+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Chuck Liddell

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33

Chuck Liddell

Chuck "the iceman" Liddell"

Name Chuck Liddell
    Nick Name Iceman

Record 17 - 3 - 0 (Win - Loss - Draw)
    Wins 10 (T)KOs (58.82%)
    1 Submissions (5.88%)
    6 Decisions (35.29%)

Losses 3 (T)KOs (100.00%)

Association Pitfight Team
    Height 6'2 (188cm)
    Weight 204lbs (93kg)
    Style Kickboxing
    Birth Date 12/17/1969
    City San Luis Obispo
    State California
    Country USA

Vedlagte bilder

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Chuck Liddell er forresten en av mine favorittfightere. Sammen med Shogun, Wanderlei Silva, Jakob Løvstad, Matt Huges og Jerome Lebanner

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Beste fighteren jeg vet om er Triple H eller The Undertaker

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Haha. Kom heller med ekte fightere.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hulk Hogan eller Andre The Giant. Det er fightere det...

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Nope..

Ble medlem
    03-2002
    Jimmy "The Superfly" Snuka da? Eller The British Bulldog?

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hehe jeg tror du har misforstått litt HIT. Vi snakker om fightere.. dvs kampsportutøver som faktisk kjemper mann mot mann der begge ønsker å vinne. Ikke digre underholdere som fighter etter manus.

Ble medlem
    03-2002
    Ååååååå. Sorry!

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Chuck har faen meg KO-power i henda!! Peiling på når det blir fight mellom han og Randy Coture igjen?

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Ja han slår stygghardt. Han er nok den som slår hardest av alle -93 kg folka.

Randy v Chuck 3 tror jeg blir en stund til enda. Tidligst i dessember, men jeg tviler på at det blir så tidlig. Men den kommer garantert etterhvert. Jeg for min del sitter å venter på chuck vs rampage eller wanderlei.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Et uforglemmelig øyeblikk var da BJ Penn vasket gulvet med Matt Hughes. 20lbs lettere. Sensasjonelt. Jeg ble rørt til tårer.

Ellers er favorittene mine Vanderlei, Crocop, Andrej Arlovski, Sergey Kharitonov. Og jeg har tro på nykomlingen Bill Murray.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Kliss nytt medlem jorg1 is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    26
    min favoritt fighter er uten tvil Jerome Lebanner..

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    faen HIT du har peiling på wrestling fra de fine åra

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Wrestling er jo bare tull. Syntes det var moro i barneåra, men så ble jeg eldre og mistet hjele interessen. MMA derimot er mye mer fascinerende.
    Har selv sansen for Mr. Lidell, men en stemme inne i hodet mitt sier at selv om mannen er god i UFC så vil han komme til kort i Pride osv. Litt rart at jeg har det intrykket, da jeg kun har sett ett pride stevne til nå. Har riktignok 3 av disse liggende på maskinen min, så jeg får ta meg litt tid til å se mer etterhvert.

Har også sansen for Matt Hughes. Han slår meg som en meget dyktig person, det samme gjelder George St. Pierre. God attitude på begge, liker det.

Ken Shamrock er jo alltid en hit, men av de 5-7 kampene jeg har sett av han, så har han tapt brorparten av de Men ble imponert av han i kampen mot Don Frye (forøvrig også en fighter jeg liker). Her fikk han grisebank en periode, men han klarte å hente seg inn og fullførte med stil. Tapte riktignok, men allikevel godt utført.

Når jeg skriver innlegg slik som dette, så må jeg som alltid komme med en disclaimer om at jeg egentlig ikke vet hva jeg snakker om. Gult blete i MMA titting på PC'en gjør meg neppe til en ekspert om emnet

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Angående Liddell så er det vel slik at han altid blir sett på som en underdog.
    Før så likte jeg ikke Liddell i det hele tatt, mye pga bråket rundt han og Ortiz. Men etter TUF så har jeg faktisk myknet litt opp for han. Ikke så mye ennå, det var jo slik at jeg håpet at Horne skulle vinne. Og Randy er jo en stor helt.

Men jeg inrømmer gladelig at Liddell er en dyktig fighter. Han har en veldig merkelig stil, men det ser jo ut til å fungere for han.

Det jeg ikke liker er de gjentatte uhellene han har ved å stikke en tommel i øyet på motstanderen. Uhell eller ikke, det burde ikek skje så ofte...
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    To ganger er ofte?

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tivoli-kroppen
    Wrestling er jo bare tull. Syntes det var moro i barneåra, men så ble jeg eldre og mistet hjele interessen. MMA derimot er mye mer fascinerende.
    Har selv sansen for Mr. Lidell, men en stemme inne i hodet mitt sier at selv om mannen er god i UFC så vil han komme til kort i Pride osv. Litt rart at jeg har det intrykket, da jeg kun har sett ett pride stevne til nå. Har riktignok 3 av disse liggende på maskinen min, så jeg får ta meg litt tid til å se mer etterhvert.

Har også sansen for Matt Hughes. Han slår meg som en meget dyktig person, det samme gjelder George St. Pierre. God attitude på begge, liker det.

Ken Shamrock er jo alltid en hit, men av de 5-7 kampene jeg har sett av han, så har han tapt brorparten av de Men ble imponert av han i kampen mot Don Frye (forøvrig også en fighter jeg liker). Her fikk han grisebank en periode, men han klarte å hente seg inn og fullførte med stil. Tapte riktignok, men allikevel godt utført.

Når jeg skriver innlegg slik som dette, så må jeg som alltid komme med en disclaimer om at jeg egentlig ikke vet hva jeg snakker om. Gult blete i MMA titting på PC'en gjør meg neppe til en ekspert om emnet
    Liddel var jo med i en pride turnering og riktig som du sier så kom han for kort. Ble slått ut av rampage!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg tror ikke noen i UFC kan stille opp med eliten i Pride. Ingen av dem hadde klart en runde standup mot Mirco Cro Cop, og Noguiera (eller hvordan det nå staves) hadde armbaret selv den beste av UFC-bjjerene.

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    Remy bonjaski =) det er gutten sin:P

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hehe artig sagt mr tynnfeit. Liddel har faktisk gått 3 kamper i pride. Han vant 2 av de på KO og tapte en kamp på tko (han var skadet når han gikk inn mot den kampen)..

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    han var "sikkert" skadet ja...hehe...vil heller tro det er noe ufc har funnet på etter den tapte prestisjen, etter dana var så sikker på at han skulle vinne hele greia og hadde satset masse penger og greier... Greit nok at han slo Alistair Overeem, men "alle" kunne ha slått Guy Mezger på det tidspunktet...
    Sannheten er at han ble totalt EID av RAMPAGE!!!

Snusmumrikken kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira har mye å være stolt av kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Leser ikek de siste innlegga på denne tråden da jeg så noen navn som jeg dro kjensel på.

Alle som svarer her bør vite at kommer dere med spoilers så må dere merke de!!!!

Klart og tydelig, gjerne skriv det med hvit skrift elns. Det ødelegger for mange andre når man går inn på "uskyldige" tråder og snubler over spoilers.
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

***Semper Fi***

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Hvis du sikter til mine innlegg så foregikk kampene for 2-3 år siden, med så gamle kamper går det ihvertfall ikke ann som å regne de som spoilers!!Eller??

Ble medlem
    08-2004
    greit nok det. Jeg bare så navnet. Ikke alle som tenker på det..
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

***Semper Fi***

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    kira, jeg dumper damen min hvis du vil gifte deg med meg. Du liker å slåss og pumpe. Hva mer kan en mann ønske seg?
    (lager du mat?)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.