5'9
247 lbs
http://www.bigdavesmith.com/
5'9
247 lbs
http://www.bigdavesmith.com/
Sist endret av HITFrank; 12-10-06 kl 15:36
Gromme hamstrings på denne karen
![]()
Opprinnelig skrevet av Alex_92
OMG!!20 år?! Jeg legger opp!
minnet litt om "omen" armstørrelse kontra bryst størrelse

Ok,jeg gir opp med BB!
Stakkars fyr. Han kommer til å forbli i den livsstilen til han dør.
Jises! 20 år??
-Han ser jo ut som Hulken!
![]()
SCP
dang, the første bildet var bare skremmende.
du må da ikke tro at han er rein da.Opprinnelig skrevet av BadBoy
You are hotter than 92% of men on this site!
Jeg forstår at han sikkert har gode gener og har jobbet beinhardt for å komme dit han er i dag, men det blir alikevel feil for de av oss som er "rene" å sammenligne oss med ham. Han er "juiced to the gills" som det heter.
Personlig liker jeg ikke den typen fysikk. Den typen fysikk der ingenting skjer når man poser. Flexed/relaxed blir nesten det samme. Sinnsykt kjedelig. Hvorfor dette skjer vet jeg ikke, men mange utøvere nå til dags har denne typen fysikk. Sammenlign dette med f.eks. Arnold der fysikken hans virkelig får liv når han poser.
Sist endret av fowler; 02-10-05 kl 17:30
Casey Viator var sånn når han var 19, men fremdeles ganske rått, tror jeg gir opp en bb karriere.
RockyRock
Hehe, du er vel en av de som er best anlagt her da Rock. Tenk på slike som meg som begynte som fyrstikk gutten for litt siden. Du har nok mye større sjangs til å hevde deg innen bygging enn meg iallefall. Cheers![]()
Ja, det blir feil for oss rene å sammenligne oss med han...Alle 20 åringer kan jo oppnå en sånn kjedelig fysikk dersom de hiver innpå med noen russere!![]()
Leste du hva jeg skrev?Opprinnelig skrevet av Mr.Tynnfeit
Dessuten er det nok ikke snakk om "noen russere".
han veier mye iforhold til hvor stor han ser ut
RockyRock
Ja, han veier faktisk mer enn Sergio Oliva gjorde samtidig som han er 2,5cm lavere enn Sergio.Opprinnelig skrevet av Rock
Rart!
Mye vann. :POpprinnelig skrevet av fowler
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
Man ser på han at er tung.
Ja, muskler er det iallefall ikke. Ikke 112kg. Vi vet vel heller ikke om han virkelig veier så mye. Det er liksom ikke lov å veie under 245lbs lenger. Flex på sitt beste veide ikke mer enn 105kg.Opprinnelig skrevet av schwarzenegger
Sist endret av fowler; 02-10-05 kl 21:44