Et par bilder av kjempen
Et par bilder av kjempen
Sist endret av NK; 11-05-07 kl 06:49
Han kledde den bleikhetenville biceps han hadde!
hander karen der er rå.... men hadde vært bedre om han ikke var gjennomsiktig...
thank good for tanning
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
saaatan han begynner å bli diger!! godt å se at det er flere som er bleike![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
sikker på at det brun-bildet er han?`syns han så veldig ulik seg ut. magen hans må ha vokst mye til sidene :/
men andre bildene jeg har sett av han er han DRITRÅ!
kan det være Markus Becht?
http://www.bodybuilding-magazin.de/b...n-tage/221.htm
hehe har sittet ved siden av han på et ganske så smalt fly og vi lo godt begge to med tanke på hvor sinnsykt bred han faktisk er.
RockyRock
phøh, jeg er bredere enn den gutten der.
Ja det har jeg
Jeg var på Arnold Classic ifjor, tok fly fra amsterdam til detroit.
Når jeg landet i detroit var det mange amatører og proffer som skulle ta ruteflyet videre til Ohio, columbus. Jeg tok det flyet og det var god stemning, en kunne hoppe inn i samtaler og hilse på folk.
Dennis Wolf dro sammen med 2 sinnsykt fine jenter, jeezez..og en annen kar som var grisesvær men som jeg ikke kan helt plassere, han sjelet/skjælet? med øynene og hadde blondt hår.
Jeg hilste på endel men fikk ikke snakket med så mange.
Men jeg fikk pratet med Frank Zane, som sa "It took me 20 god damn years to win the Mr.Olympia, It took 20years for anyone to see that bigger is not always better", også ga han meg et bilde av seg selv og signerte det, uten at jeg spurte hehe.
Bill Grant var en skikkelig morsom kar. Jeg hadde lest endel om han og fortalte han jeg visste at Arnold passet barna hans engang han måtte rekke et møte, og Arnold kjøpte dem hamburgere og is og tok dem to the Beach. Og det husker ungene hans den dag idag. Bill Grant nærmer seg 60år og var i grisegod form, så jeg fortalte han selvsagt at jeg synes han en ekstremt bra kroppsbygger.
Han ga meg et visittkort og fortalte han snart skulle til Skandinavia og at jeg bare kunne sende han en mail, men jeg turte egentlig aldri å sende den mailen.
Jeg fikk en masse motivasjon og inspirasjon av å se alle proffene, spise frokost ved siden av Victor Martinez og en annen kar som snakket ustoppelig.
John Hansen snakket jeg endel med og han har vært i gamet en god stund..artig å høre hva han hadde å si. Han mente jeg hadde et godt potensiale, men det sa han etter at jeg kjøpte boken hans så hehe...god knows.
Det virkelig kule var the Arnold classic Afterparty, men der fikk ikke jeg være med hehe..men fysatan så mange fine jenter som var på vei dit.
Sist endret av Rock; 10-05-07 kl 23:41
RockyRock
.......................................R.I.P..........................................
B U M P
Hvor langt opp i Mr.O tror folket denne mannen kommer i år?
http://www.musculardevelopment.com/b...browse&id=9941
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
han har ihvertfall en bra muscular development
håper han når høyt for han er en av favorittbyggerne mine!
Tipper han har en av de smaleste midjene på scenen 28 sep!
Litt høyt feste på lats dog!
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
7 eller 8 tipper jeg..

Tipper 9-13! Han så jækelig bra ut da![]()
8plass
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
9'ende
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Spennde fysikk. Han er fortsatt ung (28) tror han blir en toppkar i olympia snart.
Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!
Hva er buy-in her?
Tipper 6. plass
- Sep
"Man is a pupil and pain is his teacher."
-Alfred de Musset-
Et balansert måltid er én cheeseburger i hver hånd!