+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Dennis Wolf

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Dennis Wolf

Et par bilder av kjempen
    Vedlagte bilder
    Sist endret av NK; 11-05-07 kl 06:49

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Han kledde den bleikheten ville biceps han hadde!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hander karen der er rå.... men hadde vært bedre om han ikke var gjennomsiktig...

thank good for tanning
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    saaatan han begynner å bli diger!! godt å se at det er flere som er bleike
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    sikker på at det brun-bildet er han?`syns han så veldig ulik seg ut. magen hans må ha vokst mye til sidene :/
    men andre bildene jeg har sett av han er han DRITRÅ!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    sikker på at det brun-bildet er han?`syns han så veldig ulik seg ut. magen hans må ha vokst mye til sidene :/
    men andre bildene jeg har sett av han er han DRITRÅ!

Tror ikke "brun bildet" er han!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    hehe har sittet ved siden av han på et ganske så smalt fly og vi lo godt begge to med tanke på hvor sinnsykt bred han faktisk er.
    RockyRock

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    hehe har sittet ved siden av han på et ganske så smalt fly og vi lo godt begge to med tanke på hvor sinnsykt bred han faktisk er.
    Du har møtt endel proffer du, Dave Palumbo og Dennis Wolf! Møtt noen flere?

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    phøh, jeg er bredere enn den gutten der.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Ja det har jeg

Jeg var på Arnold Classic ifjor, tok fly fra amsterdam til detroit.

Når jeg landet i detroit var det mange amatører og proffer som skulle ta ruteflyet videre til Ohio, columbus. Jeg tok det flyet og det var god stemning, en kunne hoppe inn i samtaler og hilse på folk.

Dennis Wolf dro sammen med 2 sinnsykt fine jenter, jeezez..og en annen kar som var grisesvær men som jeg ikke kan helt plassere, han sjelet/skjælet? med øynene og hadde blondt hår.

Jeg hilste på endel men fikk ikke snakket med så mange.

Men jeg fikk pratet med Frank Zane, som sa "It took me 20 god damn years to win the Mr.Olympia, It took 20years for anyone to see that bigger is not always better", også ga han meg et bilde av seg selv og signerte det, uten at jeg spurte hehe.

Bill Grant var en skikkelig morsom kar. Jeg hadde lest endel om han og fortalte han jeg visste at Arnold passet barna hans engang han måtte rekke et møte, og Arnold kjøpte dem hamburgere og is og tok dem to the Beach. Og det husker ungene hans den dag idag. Bill Grant nærmer seg 60år og var i grisegod form, så jeg fortalte han selvsagt at jeg synes han en ekstremt bra kroppsbygger.

Han ga meg et visittkort og fortalte han snart skulle til Skandinavia og at jeg bare kunne sende han en mail, men jeg turte egentlig aldri å sende den mailen.

Jeg fikk en masse motivasjon og inspirasjon av å se alle proffene, spise frokost ved siden av Victor Martinez og en annen kar som snakket ustoppelig.

John Hansen snakket jeg endel med og han har vært i gamet en god stund..artig å høre hva han hadde å si. Han mente jeg hadde et godt potensiale, men det sa han etter at jeg kjøpte boken hans så hehe...god knows.

Det virkelig kule var the Arnold classic Afterparty, men der fikk ikke jeg være med hehe..men fysatan så mange fine jenter som var på vei dit.
    Sist endret av Rock; 10-05-07 kl 23:41
    RockyRock

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Du har møtt endel proffer du, Dave Palumbo og Dennis Wolf! Møtt noen flere?
    Jeg har også møtt dennis wolf. har bilde
    .......................................R.I.P..........................................

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    B U M P

Hvor langt opp i Mr.O tror folket denne mannen kommer i år?

http://www.musculardevelopment.com/b...browse&id=9941
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    B U M P

Hvor langt opp i Mr.O tror folket denne mannen kommer i år?

http://www.musculardevelopment.com/b...browse&id=9941
    Han så skikkelig, skikkelig bra ut! Veldig pen fysikk også. Litt hardere bør han likevel være på konkurransedagen. Draper-poseringene hans så jævlig bra ut.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    han har ihvertfall en bra muscular development
    håper han når høyt for han er en av favorittbyggerne mine!

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Tipper han har en av de smaleste midjene på scenen 28 sep!

Litt høyt feste på lats dog!
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    #3 eller 4

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    7 eller 8 tipper jeg..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    #3 eller 4
    Jeg liker fyren, men det der tror jeg blir litt for entusiastisk. Baliba er på riktig spor. Jeg syntes han manglet litt kasse feks

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Tipper 9-13! Han så jækelig bra ut da

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    8plass
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    9'ende
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Spennde fysikk. Han er fortsatt ung (28) tror han blir en toppkar i olympia snart.
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Ferie Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus er et navn kjent av alle Septimus sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Hva er buy-in her?

Tipper 6. plass

- Sep
    "Man is a pupil and pain is his teacher."
    -Alfred de Musset-

Et balansert måltid er én cheeseburger i hver hånd!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.