+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 45 av 45

Tråd: Arnold the govenor

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Arnold the govenor

det snakker for seg selv
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    ... Den der var slem Gremlings

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    gammelt bilde

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    gammelt bilde
    ja? har han vært på deff? bedre form nå kanskje ?

da vill jeg evt se bildet
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Syntes nå faktisk ikke det ser noe spesielt ille ut med tanke på at han begynner å bli en eldre man og samtidig guvurnør.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Syntes nå faktisk ikke det ser noe spesielt ille ut med tanke på at han begynner å bli en eldre man og samtidig guvurnør.
    faktiskt helt enig

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Dette var diskutert på en rekke internasjonale forumer, konklusjonen var at arnold hadde vært i elendig form etter lang tid i sengeleiet i forbindelse hjerteoperasjon. Men, ikke så dårlig som dette bildet viser, hørt om photoshop? Det florerer av manipulerte bilder av Arnold på nettet.
    Jeg vet ikke om noen husker den noe nyere saken im hvordan han hadde brekt benet etter å kjørt alpint i alpene, det ble trukket fram at han hadde dårlig helse.. og the works...
    Jeg spør, hvor mange 60-åringer kjører egentlig alpint? Om jeg, som befinner meg tidlig i tjueårene hadde landet på et ben etter et svev i fjellveggen hadde jeg knekt benet jeg også, dette har ingenting med dårlig helse å gjøre. Disse sakene er alltid like latterlige, det morsomme med saken jeg snakker om her, var at arnold var avbildet i vg og liknende bare timer etter gipsing, med benet i været mens han satt i telefonen, og jobbet som bare det. Ut av den skulderkorte skjorten fra sykehuset stakk det to tømmerstokker av noen muskuløse og stramme armer, dette er ganske nylig.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Mener du at denne formen ikke er vanlig på en mann over 60 år? mener du bildet er manipulert?

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Bildet er manipulert. Arnold var forståelig nok i dårlig form etter operasjonen, men han er for stolt til å forfalle på denne måten.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142719

Ta en titt på armene hans på dette bildet, fra da han hadde skadet seg på ski. Det kan ikke være samme kropp.

Sitat fra legen:
    - Han er i glimrende fysisk form og hans helse er veldig god. Guvernørens helse er blant de fem øverste prosentene blant mennesker i hans alder, sier doktor Kevin Ehrhart til nyhetsbyrået AP.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hmm godt poeng men ikke godt å si! fult mulig å forfalle så mye på et år det er det ingen tvil om... men ikke vet jeg....

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hmm godt poeng men ikke godt å si! fult mulig å forfalle så mye på et år det er det ingen tvil om... men ikke vet jeg....
    Bildet du postet oppstod for første gang for 3-4år siden. Bildet jeg postet ble vist i vg 28.12.06.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Bildet du postet oppstod for første gang for 3-4år siden. Bildet jeg postet ble vist i vg 28.12.06.
    ja baserte det på datoen på bildet du ga... trodde bildet jeg la ut var nytt ja men da så! då så det rart ut

Ble medlem
    09-2004
    Vi satt og diskuterte dette bildet og et par andre litt mer tydelige manipuleringer på elitefitness.com i 2002/2003.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Vi satt og diskuterte dette bildet og et par andre litt mer tydelige manipuleringer på elitefitness.com i 2002/2003.
    haha såpass ja

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Spar meg for dette møkkagreiene nå igjen! Tar det aldri slutt?
    Disse bildene er tatt i juli og september i år. Dette året. 2007.
    Vedlagte bilder
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Og ett av Sly fra i år:
    Begge to er i latterlig god form uansett hvilken aldersgruppe du sammenligner dem med.
    Vedlagte bilder
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    haha "keep it natural", priceless.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    dette var bra nok bevis ja

var ikke klar over at det hadde vært så jæv... mye oppstyr rundet det bildet jeg la ut hehe....

søkte rundt på forumet som jeg altid gjør å så at det ikke var noe rundt dette bildet her på forumet ivertfalll

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    haha "keep it natural", priceless.
    Jepp. Ganske friskt gjort av den mannen å ikle seg en slik t-skorte

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler Vis post
    Jepp. Ganske friskt gjort av den mannen å ikle seg en slik t-skorte
    agree agree

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Grove armer og en vid T shirt kan skjule mye dårlig kroppcoffee

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Grove armer og en vid T shirt kan skjule mye dårlig kroppcoffee
    Nå er du bare vanskelig. Der er ingen som forventer Mr. Olympia-form på en 60-år gammel mann. "Se&Hør-bildet" er tatt for flere år siden, og det er tydelig at nylige bilder viser en Arnold i eksepsjonellt god fysisk form, spesiellt dersom man tar aktivitetsnivå, og aktivitetsform(sykling, ski osv), med i betraktningen.
    The Governator har ikke "ødelagt kroppen sin med jernpumping og steroidemisbruk". La de som leser Se&Hør ta seg av idiotien. They do it so well!

Ble medlem
    09-2004
    Skulle bare mangle, han er jo snart å se som terminator igjen, om så enn bare i en birolle.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skulle bare mangle, han er jo snart å se som terminator igjen, om så enn bare i en birolle.
    huh? finner ikke noe om dette på IMDB.

Superior newbie Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed is a jewel in the rough Unleashed sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    26
    Fin form på gamlingene ja. Sly har vel aldri vært større enn han er nå?

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg synes ansiktet til Stallone ser så rart ut, Bill Pearl, Mike Katz, Franco...alle de har et sånt type ansikt.
    RockyRock

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sly har vel en eller annen "skade" som gjør ham delvis lam på ene siden av ansiktet?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Stallone sitt ansikt er slik fordi fødselslegen klemte for hardt rundt hodet hans når han ble født. Som førte til at en ansikts nerve ble revet av.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Nå er du bare vanskelig. Der er ingen som forventer Mr. Olympia-form på en 60-år gammel mann. "Se&Hør-bildet" er tatt for flere år siden, og det er tydelig at nylige bilder viser en Arnold i eksepsjonellt god fysisk form, spesiellt dersom man tar aktivitetsnivå, og aktivitetsform(sykling, ski osv), med i betraktningen.
    The Governator har ikke "ødelagt kroppen sin med jernpumping og steroidemisbruk". La de som leser Se&Hør ta seg av idiotien. They do it so well!
    Trodde ærlig talt du forsto dobbelbetydningen av innlegget mitt!

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Blir bare forbanna når jeg ser folk som klager på formen til Arnold.
    Fyren er 60 år for faen!
    Btw sjekk underarmene til Sly og leggene til Arnold.
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    huh? finner ikke noe om dette på IMDB.
    Har lest flere steder at han skal "dukke opp" i en liten rolle i terminator 4.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Og ett av Sly fra i år:
    Begge to er i latterlig god form uansett hvilken aldersgruppe du sammenligner dem med.
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6444401.stm

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    http://www.fitnessprat.no/attachment...2&d=1195136645

Sjekk høyre bicep da, haha. Sinnsykt kult å se gamle karer holde koken slik.

GridIron Barbell

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Ser ingen grunn til at det skal være så vanskelig å holde formen langt opp i sekstiårene.

Med fornuftig trening og kosthold burde det være en relativ enkel sak. Eventuelt spe på med hormonterapi i form av testosteron. Det viktigste vil vel kanskje være å holde seg skadefri.
    http://www.dingsekongen.no

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26

Smile

Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Ser ingen grunn til at det skal være så vanskelig å holde formen langt opp i sekstiårene.

Med fornuftig trening og kosthold burde det være en relativ enkel sak. Eventuelt spe på med hormonterapi i form av testosteron. Det viktigste vil vel kanskje være å holde seg skadefri.
    Også bare bittelitt veksthormoner også.yeah

Forøvrig rått at Arnold i "pensjonistalder" kan gå fra å være slapp og feit, til å bli råere enn alle oss som disser han i denne tråden, på et års tid.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Mr.Muscle du forstår ikke hva jeg mente, mange som bruker mye AS over lengre tid eller rett og slett bare sinnsykt mye AS får rare fjes...huden i ansiktet blir veldig tykk.
    RockyRock

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Mr.Muscle du forstår ikke hva jeg mente, mange som bruker mye AS over lengre tid eller rett og slett bare sinnsykt mye AS får rare fjes...huden i ansiktet blir veldig tykk.
    Det er nok snarere veksthormoner som forårsaker denne effekten - kanskje i kombinasjon med ymse peptider.
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    10-2002
    Ok..det ser ihvertfall rart ut hehe
    RockyRock

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Det er nok snarere veksthormoner som forårsaker denne effekten - kanskje i kombinasjon med ymse peptider.
    Peptider?

Ble medlem
    10-2002
    Men se på bilder av Bill Pearl, Mike Katz, Franco idag..de ser litt hovne ut nesten i ansiktet...
    RockyRock

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Men se på bilder av Bill Pearl, Mike Katz, Franco idag..de ser litt hovne ut nesten i ansiktet...
    Og alltid slike velstelte hender også. Er de romvesener kanskje?

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Ok..det ser ihvertfall rart ut hehe
    Synes det ser fett ut jeg

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    såg nesten nettopp rambo 1,2 og 3 her en dag og etter å ha sett diverse trailere av rambo 4 så må jeg si syl aldri har vært større i en rambo film ivertfall
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av mYth Vis post
    såg nesten nettopp rambo 1,2 og 3 her en dag og etter å ha sett diverse trailere av rambo 4 så må jeg si syl aldri har vært større i en rambo film ivertfall
    Vært snakk om Rambo 4 lenge nå, når kommer den?

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.