+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Bob Paris

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008

.

.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Flott fysikk han Bob. Liker fysikken til byggerne på den tiden. Er liksom ikke brutalt som de beste i dag. Fine linjer og smale midjer.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008

.

.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Liker begge disse fysikkene. Men finn noen bilder av ryggen deres og. Kan ikke glemme den kroppsdelen. Blir ikke gjennomført god uten en knallrygg.

Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Olympia winners then and now

Vet da søren jeg , det hadde nok vært bedre å ha en kropp som Benfatto eller Zane i dagliglivet men går man på en byggertevling som publikum så er det de store gutta som er morsomme å se på.
    Jeg har blant andre sett Ruhl Heiko Kallbach , Vice Taylor og et par til og jeg husker det mye bedre enn disse folka som er på størrelse med en -90 i NM

Ble medlem
    11-2008
    .

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Joda smaken er forskjellig men når man har vært på 10 konkurranser og sett det meste så er det liksom de tyngste gutta man liker å se , det er sikkert ikke mange mennesker med hodet på rette plassen som ville gått rundt å sett ut som Marcus Ruhl eller Dennis James men duverden hvor bøst det er å se de posere når man er vant til å se vanlige kroppsbyggere.
    Jeg har et bilde der jeg hilser på Dennis James , vi er like høye og jeg var rundt 100kilo mens han da var rundt 145kilo , det er neste latterlig å se hvor sinnsykt stort et slikt mennesker ser ut ved siden av et mer normalt menneske , om det er pent er diskutabelt men drit i pent , bygging er show

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Har du et bilde NK? Ville vært morro å sett
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Papirbilde er en stund siden , tror det var 2003

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Bruk scanner!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg har også bilde der jeg hilser på Dennis James, der jeg knapt veier 70kg
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Han ser ut som et 4mannstelt med hode på

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg har fått kjeft av Frank Zane når jeg spurte han om Arnold og har delt heis med Sean noe, monstermann ihvertfall.
    RockyRock

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Haha. fortell Rock
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hehe jeg sølte sånn bitteliten protein sample på en jente fordi jeg klosset til det når hun skulle gi meg den også stod Frank Zane ved siden av i samme boot og slang noen velmente kommentarer.

Are you buddies?

Me and Arnold? he is such a bullshitter and it took me 20years to win the Mr.O because of guys like him and alike, its all fucking bullshit..20years.

Ikke at jeg forstod hva han mente.

Med han monstermannen i heisen så lo vi godt at vi begge synes hotellet var helt likt the shining.
    RockyRock

Ble medlem
    11-2008
    .

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    1990-åra hadde også sine freaks, som polakken Roland Cziurlok, som rotet til livet sitt alldeles forferdelig:

"The 1993 IFBB World Champion ended up as a drug trafficker. After he had suffered several muscle tears, he could no longer compete in professional bodybuilding. He became addicted to drugs and alcohol, and the supplement store which he had built up, went bankrupt. Three years ago he was sentenced to two years in prison on probation. After the trial he wanted to return to his birth country, Poland."
    Roland husker jeg godt. Han hadde noe råe photshoots og forsider i diverse blader.

Ble medlem
    11-2008
    .

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.