Wrestling er jo bare tull. Syntes det var moro i barneåra, men så ble jeg eldre og mistet hjele interessen. MMA derimot er mye mer fascinerende.
Har selv sansen for Mr. Lidell, men en stemme inne i hodet mitt sier at selv om mannen er god i UFC så vil han komme til kort i Pride osv. Litt rart at jeg har det intrykket, da jeg kun har sett ett pride stevne til nå. Har riktignok 3 av disse liggende på maskinen min, så jeg får ta meg litt tid til å se mer etterhvert.
Har også sansen for Matt Hughes. Han slår meg som en meget dyktig person, det samme gjelder George St. Pierre. God attitude på begge, liker det.
Ken Shamrock er jo alltid en hit, men av de 5-7 kampene jeg har sett av han, så har han tapt brorparten av de

Men ble imponert av han i kampen mot Don Frye (forøvrig også en fighter jeg liker). Her fikk han grisebank en periode, men han klarte å hente seg inn og fullførte med stil. Tapte riktignok, men allikevel godt utført.
Når jeg skriver innlegg slik som dette, så må jeg som alltid komme med en disclaimer om at jeg egentlig ikke vet hva jeg snakker om. Gult blete i MMA titting på PC'en gjør meg neppe til en ekspert om emnet