg vil se bevis på alderen og ikke bare vektene
    Sist endret av GrEmLiNgS; 05-05-07 kl 12:26

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    dobbel post? blæh
    Sist endret av GrEmLiNgS; 05-05-07 kl 12:26

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det jeg også stusser på derfor jeg vil se bevis på alderen og ikke bare vektene
    2nd that
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sånn skal det gjøres:
    325kg uten skjorte. Lett.

http://www.youtube.com/watch?v=6bu9c...elated&search=

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det der var ikke 170kg i benk, se så lett den skled til siden, haha Fiffig.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    jeg telte med vekten hans og kom til 178kg

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Det der var ikke 170kg i benk, se så lett den skled til siden, haha Fiffig.
    Jeg undret meg også på dette. Han vridde og beveget stangen meget lett før selve løftet med tanke på at det var 170kg. Når mange kg er på stangen, så blir det store krefter nedover, og pga friksjon mellom stang og "stangholderne" blir det vanskeligere og vanskeligere å bevege på stangen til tyngre det blir, det er simpel mekanikk teori.

Eneste som kan være er at han har hatt en skjult medhjelper eller no sånt som har svitchet vektene mens han har drevet å målt dem etc.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Jeg undret meg også på dette. Han vridde og beveget stangen meget lett før selve løftet med tanke på at det var 170kg. Når mange kg er på stangen, så blir det store krefter nedover, og pga friksjon mellom stang og "stangholderne" blir det vanskeligere og vanskeligere å bevege på stangen til tyngre det blir, det er simpel mekanikk teori.

Eneste som kan være er at han har hatt en skjult medhjelper eller no sånt som har svitchet vektene mens han har drevet å målt dem etc.
    FOr å si det slik, når jeg driver med rackbenk bruker jeg ei glatt stang som ligger på glatte metallbjelker. 170kg beveger seg IKKE så lett bortover for å si det slik. Dere kan jo prøve selv Legge på 170kg på stanga og gli den bortover

Men jeg driter i løft på youtube og nettet, det er forsvinnende uinteressant
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK har en flott utstråling HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    enig, jeg stusset med engang på hvor lett stanga skled til siden og hvor lett han løftet ut vekta....

btw 370 lbs = 168.2 kg

http://www.manuelsweb.com/kg_lbs.htm

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Aldri i livet. Se hvordan han ruller stanga fram og bare slider den lett til venstre før han løfter. Det der er ikke 170 kg! Legg merke til at han hele tiden skal bevise at det er 170 kg. Bevis ville ha vært om han gjorde det på et treningssenter med vitner og vanlige vekter.

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    han er ikke 15, se på han da fan! og det der er ikke 168kg, han ruller på stanga og dytter på vektene som det skulle være plastikk jo..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoneman Vis post
    hmm han viser jo faktiskt noe fødselspapirer i slutten der hehe... har ikke lagt merke til det jeg... men er fortsatt skeptisk ass... er det tilfelle er det sinnsykt imponerende

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Det er vilt hvor sterke følelser dette setter i gang hos mange!

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    hva er forklaringen på den slider så lett som fjær da?
    :)

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det er vilt hvor sterke følelser dette setter i gang hos mange!
    Benkpress kødder man ikke med!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray Vis post
    han han ER sterk som faen?

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Han skulle ikke ha slida stanga så mye frem og tilbake, da ser vi med engang at det ikke er mer enn 40-50kg på stanga.

Prøv å slide med f.eks 110kg, skjer ingenting.
    RockyRock

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Han skulle ikke ha slida stanga så mye frem og tilbake, da ser vi med engang at det ikke er mer enn 40-50kg på stanga.

Prøv å slide med f.eks 110kg, skjer ingenting.
    eh, gjør jo faktisk det:P
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Han ruller den jo. Det er vel ikke så vanskelig.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Ja, han har en ninjamedhjelper som bytter vektene etter han har veid dem helt uten å lage en lyd, samt at han har overbevist alle han kjenner og ikke kjenner (inkludert staten) om at han er bare 15 år når han i realiteten er 28.

Toby Cook fortjener cred for løftet, det er utrolig mye mer som tilsier at løftet er legit fremfor fake.
    Han vet vel best selv, og det er vel det eneste som betyr noe uansett.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Det hele er en stor konspirasjon for å få alle internettvankere til å tilbe ham selv om han egentlig bare benker 40-50kg!!

GridIron Barbell

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    TIden vil vise da, rekorden i raw powerlifting i Usa for 15åring med hans kroppsvekt var 250 pounds, siden han er 50% sterkere burde han ta den rekorden lett.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Men snakker vi om at han skal på stevner og få godkjent løfta sine må han nok ned 10-20kg i belastning for å få et godkjent løft. For det der var ikke et godkjent løft hvis man skal se slik på det Sterk gutt ja, men det var ikke stopp og det var skeivdrag
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Ja, han har en ninjamedhjelper som bytter vektene etter han har veid dem helt uten å lage en lyd, samt at han har overbevist alle han kjenner og ikke kjenner (inkludert staten) om at han er bare 15 år når han i realiteten er 28.

Toby Cook fortjener cred for løftet, det er utrolig mye mer som tilsier at løftet er legit fremfor fake.
    Han vet vel best selv, og det er vel det eneste som betyr noe uansett.
    For de som har peil, så er det jo ikke akkurat så vanskelig fake til f.eks lyd av vektskiver inn på filmen etterpå. Og med en medhjelper, så kan han lett ha skiftet vektskivene.
    Men men, nok kverrulering,hehe, tar han 170kg i plenum på et helsestudio så skal jeg ta av meg hatten
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Crappler Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    24
    TIden vil vise da, rekorden i raw powerlifting i Usa for 15åring med hans kroppsvekt var 250 pounds, siden han er 50% sterkere burde han ta den rekorden lett.
    Tror ikke 15-åringer er så sterkt representert i styrkeløft ...

Crappler Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai er et navn kjent av alle Shemhazai sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av xray Vis post
    Sannsynligvis presser han litt opp samtidig.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Shemhazai Vis post
    Tror ikke 15-åringer er så sterkt representert i styrkeløft ...
    På hvilket grunnlag baserer du det? Dessuten går det ikke på bestemte aldre, det går i intervaller fra ditt til datt f.eks
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Shemhazai Vis post
    Sannsynligvis presser han litt opp samtidig.
    Det forklarer fortsatt ikke at den glir som plastikk
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2006
    Leave It! Den tøsen der tar ikke 170kg i benk.

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Leave It! Den tøsen der tar ikke 170kg i benk.
    Haha, du er sjalu nå?
    Du snakker om at du liksom er så sterk for alderen; think again, bitch! yeah

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Det forklarer fortsatt ikke at den glir som plastikk
    Det kan være avhengig av festene på siden, og han ruller den jo. Jeg har sett fester på siden som er ganske polerte og noen er slik at de nærmest tilter nedover. Og jeg har da ikke hatt noe problemer med å flytte rundt på 110kg++
    Det er mer sannsynlig at noe slikt er forklaringen, ikke at det hele er en sykt bra gjennomført nettkonspirasjon.

GridIron Barbell

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det kan være avhengig av festene på siden, og han ruller den jo. Jeg har sett fester på siden som er ganske polerte og noen er slik at de nærmest tilter nedover. Og jeg har da ikke hatt noe problemer med å flytte rundt på 110kg++
    Det er mer sannsynlig at noe slikt er forklaringen, ikke at det hele er en sykt bra gjennomført nettkonspirasjon.
    Ja han ruller OG slider den til siden, 170kg glir ikke så lett. Men ja sterk gutt uansett, Men fra et styrkeløftperspektiv sugde løftet teknisk.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg syns noen burde ta på seg ansvaret å skrive et brev hvor vi forteller han hvilken liten drittjævel alle vi på FP syns han er!

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    hva med at vi skraper sammen noen høvdinger og sender en representant fra FP over for å se på løftet og bekrefter alderen?
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

Registered User Svein Gerhard is on a distinguished road Svein Gerhard sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Er jo bare å vente litt, han sier selv at han skal komme seg på et stenve å skrive seg inn i bøkene.

Er det så vanskelig å akseptere at enkelte har fantastiske gener? Noen løper fort, noen er utrolig sterke. Jay Cutler benket jo over 100kg de første gangene han faktisk rørte benken

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Svein Gerhard Vis post
    Er jo bare å vente litt, han sier selv at han skal komme seg på et stenve å skrive seg inn i bøkene.

Er det så vanskelig å akseptere at enkelte har fantastiske gener? Noen løper fort, noen er utrolig sterke. Jay Cutler benket jo over 100kg de første gangene han faktisk rørte benken
    Kjenner jeg flere som har gjort! men er STOR forskjell på 100 og 170kg

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Kjenner jeg flere som har gjort! men er STOR forskjell på 100 og 170kg
    Det som slår meg og er hvor latterlig dårlig teknikk han har. Alle jeg har sett som benker mye har bra teknikk.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Det som slår meg og er hvor latterlig dårlig teknikk han har. Alle jeg har sett som benker mye har bra teknikk.
    ja stemmer det... du skal være BRA sterk om du løfter tungt uten noe bra spenn og teknikk ass...

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    ja stemmer det... du skal være BRA sterk om du løfter tungt uten noe bra spenn og teknikk ass...
    Så jo det, lå flat som ei pannekak og null teknikk, armene vinglet som faen. Derfor virker det ikke sannsynlig at han løfter det han gjør i mine øyne.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Så jo det, lå flat som ei pannekak og null teknikk, armene vinglet som faen. Derfor virker det ikke sannsynlig at han løfter det han gjør i mine øyne.
    om teknikken hadde vært bra hadde jeg fortsatt hatt problemer med å tro det...

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    om teknikken hadde vært bra hadde jeg fortsatt hatt problemer med å tro det...
    Hehehehe, ja igrunn
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det er faktisk sant også. Du har ikke anledning til å veive med 170kg, da knuser den deg. I tillegg lobbet han den rett fra stativet ned på kassen, uten å spenne kassen først. Ikke bro engang.

Ble medlem
    10-2006
    Haha, du er sjalu nå?
    Du snakker om at du liksom er så sterk for alderen; think again, bitch! yeah
    Er ikke sjalu på den dusten der På 27år. med null teknikk og pers på 35kg i benk

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.