For de som vil ha det på norsk:
Klaus Myren Riis
Edit: Fa*** BigBoy kom meg i forkjøpet!![]()
den kjeven der så ikke rein ut...heheh... skal ikke dømme noen ... men han er enten velsignet med verdens beste gener eller født med sprøya i baken![]()
En dag uten trening er en dag uten mening
Pappen hans er danskens svar på hulken.. men noen skuruer er løse når du begynner å få sønnen din til å løfte jern når han er 8...spørr du meg da!
Næsj, om jeg får en sønn skal jeg trøkke han full av Tren og vekst fra han er nyfødt.![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Imponerende from for en 18-åring. Tviler på at han har noe liv utenom treningen.
han er her er mer imponerende
http://www.iform.no/pub/art.php?id=602
der sa du noe! Er jo greit med et liv syns nå jeg da..
![]()
Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
Hva har det med kjeven hans å gjøre, om han har brukt noe eller ikke?
det kalles "ekornkjeve" det er et av symptomene ved as... derfor jeg nevte det.. men det var ment som en liten spøk! ! ! !
Vet ikke helt hva jeg syns om dette bildet, virker veldig fornøyd med seg selv..
![]()
God, the greatest mack of them all
©
Break out of your comfort zone!
Hvorfor skulle han ikke det? Hadde jeg hatt den formen der i hans alder, ville du aldri sett annet en et godt fornøyd tryne fra disse trakter.
may the wind always be at your back,
and the sun always upon your face,
and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.
Hadde aldri gjettet at han der er 18 år...ser jo ut som han hverfall er i mid twenty
Opprinnelig skrevet av diste
Jeg er enig, men er ikke helt fan av selv mastrubering for det..![]()
God, the greatest mack of them all
©
Break out of your comfort zone!

Bump
som Polarman sa
han der pjoken der har ikke en dritt han skulle ha sagt mot Arild.
kan informere om at Arild var i Hviterussland i helgen og kom på 5 plass i en konkurranse hvor mannen selv (Marius) deltok. han fikk delt førsteplass i en øvelse med ham. og dette i en alder av 20. finner du en mann i verden som har bedre gener skal du få en pris.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Arilld?
Marius?
Hva snakker vi om?![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Han derre Arild Haugen var jo enorm! Til å være så ung... Tenk han er like gammel som min lillebror, men 4 ganger større![]()
Svend Karlsen er vel kjent for litt av hvert, treningskameraten til Arild. Er det mulig uten å bruke litt ved siden av og bli så store i så ung alder??

Arild har vært innom for litt forskjellig tips og triks og slikt hos Karlsen men i bunn og grunn er Arild som Flex reklamer proklamerer a one man wrecking crew. han trener på City i Sandes og det er jo ingen som kan måle seg så noen "fast" treningspartner har han vel egentlig ikke. jeg trener tung mark når jeg er med og løfter av stanga i benk for han liksom..Opprinnelig skrevet av eføy81
og folk kan plapre og plapre så mye de vil og bol og at det ikke går an og bli så stor uten steroider. for om det finnes mutanter så er Arild i den klassen. for slike gener trenger man ikke lete lenge etter ettersom det finnes en person som har det.
Slapp av, plasseringene hans blir ikke noe mindre imponerende om han hadde brukt aldri så mye AAS, insulin og veksthormoner. Han utkonkurrerer karer som har vært i gemet i langt lengre tid enn seg selv, og som har sjansen til å bruke hva søren de vil av "nyttige" hjelpemidler. Om det virkelig skulle stemme at Arild aldri har rørt noe som helst av det som står på dopinglisten, så kan han vel regnes for å være en medisinsk sensasjon. Her burde det være mye å forske på angående ekstrem styrke og muskelvekst. Om det derimot skulle være slik at han faktisk har brukt f.eks. AAS, så har han fremdeles ekstremt gode gener for det han bedriver, og det han har oppnådd i så ung alder er fremdeles veldig imponerendeOpprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
![]()
jeg sier meg veldig enig i dette innlegget, han er det mest imponerende jeg har sett og lest om uansett hva han måtte ha putta i seg eller ikkeOpprinnelig skrevet av Sorin
![]()

må se på tv på torsdag. da kommer NM fra Gol. der kan dere se bamsen i aksjon. og det var ett innlegg fra hviterussland på NRK i går. kanskje vio får se noe fra Russland om ett par ukers tid også.
Kjeven?Opprinnelig skrevet av treningsnarkis
NORKOST - yammi!!!!
Han var i allefall imponerende på NM i bygging når han var med der.Opprinnelig skrevet av Baliba
I kjempedårlig form, men brølet han kom med under friposeringa var verdt hele showet![]()
NORKOST - yammi!!!!
Det er selvsagt ikke mulig uten "det lille ekstra". Gode gener eller ikke. Han er ikke rein. Men det er vel heller ikke poenget. Han om det.Opprinnelig skrevet av eføy81
![]()
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Får vi se han konkurere på tv2 på torsdag? Det var vel fra 2006 tror jegOpprinnelig skrevet av tricepsman
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Opprinnelig skrevet av Frode-Falch
Tror da det. Det på torsdag har jeg forstått er fra stevnet på Gol, og der kom han vel på 2. etter Svend.
NORKOST - yammi!!!!
Klaus fikk jeg snakket med her noen ganger i mai hvor han og faren trente hos oss på Kaliber, jordnære og trvelige karer begge to, selv om sønnen kanskje kan se litt vel "fornøyd" ut. Likandes fyr med ambisjoner.
"Eat more women!! They are high in protein :) "