+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 61

Tråd: Er det bare meg eller er Arnold

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Er det bare meg eller er Arnold

Veldig stor i dette klippet? Selv om han ikke er spesielt populær hos dagens byggere synes jeg han henger godt med til tross for at dette ble filmet for 28år siden.
    Sist endret av NK; 15-10-10 kl 21:27
    RockyRock

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Det er dette som bør være idealet til alle kroppsbyggere selv i dag spør du meg! 90% av dagens proffbyggere har tatt det noen steg for langt. Skal ikke kroppsbygging handle om proporsjoner og det estetiske? Nå er det bare et stort freakshow..

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Helt rå fysikk. Noe særlig mindre enn dagens byggere er han eller ikke. Bare 100 ganger mer estetisk.

For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Haha de bildene der er nok lite realistisk. Slik de er lagt opp der så måtte Arnold vært 130kg, noe han aldri var på scenen. Coleman på sitt beste VS Arnold på sitt beste så hadde nok Arnold sett liten ut. Det finnes nok ingen tvil om at Coleman så langt er den beste kroppsbygger i verden noen sinne.

At mange foretrekker fysikken til utøvere på Arnold sin tid er jo en smak sak, og ingen kan si noe mot det. Men om man ser på det i et konkurransesyn så hadde nok f.eks Arnold ikke nådd opp med sin fysikk i dag. Han vant konkurranser på biceps og bryst alene (i tillegg til personligheten sin). Han hadde altfor mange svakheter i forhold til dagens beste byggere til å kunne konkurrert. Mest sannsynligvis hadde han ikke oppnådd proff status med dagens kriterier.

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Coleman ser ut som en idiot med den kroppen.. Arnold ser ut som en alpha male!
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Poenget med kroppsbygging var at det skulle representere den optimale fysikk hos en mann. Det gjør ikke Coleman, han ser ut som en dass. Columbo og co derimot så ut som GUDER.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Poenget med kroppsbygging var at det skulle representere den optimale fysikk hos en mann. Det gjør ikke Coleman, han ser ut som en dass. Columbo og co derimot så ut som GUDER.
    Styrkeløftere ser ut som dass. Coleman ser cutting edge ut. Stop hatin.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Styrkeløftere ser ut som dass. Coleman ser cutting edge ut. Stop hatin.
    Tull. Noen ser ut som dass, men det er plenty av de som ser ut som guder

NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Tull. Noen ser ut som dass, men det er plenty av de som ser ut som guder

Hvis jeg hadde våknet opp i morgen tidlig å sett ut som f.eks han på det nederste bildet så hadde jeg hengt meg i hårføner-ledningen.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    For det første så har de glemt å tanne minst to ganger i uken.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Hvis jeg hadde våknet opp i morgen tidlig å sett ut som f.eks han på det nederste bildet så hadde jeg hengt meg i hårføner-ledningen.
    Hahaha, du kan spøke du

NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hahahahaha! ler meg skakk i hel!!!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hvorfor er de så svake i forhold til størrelsen på kroppen?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    Hvorfor er de så svake i forhold til størrelsen på kroppen?
    hvem er svake?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Arnold beskrev kroppsbygging fint i pumping iron. Han sammenlignet det med skulptører. Det var om og gjøre å skape best symmetri mellom kroppsdelene.. Nå handler kroppsbygging om å bli størst mulig. Jeg syntes Coleman ser ut som en oppblåst ballong og et freakshow. Derfor kommer kroppsbygging aldri til å bli en stueren idrett, noe jeg tror den kunne blitt med idealer som arnold, ferrigno, zane, columbo, for å nevne noen.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hvem er svake?
    alle sammen!!1

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    alle sammen!!1
    hehe... både coleman og arnold var grise sterke da

Coleman av en annen dimensjon når det gjelder styrke

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Franco Columbo, der snakker vi insane rå fysikk.

Helt annen planet enn dagens belgian blue's.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    frank zane er vell den som har stått på denne scenen med finest og mest atletisk fysikk vil jeg påstå

Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    frank zane er vell den som har stått på denne scenen med finest og mest atletisk fysikk vil jeg påstå
    Nja, synes han var litt for liten til at det blir noe show ut av det. Men ingen tvil om at han var rå.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ja enig sånnsett men faen for en flott fysikk eneste som noen gang har sett atletisk ut av gutta som har stilt i mr.o

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    For meg er Arnold tidenes ultimate kroppsbygger. Makan til estetikk finner man aldri igjen noen annen plass. Mannen var som et mesterverk av Michelangelo selv. For de som mener han ikkje hadde hatt mulighet til å måle seg mot coleman i størrelse - dere bør tenke litt over forskjellen på 1970 apotek vs 2000 apotek.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det som skjer i denne tråden er veldig normalt når kroppsbygging blir diskutert av de som ikke har interesse eller følger med på kroppsbygging og dens utvikling. De fleste står fast på 70 tallet og dens fysikker og mener alt var bedre da. Utenforstående har som regel det synet, og det er helt ok. Men de som har et sterkere forhold til kroppsbygging, være det som fan, dommer, utøver, reporter vil ofte ha et helt annet syn. Desverre så liker folk å slenge rundt med dritt om ting de ikke forstår eller er enig i.

Frode sier at Coleman ser ut som en idiot. Einar sier Coleman ser ut som et dass. Slike uttalelser reflekterer bare dårlig tilbake på personen som sier det, ikke stort mer.

Gulliksen nevner et par navn på utøvere som var blant de beste i verden på sin tid. Men det kan være interessant å se på et par av de og finne ut hva var det som gjorde at de faktisk var best.

Arnold - Han hadde et par freakye kroppsdeler som gjorde at han ble skillt ut fra resten av byggerne.
    Franco - Var den største korte kroppsbygger noensinne på den tiden.
    Zane - En av de hardeste byggerne noensinne på den tiden.
    Lou - Den første proffe kroppsbygger i verden som konkurrerte på over 300 pund, dvs større en både Coleman og Cutler noensinne har vært på scenen.

Det vi ser er at alle byggerne hadde noe som skilte de ut. Som regel var det størrelsen så derfor er det en helt normal utvikling at massen på byggerne har økt med årene. Vi har jo en kar på forumet som har vunnet NM på en vekt som er tilnærmet lik det Arnold vant Mr.Olympia på et par ganger. Men det betyr ikke at symmetri, hardhet og definisjon betyr noe mindre. Cutler i fjor demonstrerte en form som var helt umennesklig og selv de som syns slikt er stygt bør klare å se det.

Jeg skjønner godt at mange misliker dagens fysikker. Selv er jeg en stor fan av Cutler, men jeg kunne aldri tenkt å se slik ut selv. Men det bør gå an å diskutere fysikker uten å bli smålig.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av TheRat Vis post
    For meg er Arnold tidenes ultimate kroppsbygger. Makan til estetikk finner man aldri igjen noen annen plass. Mannen var som et mesterverk av Michelangelo selv. For de som mener han ikkje hadde hatt mulighet til å måle seg mot coleman i størrelse - dere bør tenke litt over forskjellen på 1970 apotek vs 2000 apotek.
    samme hva apoteket sier! coleman er større

Man kan ikke begynne å ta høyde for slik, og jeg tror alle er engi om at Arnold var en av de råeste byggerne gjennom tidene.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    meget bra innlegg Stig!!!

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Selv om han ikke er spesielt populær hos dagens byggere synes jeg han henger godt med til tross for at dette ble filmet for 28år siden.
    Hvor har du dette fra? Det er ikke få intervjuer, reportasjer osv jeg har lest, der de nevner Arnold som et av sine forbilder eller lignende.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Det som skjer i denne tråden er veldig normalt når kroppsbygging blir diskutert av de som ikke har interesse eller følger med på kroppsbygging og dens utvikling. De fleste står fast på 70 tallet og dens fysikker og mener alt var bedre da. Utenforstående har som regel det synet, og det er helt ok. Men de som har et sterkere forhold til kroppsbygging, være det som fan, dommer, utøver, reporter vil ofte ha et helt annet syn. Desverre så liker folk å slenge rundt med dritt om ting de ikke forstår eller er enig i.
    Det du skriver her er det samme som at Pele blir beskrevet som den beste spilleren gjennom tidene, men han hadde jo ikke hatt særlig å stille opp med i dag. Sportene utvikler seg, heldigvis.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002

Frode sier at Coleman ser ut som en idiot. Einar sier Coleman ser ut som et dass. Slike uttalelser reflekterer bare dårlig tilbake på personen som sier det, ikke stort mer.

Gulliksen nevner et par navn på utøvere som var blant de beste i verden på sin tid. Men det kan være interessant å se på et par av de og finne ut hva var det som gjorde at de faktisk var best.

Arnold - Han hadde et par freakye kroppsdeler som gjorde at han ble skillt ut fra resten av byggerne.
    Franco - Var den største korte kroppsbygger noensinne på den tiden.
    Zane - En av de hardeste byggerne noensinne på den tiden.
    Lou - Den første proffe kroppsbygger i verden som konkurrerte på over 300 pund, dvs større en både Coleman og Cutler noensinne har vært på scenen.

Det vi ser er at alle byggerne hadde noe som skilte de ut. Som regel var det størrelsen så derfor er det en helt normal utvikling at massen på byggerne har økt med årene. Vi har jo en kar på forumet som har vunnet NM på en vekt som er tilnærmet lik det Arnold vant Mr.Olympia på et par ganger. Men det betyr ikke at symmetri, hardhet og definisjon betyr noe mindre. Cutler i fjor demonstrerte en form som var helt umennesklig og selv de som syns slikt er stygt bør klare å se det.

Jeg skjønner godt at mange misliker dagens fysikker. Selv er jeg en stor fan av Cutler, men jeg kunne aldri tenkt å se slik ut selv. Men det bør gå an å diskutere fysikker uten å bli smålig.
    Helt på linje med det jeg har hevdet i mange år, men er du helt sikker på vekten på 300(137 kg) på Lou?
    Forøvrig så synes jeg "vår" Tricepsmann har en idell fysikk!
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Lou var vel oppe i 310-315 pund i 1992 men tightet seg ned til 300 pund da han prøvde seg på Master Olympia i 1994, hvor han ble slått av Robby Robinson.

MEN man skal alltid ta vekten utøverne sier med en teskje salt. Folk mistet jo nesten munn og mæle når Cutler i fjor sa at han veide inn på 240 og noe pund.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Nå er jo Lou 196cm mens Ronnie kun er 180 da, så blir jo litt ekstra vekt pga høyden.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Gleder meg til metern veier inn over 300 pund jeg
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Viktig å understreke at jeg ikke ville skape noen debatt om hvorvidt byggere så best ut før eller nå.

Det jeg prøvde å si var at Arnold i klippet som er vist over er helt latterlig stor iforhold til de redskapene som fantes for 28år siden, samtidig stor iforhold til seg selv i f.eks Pumping Iron eller 1980...Kan ikke fatte at han skulle være under 120kg der han rusler rundt på det hotellrommet.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Elonar - En byggers bygger vil frese mot deg om du nevner Arnold, dette er snakk om typen som også foretrekker at jenter har noen år med winstrol bak seg osv.
    RockyRock

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Elonar - En byggers bygger vil frese mot deg om du nevner Arnold, dette er snakk om typen som også foretrekker at jenter har noen år med winstrol bak seg osv.
    Det er helt utrolig hvordan du grupperer alle folk i grupper etter hvordan du har oppfattet en person. Det er ytterst få byggere som ville sagt noe negativt om Arnold. Det ville vært idioti, ettersom han har vunnet Mr. Olympia, som er det ypperste innen bygging, mange ganger.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hahaha! Arnold er da forbilde og inspirasjons kilden til de fleste i dag og til og med dagens kjente byggere har jo hatt denne figuren Arnold over hele veggen på gutterommet iform av posters osv...

Og det var da godt med medikamenter på Arnold sin tid også

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Er jo ikke til å legge under en stein at Arnold/Columbo/Zane sin fysikk er klart bedre enn Coleman og Cutler i den forstand at det er nærmere fysikken hobbybyggere ønsker selv å oppnå. Er få folk som faktisk ønsker å se ut som Coleman og Cutler, men i konkurranse blir det selvfølgelig noe helt annet.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Er jo ikke til å legge under en stein at Arnold/Columbo/Zane sin fysikk er klart bedre enn Coleman og Cutler i den forstand at det er nærmere fysikken hobbybyggere ønsker selv å oppnå. Er få folk som faktisk ønsker å se ut som Coleman og Cutler, men i konkurranse blir det selvfølgelig noe helt annet.
    Det er få folk som ønsker å se ut som arnold og zane også...

realiteten er at folk flest syns brad pit er for stor og at mr. Dicaprio er mer enn muskuløs nok....
    Tenker man på det hele tiden så forstår man hvorfor folk på gata fnyser av oss bare fordi vi har større arm enn 35cm, og tenk da på oss som har over 45cm... ja vi får noen rare blikk vi...

Ble medlem
    10-2002
    Elonar - Er du helt seriøs nå? seriously? thats it, er det alt du har som motargument? At jeg grupperer folk..det må være litt mer enn som så? littteeeeegranne mer må det være mulig å vise til når du skal skrive noe imot meg.

Dorian Yates mislikte Arnold på det sterkeste, hatet treningsrutinen hans og har nektet å la seg intervjue om det kom spørsmål om Arnold.
    Han har forøvrig anbefalt Arnold en skredder etter at Arnold gikk ut mot Dorian og sa han hadde en dårlig fysikk.

Lee Priest likte heller ikke Arnold som kroppsbygger.

Mike Mentzer har trent en rekke kroppsbyggere som har uttalt at de synes Arnolds treningsprogrammer var latterlige og at Arnold var en sleip luring som ikke visste hva han egentlig partet om, Mike Mentzer har angrepet Arnold og konfrontert Arnold ved flere anlendinger..både på et møte om regler anngående vektklasser og på en parkeringsplass.

Mike Mentzer var en kroppsbygger som forøvrig hadde sin storhets tid etter Arnolds epoke var over.

Norske kroppsbyggere jeg har snakket med har bare ristet på hodet når jeg har nevnt Arnold, samt sagt at de synes hans trening var idiotisk og for å ikke nevne Frank Zane, han ble forbannet når jeg nevnte Arnold.

Eller har du hørt om en viss Mr.Olivia eller Boyer Coe som ble rasende på Arnold og kastet trofeet sitt etter han backstage?

Er også ikke spesielt vanskelig å finne andre kroppsbyggere idag som har lite til overs for Arnold, fra King Kamali til Craig Titus osv....

Og NK har også skrevet på forumet at han ikke var spesielt imponert over Arnold og synes han hadde grei overkropp og fitnessbein...

Så om du skal regne med Mentzer og Yates leiren og de fleste byggere som har hatt de som trenere, samt kanskje Milos Sacrevs leir og alle deres fanbase så har du JÆVLIG mange kroppsbyggere og fans som ikke tåler snurten av Arnold.

Så om du skal først skal drite på meg, please gjør litt mer research.
    Sist endret av Rock; 15-10-10 kl 21:29
    RockyRock

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Elonar - Er du helt seriøs nå? seriously? thats it, er det alt du har som motargument? At jeg grupperer folk..det må være litt mer enn som så? littteeeeegranne mer må det være mulig å vise til når du skal skrive noe imot meg.

Dorian Yates mislikte Arnold på det sterkeste, hatet treningsrutinen hans og har nektet å la seg intervjue om det kom spørsmål om Arnold.
    Han har forøvrig anbefalt Arnold en skredder etter at Arnold gikk ut mor Dorian og sa han hadde en dårlig fysikk.

Lee Priest likte heller ikke Arnold som kroppsbygger.

Mike Menter har trent en rekke kroppsbyggere som har uttalt at de synes Arnolds treningsprogrammer var latterlige og at Arnold var en sleip luring som ikke visste hva han egentlig partet om, Mike Mentzer har angrepet Arnold og konfrontert Arnold ved flere anlendinger..både på et møte om regler anngående vektklasser og på en parkeringsplass.

Mike Menter var en kroppsbygger som forøvrig hadde sin storhets tid etter Arnolds epoke var over.

Norske kroppsbyggere jeg har snakket med har bare ristet på hodet når jeg har nevnt Arnold, samt sagt at de synes hans trening var idiotisk og for å ikke nevne Frank Zane, han ble forbannet når jeg nevnte Arnold.

Eller har du hørt om en viss Mr.Olivia eller Boyer Coe som ble rasende på Arnold og kastet trofeet sitt etter han backstage?

Er også ikke spesielt vanskelig å finne andre kroppsbyggere idag som har lite til overs for Arnold, fra King Kamali til Craig Titus osv....

Og NK har også skrevet på forumet at han ikke var spesielt imponert over Arnold og synes han hadde grei overkropp og fitnessbein...

Så om du skal først skal drite på meg, please gjør litt mer research.
    Så en rekke kroppsbyggere har sagt at Arnold sin trening var idiotisk/merkelig/rar?Og allikavel så klarte han å bli ett av de største merkevarene i verden(nesten uansett bransje)
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    10-2002
    Ja og det har jeg aldri skrevet imot, hvor står det isåfall?

Kroppsbyggere og kroppsbygerenes kroppsbyggere er av min oppfatning og mange andres ikke akkurat Arnold største fan, jeg har selv møtt flere av de store og aktive idag og blant annet sittet ved siden av Dennis Wolf på fly og chattet med Zane eller f.eks Shawn Perine som er skribent/editor for Flex Magazine.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Ja og det har jeg aldri skrevet imot, hvor står det isåfall?

Kroppsbyggere og kroppsbygerenes kroppsbyggere er av min oppfatning og mange andres ikke akkurat Arnold største fan, jeg har selv møtt flere av de store og aktive idag og blant annet sittet ved siden av Dennis Wolf på fly og chattet med Zane eller f.eks Shawn Perine som er skribent/editor for Flex Magazine.
    Poenget mitt er at det kritiseres trenigsmetoder og fysikken til Arnold, men fakta er at i sin tid så var det vel ingen som nådde han til anklene,smak og behag er så sin sak men fyren vant jo alt han deltok i, at folk er større og bedre i dag er jo en selvfølge.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Titus og Kamali? Virkelig? Det er hva du slår i bordet med når du skal vise hvor mislikt Arnold er? De to er kanskje de mest hatete kroppsbyggere noensinne. Han ene er en morder og han andre er kjent som den med det største egoet i kroppsbygging noensinne.

Når det gjelder Mentzer så var han den siste som burde uttalt seg om treningsprogrammer da han selv endte opp så langt ute på viddene som mulig med sin variasjon av HIT. Når det gjelder konfrontasjonen mellom han og Arnold på 1980 Mr.Olympia så var dette fordi alle utøverne stemte på om de ville slå sammen de to klassene, Arnold var den eneste som ikke ville dette. Mentzer ble forbanna og kalte Arnold en baby, Arnold svarte med "Om magen din ikke var like stor som kjeften din så kanskje du hadde hatt en sjanse på å vinne denne konkurransen." Mentzer var klar for å slåss da mens Arnold bare satt rolig, en klassisk Arnold utpsyking.

Jeg har aldri hørt hverken Priest, Yates eller Olivia si noe negativt om Arnold, men det er godt mulig de har. Uansett så tror jeg selv at mesteparten av verdens kroppsbyggere, selv de som foretrekker "at jenter har noen år med winstrol bak seg" - som forøvrig er et tåpelig utsagn, respekterer Arnold for hva han presterte innen kroppsbygging og hva han har gjort for sporten utad.

Ble medlem
    10-2002
    Det er for meg et like tåpelig utsagn at du greier å skrive at du ikke har lest/hørt Yates si hva han synes om Arnold når han ofte benyttet muligheten til det og det stod flere ganger igjennom årene i Flex, så ofte at Weider og Co prøvde å få en slags "vennskaplig tone" mellom de to da Arnold var tungt innvolvert i både bladene og konkurransene.

Forøvrig er Arnold min favoritt og selv om et par småting irriterer meg som at han ikke ville låne assistenten sin penger når hun lå for døden med kreft og trengte en operasjon eller måten han behandlet Olivia eller Zane på i ettertid, er han den beste byggeren jeg har sett.

Mitt poeng var alikevel noe som stemmer godt for meg, han er ikke spesielt godt likt blant hardcore bodybuildere eller mange av de gamle gutta.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Det er for meg et like tåpelig utsagn at du greier å skrive at du ikke har lest/hørt Yates si hva han synes om Arnold når han ofte benyttet muligheten til det og det stod flere ganger igjennom årene i Flex, så ofte at Weider og Co prøvde å få en slags "vennskaplig tone" mellom de to da Arnold var tungt innvolvert i både bladene og konkurransene.

Forøvrig er Arnold min favoritt og selv om et par småting irriterer meg som at han ikke ville låne assistenten sin penger når hun lå for døden med kreft og trengte en operasjon eller måten han behandlet Olivia eller Zane på i ettertid, er han den beste byggeren jeg har sett.

Mitt poeng var alikevel noe som stemmer godt for meg, han er ikke spesielt godt likt blant hardcore bodybuildere eller mange av de gamle gutta.
    Merkelig, jeg leste det som var av amerikanske muskelblader på fra tidlig 80 tall og fram til midten av 90 kan ikke huske å ha vært borti en sånn konflikt..

Ble medlem
    10-2002
    Da skal jeg finne det ved å starte en tråd på selve arkivet over alle arkiv, ironage.us ! Husker godt jeg leste mye om den krangelen etter at Arnold sa Dorian hadde for stor mage og Franco fulgte opp med at ryggen til Dorian ikke var bred nok.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    IRON AGE FORUM sånn da venter jeg på svar.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    IRON AGE FORUM sånn da venter jeg på svar.
    "I got totally butchered and they responded even saying there never was a bb who publically disliked Arnold and there was no such thing as a Yates/Arnold argument. "

Du må farge ting litt.....
    Sist endret av Julenissen; 15-10-10 kl 22:38

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    nå har det seg slik at jeg faktisk tro det eller ei har pratet med yates under 4 øyne og da hadde han ikke annet enn positivt å si om Arnold, så den må du lenger ut på landet med! Han hadde derimot dritt å si om flere andre byggere uten å gå inn på det.
    Mulig han har hatt en mening eller 5 om Arnold i ett intervju en gang men det betyr ikke at han misslikte fyren! det er slik sport er det... man slenger drit en dag og drikker øl sammen enn annen dag!!! THATS THE SPORT SPIRIT BELIVE IT OR NOT!

Du får det til å høres ut som du virkelig er the main man når det gjelder bygger historie og hva den ene eller andre mener om hverandre osv? Skulle nesten tro du kjente dem alle personlig

-Hvorfor er det ofte Arnold som blir nevnt som eneste eller en av flere når en hvilken som helst mann med litt interesse for sporten blir spurt om favoritt bygger?
    -Hvorfor henger det postere av Arnold i flertall på nesten ALLE hardcore gym man er innom? og til og med i noen tilfeller mer kommersielle gym også.
    -Og hvorfor har verdens største idretts arrangement basert på antall grener det del tas i NAVNET til denne byggeren alle missliker? og HVORFOR boikotter ikke dagens og forrige generasjons byggere dette "lille stevnet" om dem alle missliker Arnold?

Gleder meg til svaret ditt Rock

Hilsen en STOR Arnold fan her også

Ble medlem
    10-2002
    Main man?
    Alt jeg sier er at hardcore byggere har kommet med mange kommentarer som er alt annet enn positive og ja jeg gleder meg til å få svar på ironage som er et knallsolid forum så jeg kan slippe det jævla pisset om alt jeg sier er feil hver gang jeg sier noe her.

Noe de har postet MANGE tråder om på ironage og sett på som et problem, så ja det gleder jeg meg til å få svar på når alt jeg faens ville skrive at jeg synes Arnold så bra ut i 1970.
    RockyRock

Ble medlem
    10-2002
    Gremlings - Forøvrig overrasket at Dorian sa noe positivt om Arnold, husker du hva han sa?
    RockyRock

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.