+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 58

Tråd: Arnold Schwarzenegger-tråden

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Arnold Schwarzenegger-tråden

Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Sist endret av Ingar; 07-10-05 kl 15:12

GridIron Barbell

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    ikke ille triceps på han heller.
    Vedlagte bilder
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

GridIron Barbell

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Utrolig fysikk. Og ser veldig "bra" ut til å være så svær. Lett å forstå hvorfor han er kroppsbyggerens Bruce Lee.

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    Komisk bilde.. Er jo reltaivt ung her, men likevel utrolig liten til arnold å være!

Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigDaddy
    Komisk bilde.. Er jo reltaivt ung her, men likevel utrolig liten til arnold å være!

Det er nok heller fordi han er "gammel".
    Bildet er tatt etter han trakk seg tilbake første gang. Jeg vil tippe 1976 eller 1977.

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Fra Mr. O 1969. Arnold tapte dengang for Sergio.
    Arnold innrømte selv at han ble slått før de fikk gått på scenen.
    Arnold ble så lamslått av Sergios fysikk i garderoben at han mistet alt håp om seier.
    De andre to er tatt etter Arnolds 4. Mr. O. seier i 1973. Dette er hva bodybuilding handler om for meg!
    Vedlagte bilder

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Dette er hva bodybuilding handler om for meg!
    Og det er?

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73
    Og det er?
    trang truse og stort smil

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    i 1974 var han 120kg på 1,85cm, har sett film fra olympiaen og du ser han omtrent er like stor som en rekke proffer idag i overkroppen.
    RockyRock

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    i 1974 var han 120kg på 1,85cm, har sett film fra olympiaen og du ser han omtrent er like stor som en rekke proffer idag i overkroppen.
    bilder filmer, me want!

Hakuna Matata

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Der tror jeg du tar feil, mener Arnold på det største var 111 kg.Husk at du må dele på 2,2 for å omregne fra pund til kg

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    han har vært 120kg på scenen, 114kg, 112kg og 105kg ifølge www.ironage.us
    RockyRock

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    http://www.ironage.us/gallery/index.html
    SAmtlige bøker/blader (og det er ikke få de siste 20årene) jeg har lest om den mannen så er 245 pund oppgitt som tyngste vekt.

Ble medlem
    10-2002
    jeg har lest 114kg i et italiensk gammelt blad

på arnold the younger years DVDen så oppgir de også vekt høyere enn 240lbs

men uansett så er det vel ingen her som kan vite 100%

og ja jeg har sett 240lbs flere ganger enn de andre vektene

så vet ikke helt selv hehe
    RockyRock

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    anyways, post bra pics

Hakuna Matata

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    ....
    Vedlagte bilder
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Er dette perfekte armer - I THINK SO
    Vedlagte bilder
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Arnold sin fysikk har aldri imponert meg i noen stor grad, derimot den posisjonen han har klart å få i løpet av årene er sterkt imponerende.
    Også hans væremåte og personlighet er noe jeg beundrer!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

og ja jeg har sett 240lbs flere ganger enn de andre vektene

så vet ikke helt selv hehe
    Mener 245 var høyeste vekt og det er jo ca 111kilo.

Uansett så var han tynnere og feitere enn dagens toppgutter uansett hvordan man vender og vrir på det.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Noen litt mer spesielle bilder jeg kom over...
    Vedlagte bilder

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Ja, nå skal stadioenen I Graz oppkalt etter han få nytt navn. De skammer seg over at arnold ikke benådet han som var dømt til døden i California.

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    Ett bilde av Arnold,Andre the Giant og Wilt Chamberlain. Størrelsesforskjell??
    Vedlagte bilder
    Clausthaler....

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Dersom du har sett film fra Mr. O. 1974, har du funnet bodybuildingens hellige gral. Hvor har du fått tak i dette?
    Arnold var på det tyngste i 1971 (i følge ham selv) og veide da 250lbs (også i følge Arnold selv). Dette trenger jo ikke være sant, men 113kg høres jo ikke så usannsynlig ut på en mann på 187-188cm.
    To bilder fra Mr. O. 1971. Jeg vet det står Mr. Universe i bakgrunnen, men det er alikevel fra Mr. Olympia ettersom det ble holdt på samme dag, samme sted.
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    10-2002
    ? og det var i 1972 i australia han var tyngst

Arnold the younger years

og Waynes Gallash Mr.0 1974
    RockyRock

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Nei, Rock, nå må du slutte å tulle.
    Nr. 1: Jeg har aldri hørt noen si at Arnold var tyngst i 1972. 1972 Går for å være Arnolds dårligste år i perioden 1970-1975.
    Mr Olympia 1972 var ikke i Australia som du sier, men i Essen, Tyskland, der Arnold slo Sergio for 2. gang i Olympia sammenheng.
    Og jeg tror ikke du har sett noen video fra Mr. O. 1974.
    Wayne Gallasch oppdaget 10 min video fra denne konkurransen tidlig i år, men det er enda ikke tilgjengelig.
    Videoen du refererer til heter Arnold: The EARLY years (jeg eier den), og det er ikke noe video fra Mr. O. 1974 på denne dvd'en. Det er en gjesteposeringsopptreden fra Mr. Southern Hemisphere.

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    show them the whole thing
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    10-2002
    Når du ser han posserer offseason i 1972 på Arnold the younger years, ser du at han er tyngst.

På Wayne Gallash 1974 Mr.O Tape på hjemmevideo...vel der ser du hele greia hehe, du kan bestille den, bare spør på IronAge.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    det er vel å banne i kjerka men, jeg tror ikke arnold hdde vunnet norgesmesterskapet.Det er faktisk 30 år utvikling siden han var på topp.At han er et levende ikon det kan ingen ta i fra han.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Det er ikke snakk om hvilket år du syntes Arnold så tyngst/feitest ut, Rock. Vi snakker om konkurranseform her.
    1974 Mr. O. er ikke på Wayne Gallasch hjemmevideo (jeg eier den også), og jeg synes ikke du skal lyve om at du har en video som du ikke har.
    p.s. DVD'en heter Arnold: The EARLY Years, ikke the Younger Years!
    Virker som om du finner på mye tull for å slippe å "tape" en diskusjon.
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    10-2002
    Du bannet høyt i KIRKEN min nå Julenissen, hehe, du dyttet ned presten og kastet bibelen på koret hehe.

Jeg tror han hadde most norgestmesterskapet med sin 1974, selv om han var synthol fri.

Mye pga at han har så lange muskelmager som utgjør en "shape" i Flex Wheeler klassen.
    Vedlagte bilder
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Best!
    Vedlagte bilder
    RockyRock

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen
    det er vel å banne i kjerka men, jeg tror ikke arnold hdde vunnet norgesmesterskapet.Det er faktisk 30 år utvikling siden han var på topp.At han er et levende ikon det kan ingen ta i fra han.
    Jeg tror jeg skal si meg enig med deg, han ville nok ikke ha vunnet. Han hadde nok blitt trukket ekstremt mye for overkropp/underkroppsforskjellen sin. Men han hadde nok plassert høyt, men det spørs veldig på hvem fra Norgeseliten som stiller må nesten være folk som Paal Snorre og Kai Kaknes etc.

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    04-2002
    Du bannet høyt i KIRKEN min nå Julenissen, hehe, du dyttet ned presten og kastet bibelen på koret hehe.

Jeg tror han hadde most norgestmesterskapet med sin 1974, selv om han var synthol fri.

Mye pga at han har så lange muskelmager som utgjør en "shape" i Flex Wheeler klassen.
    Når han hadde vært deffet etter den standaren som kreves i dag så hadde han veiet inn på en par og nitti kilo, da hadde han blitt blåst opp på første rad .
    Og fortsatt så mener jeg at han er den største av alle i kroppsbyggingens historie.

Ble medlem
    10-2002
    Det holder ikke, han holder ikke så mye vann eller fett, nei ikke gi meg den han holder 9kg fett, det gjør han ikke, se på det siste bildet, korsryggen hans har striper!

Fowler, jeg innså nettopp en ting, jeg så bilder fra 74 og det er med Louie, hehe, jeg husker at det var med Sergio og alene jeg så han, dvs jeg mente 1973.
    RockyRock

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Det holder ikke, han holder ikke så mye vann eller fett, nei ikke gi meg den han holder 9kg fett, det gjør han ikke, se på det siste bildet, korsryggen hans har striper!

Fowler, jeg innså nettopp en ting, jeg så bilder fra 74 og det er med Louie, hehe, jeg husker at det var med Sergio og alene jeg så han, dvs jeg mente 1973.
    Han holder ikke så mye fett nei, men spes på lårene holder han litt fett (les bakside). Jeg har sett flere byggere i dag som har striper på krosryggen i offseason, dette er genetisk og kan ikke brukes som argument.

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    10-2002
    På slutten fikk han litt orden på beina og.

Men igjen Bigboy, det er ikke nok til å få han ned fra 112-114kg til 90kg.

Det er ikke nok til at man vil merke forskjell på han og de andre utøverene.
    Vedlagte bilder
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Jo rock,Tror faktisk det, har fulgt tett, spesielt en kompis som har stilt flere ganger og den siste spissinga der de går fra å være bra deffet til å være i kanonform koster mange kilo.

Ble medlem
    10-2002
    Men han er rå deffa, har du sett brystet hans? du kan se muskelfibrene omtrent.

Vel det eneste vi kan gjøre er at jeg kan prøve å stille i Arnoldsform, og se hvordan det går hehe
    RockyRock

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Å si Arnold ikke ville ha "vunnet NM" er jo ganske på vidda.
    Hvor skal jeg begynne? Det er proffer idag på høyeste nivå som ikke klarer å matche pecsene, eller bicepsen hans, for ikke å snakke om noen norske individer som gjør det. Arnold sine svakheter er dog skuldre, triceps- og lårstørrelse, men skal man se helt kritisk på de i toppen her i Norge vil man komme frem til mange flere feiler stilt opp imot IFBB-kriterier.
    Du kan heller ikke nekte for Arnold sin estetikk, ingen byggere på topp i Norge idag klarer å matche den forutenom Kai Kaknes.
    Hvis Arnold hadde tatt i bruk substanser/deffe- og dehydreringteknikker brukt idag hadde han jo sett bedre ut, hva er det dere rører om at han hadde blitt seende dårligere ut? Han hadde heller ikke måttet gå fra 112kg ned til 90 om han skulle gjøre så heller.

GridIron Barbell

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Å si Arnold ikke ville ha "vunnet NM" er jo ganske på vidda.
    Hvor skal jeg begynne? Det er proffer idag på høyeste nivå som ikke klarer å matche pecsene, eller bicepsen hans, for ikke å snakke om noen norske individer som gjør det. Arnold sine svakheter er dog skuldre, triceps- og lårstørrelse, men skal man se helt kritisk på de i toppen her i Norge vil man komme frem til mange flere feiler stilt opp imot IFBB-kriterier.
    Du kan heller ikke nekte for Arnold sin estetikk, ingen byggere på topp i Norge idag klarer å matche den forutenom Kai Kaknes.
    Hvis Arnold hadde tatt i bruk substanser/deffe- og dehydreringteknikker brukt idag hadde han jo sett bedre ut, hva er det dere rører om at han hadde blitt seende dårligere ut? Han hadde heller ikke måttet gå fra 112kg ned til 90 om han skulle gjøre så heller.
    DU Bør egeentlig lese hva vi diskuterer her før du ber meg om å dra på vidda.Arnold i 1975 form har ikke vunnet NM på 2000 tallet fordi han er for feit, hvis han hadde blitt hard nok til å stille så ville han ha blitt for liten.Det er min påstand
    Sist endret av Julenissen; 31-12-05 kl 16:37

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    DU Bør egeentlig lese hva vi diskuterer her før du ber meg om å dra på vidda.Arnold i 1975 form har ikke vunnet NM på 2000 tallet fordi han er for feit, hvis han hadde blitt hard nok til å stille så ville han ha blitt for liten.Det er min påstand
    klapp Genial argumentasjon... Når har jeg ikke bedt noen om å "dra på vidda", så du bør nok også lese nøye igjennom det du svarer på.
    Du kommer jo ikke med noen gode argumentasjoner som støtter dine påstander kontra mine, selv om du bare diskuterte utifra Arnolds form i 1975.

EDIT: Nå leste jeg igjennom, og jeg så fortsatt ikke at du har skrevet at det var Arnold fra 1975 du diskuterte (som dog også er ganske irrelevant).

GridIron Barbell

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Enig med Ingar her. Det virker som om argumentasjonen er: "Han ville ikke vunnet fordi han er/blir for lett".
    Latterlig argumentasjon.
    Det er ikke den tyngste som vinner - det er den beste bodybuilderen som (ideellt sett) vinner. Se på Arnold i toppform (1973-1974), se så på dagens norske byggere. Hvilke av de norske byggerne er bedre bodybuildere enn Arnold?
    Her snakker vi om størrelse, estetikk, proporsjoner, poseringsferdigheter, hudtone, en såkalt "flyt" i fysikken som gjør at den blir noe mer enn en klump sammensatte kroppsdeler, seperasjon mellom muskelgruppene og detaljer i de enkelte musklene. DET er bodybuilding!
    Ikke "Hvem er størst og mest grisedeffa!?".
    Arnolds pecs og biceps er enorme uansett hvilken tideperiode du sammenligner med. Han har fantastiske detaljer i ryggen (juletre) og lårene. Leggene er fantastiske. Noen sier skuldrene er underutviklet, men jeg er ikke enig.
    Han kunne kanskje trenge noe mer hamstrings og underarmer. Ingen er 100% perfekt.
    Selv om 30 år har gått siden Arnold var på topp, betyr ikke det automatisk at ting er bedre nå. Bruk øynene, og prøv å være noe objektive i en subjektiv sport.

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler
    Enig med Ingar her. Det virker som om argumentasjonen er: "Han ville ikke vunnet fordi han er/blir for lett".
    Latterlig argumentasjon.
    Det er ikke den tyngste som vinner - det er den beste bodybuilderen som (ideellt sett) vinner. Se på Arnold i toppform (1973-1974), se så på dagens norske byggere. Hvilke av de norske byggerne er bedre bodybuildere enn Arnold?
    Her snakker vi om størrelse, estetikk, proporsjoner, poseringsferdigheter, hudtone, en såkalt "flyt" i fysikken som gjør at den blir noe mer enn en klump sammensatte kroppsdeler, seperasjon mellom muskelgruppene og detaljer i de enkelte musklene. DET er bodybuilding!
    Ikke "Hvem er størst og mest grisedeffa!?".
    Arnolds pecs og biceps er enorme uansett hvilken tideperiode du sammenligner med. Han har fantastiske detaljer i ryggen (juletre) og lårene. Leggene er fantastiske. Noen sier skuldrene er underutviklet, men jeg er ikke enig.
    Han kunne kanskje trenge noe mer hamstrings og underarmer. Ingen er 100% perfekt.
    Selv om 30 år har gått siden Arnold var på topp, betyr ikke det automatisk at ting er bedre nå. Bruk øynene, og prøv å være noe objektive i en subjektiv sport.
    Beklager at min argumentasjon ikke når opp til ditt skyhøye nivå!
    Har aldri sagt at den tyngste vinner, den som er tyngst og i best form vinner.Har heller aldri sagt at ting er bedre nåOg sånn sporten(eller showet )har utviklet seg så er det desverre stor sammenheng mellom god form og grisedeff.Er en stor fan av Arnold og byggerne på den tiden
    ,men desverre så ville han ikke ha hengt med i dag med 1975 formen.Dette er min mening.

Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    klapp Genial argumentasjon... Når har jeg ikke bedt noen om å "dra på vidda", så du bør nok også lese nøye igjennom det du svarer på.
    Du kommer jo ikke med noen gode argumentasjoner som støtter dine påstander kontra mine, selv om du bare diskuterte utifra Arnolds form i 1975.

EDIT: Nå leste jeg igjennom, og jeg så fortsatt ikke at du har skrevet at det var Arnold fra 1975 du diskuterte (som dog også er ganske irrelevant).
    Min påstand kommer ut i fra en viss erfaring med nivået i norge, har sett 2 proffstevner på slutten av 90 tallet og har sett Arnold i levanes live,desverre med klærne på

Ble medlem
    10-2002
    wow hvor så du Arnold, fortell mer!
    RockyRock

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Har aldri sagt at den tyngste vinner, den som er tyngst og i best form vinner.
    Proporsjoner osv må da også tas med i betraktningen.

Ble medlem
    04-2002
    wow hvor så du Arnold, fortell mer!
    Traff han på en parkeringsplass i LA rundt 1988, jeg og en kompis sto å så på en fet pick up,da vi hørte en mann som spurte om vi likte bilen hans.Du kan jo gjette hvem sin bil det var.Fikk autografen hans på t-skjorta, men min snille mor skulle jo selvfølgelig få vekk griseriet på den fine skjorta, så den ble jo kokevasket etter alle kunstens regler.

Ble medlem
    10-2002
    Haha dritkult

Kunne godt tenke meg å flytte til California og trent der, om jeg hadde hatt penger.
    RockyRock

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Stina om Arnold Schwarzenegger
    By Liquid in forum OT
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 09-09-05, 13:45
  2. Svar: 4
    Nyeste innlegg: 30-03-05, 23:53
  3. Svar: 14
    Nyeste innlegg: 06-12-04, 21:11