Hvis jeg kunne valgt så ville jeg sett ut som Greg Plitt:
![]()
så snilt av deg å tenke på oss jenter også da HITFrank![]()

*sikle* på en god del av kroppene ja![]()
Kul igjen..

står almost perfect da, så da regner jeg med dem har litt talg her og der![]()
hvor mange tror samtlige av de er rene?![]()
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
saken er at 99% av damer er totalt mot dette. så ligger samtlige å sikler over tastaturet. kanskje uvitenhet eller dobbeltmoral? fyrer bare jeg ^^
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Her var det mye lekre menn..Og lekre menn liker vi - rene eller ikke!
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
man kjører noen "kurer" med roaccutan så får du sånn babyhud samme hvor mye du bolerikke tvil, det finnes en pille for ALT
![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
tror de fleste av gutta her er i overkant store?
syns det ser ut som de har litt små peniser?
![]()
kvinnen i gata vil ikke være sammen med slike karer![]()
kanskje for en natt eller en kort flørt, men ikke noe steady
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Dessuten tror jeg ikke livsstilen en slik kropp medfører er særlig populær i et forhold, med mindre dama er veldig opptatt av trening og kosthold selv..
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................