det snakker for seg selv![]()
det snakker for seg selv![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

... Den der var slem Gremlings![]()
Syntes nå faktisk ikke det ser noe spesielt ille ut med tanke på at han begynner å bli en eldre man og samtidig guvurnør.
Dette var diskutert på en rekke internasjonale forumer, konklusjonen var at arnold hadde vært i elendig form etter lang tid i sengeleiet i forbindelse hjerteoperasjon. Men, ikke så dårlig som dette bildet viser, hørt om photoshop? Det florerer av manipulerte bilder av Arnold på nettet.
Jeg vet ikke om noen husker den noe nyere saken im hvordan han hadde brekt benet etter å kjørt alpint i alpene, det ble trukket fram at han hadde dårlig helse.. og the works...
Jeg spør, hvor mange 60-åringer kjører egentlig alpint? Om jeg, som befinner meg tidlig i tjueårene hadde landet på et ben etter et svev i fjellveggen hadde jeg knekt benet jeg også, dette har ingenting med dårlig helse å gjøre. Disse sakene er alltid like latterlige, det morsomme med saken jeg snakker om her, var at arnold var avbildet i vg og liknende bare timer etter gipsing, med benet i været mens han satt i telefonen, og jobbet som bare det. Ut av den skulderkorte skjorten fra sykehuset stakk det to tømmerstokker av noen muskuløse og stramme armer, dette er ganske nylig.
Mener du at denne formen ikke er vanlig på en mann over 60 år? mener du bildet er manipulert?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Bildet er manipulert. Arnold var forståelig nok i dårlig form etter operasjonen, men han er for stolt til å forfalle på denne måten.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142719
Ta en titt på armene hans på dette bildet, fra da han hadde skadet seg på ski. Det kan ikke være samme kropp.
Sitat fra legen:
- Han er i glimrende fysisk form og hans helse er veldig god. Guvernørens helse er blant de fem øverste prosentene blant mennesker i hans alder, sier doktor Kevin Ehrhart til nyhetsbyrået AP.
hmm godt poeng men ikke godt å si! fult mulig å forfalle så mye på et år det er det ingen tvil om... men ikke vet jeg....
Vi satt og diskuterte dette bildet og et par andre litt mer tydelige manipuleringer på elitefitness.com i 2002/2003.
Spar meg for dette møkkagreiene nå igjen! Tar det aldri slutt?
Disse bildene er tatt i juli og september i år. Dette året. 2007.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Og ett av Sly fra i år:
Begge to er i latterlig god form uansett hvilken aldersgruppe du sammenligner dem med.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
haha "keep it natural", priceless.
dette var bra nok bevis ja
var ikke klar over at det hadde vært så jæv... mye oppstyr rundet det bildet jeg la ut hehe....
søkte rundt på forumet som jeg altid gjør å så at det ikke var noe rundt dette bildet her på forumet ivertfalll

Grove armer og en vid T shirt kan skjule mye dårlig kroppcoffee
Nå er du bare vanskelig. Der er ingen som forventer Mr. Olympia-form på en 60-år gammel mann. "Se&Hør-bildet" er tatt for flere år siden, og det er tydelig at nylige bilder viser en Arnold i eksepsjonellt god fysisk form, spesiellt dersom man tar aktivitetsnivå, og aktivitetsform(sykling, ski osv), med i betraktningen.
The Governator har ikke "ødelagt kroppen sin med jernpumping og steroidemisbruk". La de som leser Se&Hør ta seg av idiotien. They do it so well!
Skulle bare mangle, han er jo snart å se som terminator igjen, om så enn bare i en birolle.
Fin form på gamlingene ja. Sly har vel aldri vært større enn han er nå?
Jeg synes ansiktet til Stallone ser så rart ut, Bill Pearl, Mike Katz, Franco...alle de har et sånt type ansikt.
RockyRock
Stallone sitt ansikt er slik fordi fødselslegen klemte for hardt rundt hodet hans når han ble født. Som førte til at en ansikts nerve ble revet av.

Blir bare forbanna når jeg ser folk som klager på formen til Arnold.
Fyren er 60 år for faen!
Btw sjekk underarmene til Sly og leggene til Arnold.![]()
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
http://www.fitnessprat.no/attachment...2&d=1195136645
Sjekk høyre bicep da, haha. Sinnsykt kult å se gamle karer holde koken slik.
Ser ingen grunn til at det skal være så vanskelig å holde formen langt opp i sekstiårene.
Med fornuftig trening og kosthold burde det være en relativ enkel sak. Eventuelt spe på med hormonterapi i form av testosteron. Det viktigste vil vel kanskje være å holde seg skadefri.
http://www.dingsekongen.no
Mr.Muscle du forstår ikke hva jeg mente, mange som bruker mye AS over lengre tid eller rett og slett bare sinnsykt mye AS får rare fjes...huden i ansiktet blir veldig tykk.
RockyRock
Men se på bilder av Bill Pearl, Mike Katz, Franco idag..de ser litt hovne ut nesten i ansiktet...
RockyRock
såg nesten nettopp rambo 1,2 og 3 her en dag og etter å ha sett diverse trailere av rambo 4 så må jeg si syl aldri har vært større i en rambo film ivertfall![]()
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Kom tilfeldigvis over denne :
http://www.youtube.com/watch?v=iC9iH...eature=related