.
Flott fysikk han Bob. Liker fysikken til byggerne på den tiden. Er liksom ikke brutalt som de beste i dag. Fine linjer og smale midjer.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Liker begge disse fysikkene. Men finn noen bilder av ryggen deres og. Kan ikke glemme den kroppsdelen. Blir ikke gjennomført god uten en knallrygg.
Olympia winners then and now
Vet da søren jeg , det hadde nok vært bedre å ha en kropp som Benfatto eller Zane i dagliglivet men går man på en byggertevling som publikum så er det de store gutta som er morsomme å se på.
Jeg har blant andre sett Ruhl Heiko Kallbach , Vice Taylor og et par til og jeg husker det mye bedre enn disse folka som er på størrelse med en -90 i NM
Joda smaken er forskjellig men når man har vært på 10 konkurranser og sett det meste så er det liksom de tyngste gutta man liker å se , det er sikkert ikke mange mennesker med hodet på rette plassen som ville gått rundt å sett ut som Marcus Ruhl eller Dennis James men duverden hvor bøst det er å se de posere når man er vant til å se vanlige kroppsbyggere.
Jeg har et bilde der jeg hilser på Dennis James , vi er like høye og jeg var rundt 100kilo mens han da var rundt 145kilo , det er neste latterlig å se hvor sinnsykt stort et slikt mennesker ser ut ved siden av et mer normalt menneske , om det er pent er diskutabelt men drit i pent , bygging er show
Papirbildeer en stund siden , tror det var 2003
Jeg har også bilde der jeg hilser på Dennis James, der jeg knapt veier 70kg![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Han ser ut som et 4mannstelt med hode på
Jeg har fått kjeft av Frank Zane når jeg spurte han om Arnold og har delt heis med Sean noe, monstermann ihvertfall.
RockyRock
Hehe jeg sølte sånn bitteliten protein sample på en jente fordi jeg klosset til det når hun skulle gi meg den også stod Frank Zane ved siden av i samme boot og slang noen velmente kommentarer.
Are you buddies?
Me and Arnold? he is such a bullshitter and it took me 20years to win the Mr.O because of guys like him and alike, its all fucking bullshit..20years.
Ikke at jeg forstod hva han mente.
Med han monstermannen i heisen så lo vi godt at vi begge synes hotellet var helt likt the shining.
RockyRock