Et par bilder tatt 3 uker før FLEX pro. Utifra disse ser det ut som han begynner å få det travelt. Men 2 bilder er ikke nok til å egentlig se hvordan ståa er.
Et par bilder tatt 3 uker før FLEX pro. Utifra disse ser det ut som han begynner å få det travelt. Men 2 bilder er ikke nok til å egentlig se hvordan ståa er.
haha! hvordan disse gutta vokser så fort er bare helt uforståelige uansett mengde mat og kosttilskudd hehe![]()
IMPONERENDE er det ihvertfall!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Legger er ikke så viktig nå lengre som det var før. Vi har jo tross alt hatt en Mr.O med veldig dårlige legger. Han skal og stille nå, så da blir de nok bedømmet fra knærne og opp.
Lol, ligner han ikke veldig på Lars Monsen (i ansiktet) på bilde 2??![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Han ser litt sliten ut. Lurer på hvorfor han holder på med en deptletion-type trening 3 uker før konkurransen.
2 uker før konkurransen, kan se ut som han sikter på Arnolds som er et par uker etter Flex. Kvisene ser veldig nasty ut.
![]()
wow.. fint og brett. Men slesk hud, håper det blir bedre..
Frua titta bortpå skjermen når jeg beundret wolf, og skreik ut "ææææsj, ekkelt få det bort".. Selvsagt ikke fordi jeg så på bygging for ho er vant til at jeg beundrer filmer og bilder rett som det er.. men komboen lys hud + kvisene.. jenter.
For de spesielt interesserte: http://mdtv.musculardevelopment.com/...-part-one.html
Må vel regge seg for å se..
hehe
Mere:
Armer del 2:
http://mdtv.musculardevelopment.com/...-part-two.html
omvisning:
Big Bad Dennis Wolf gives a Tour of the Wolf Den
Når jeg ser bilder av slike karer får jeg alltid assosiasjoner med belgiske kyr -
I Just Love The Way You Talk About Me
Video fra 28.02.11 front poseringene hans er helt unreal!
forstår ikke at han får pes for høye lats fester! det ser jo bare SÅ hel rått ut når midjen også er så "fin" som den er...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Yepp - er bygutt, men ved nærmere studier av bildene kan t.o.m. en bygutt se at det er okser, akkurat som freakene på Mr. O og Arnold Classic. Det som mangler hos disse er ringen i nesen.
Men kudos for å skrive kyr og ikkje kuer.
'Feo, Fuerte y Formal'
Begge former er vel tillat ??
Har ikkje peiling på kva folk seier i bydn, men hadde nokon sagt kuer der eg kjem frå hadde det vanket buksevann og lårhøne.
'Feo, Fuerte y Formal'
Da sier vi "kyr"!
Men.........går det virkelig an å bli så diger og grov ved å trene rent da? *unnskylder sin uvitenhet her*