+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 61 av 61

Tråd: Er det bare meg eller er Arnold

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Gremlings - Forøvrig overrasket at Dorian sa noe positivt om Arnold, husker du hva han sa?
    ikke mer enn hva andre sier egentlig, Han sa at Arnold var en fin fyr som hadde vært med å sette bygging på kartet og at han var ett forbilde for de fleste, men jeg skal ikke legge under døra at han la til at Arnold hadde noen bastante stae utsagn, men Yates var ikke redd for å si hva han mente om hele "usa sirkuset" og at det alltid var godt å komme hjem til gode gamle England etter et usa opphold. Han nevnte faktisk også trenings metoden til Arnold og at han beundret Arnold som en av de få byggerne som "tok i litt" på treninga

han sa så mye mer også men vi var litt små fulle begge to så husker ikke alt hehe... Men fikk aldri inntrykk av at han misslikte Arnold på noen måte fordi om han ga litt uttrykk for at dem begge hadde hatt "ei greie" for år og dag siden.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    man slenger drit en dag og drikker proteinshake sammen enn annen dag!!!
    sånn...fiksa
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    sånn...fiksa
    hehehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Main man?
    Alt jeg sier er at hardcore byggere har kommet med mange kommentarer som er alt annet enn positive og ja jeg gleder meg til å få svar på ironage som er et knallsolid forum så jeg kan slippe det jævla pisset om alt jeg sier er feil hver gang jeg sier noe her.

Noe de har postet MANGE tråder om på ironage og sett på som et problem, så ja det gleder jeg meg til å få svar på når alt jeg faens ville skrive at jeg synes Arnold så bra ut i 1970.
    Ja venter i spenning......
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg og! Pleier om oftest å få svar der etter noen dager.

Dere mener det aldri har forekommet at de som er fans av hardcore bb eller bber på høyt nivå selv har mislikt Arnold eller hans fysikk og jeg mener det har forekommet mange ganger - Boyer Coe 1980 mr.olympia "last time I saw legs like that, they where hanging out of a birds nest".
    RockyRock

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Jeg og! Pleier om oftest å få svar der etter noen dager.

Dere mener det aldri har forekommet at de som er fans av hardcore bb eller bber på høyt nivå selv har mislikt Arnold eller hans fysikk og jeg mener det har forekommet mange ganger - Boyer Coe 1980 mr.olympia "last time I saw legs like that, they where hanging out of a birds nest".
    Jeg ser ingen i denne tråden som sier at det ALDRI har skjedd ,gjør du?
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    04-2002
    Main man?
    Alt jeg sier er at hardcore byggere har kommet med mange kommentarer som er alt annet enn positive og ja jeg gleder meg til å få svar på ironage som er et knallsolid forum så jeg kan slippe det jævla pisset om alt jeg sier er feil hver gang jeg sier noe her.

Noe de har postet MANGE tråder om på ironage og sett på som et problem, så ja det gleder jeg meg til å få svar på når alt jeg faens ville skrive at jeg synes Arnold så bra ut i 1970.
    Det gikk ikke helt som ventet...........

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg vil nok prøve igjen, forumet ble nettopp opprettet av den grunn så imbesilt at de ikke svarer....de pleier å spøke med kommentarer de hører og ser at Arnold så ut som en "swimmer" osv.

Har hørt kukksugendefaenihelvetes mange ganger kroppsbyggere kommentere at de synes Arnold ikke hadde bein og ditt og datt, jo mer hardcore jo mindre liker de han som kroppsbygger ERGO KOMMENTAREN AT SELV OM HAN IKKE I SMAK HOS noen KROPPSBYGGERE SÅ VAR HAN JÆVLIG GROV PÅ DET KLIPPET.

Noe forøvrig ingen brydde seg om, må alt handle om å prøve å rakke ned på den som postet før deg,
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Jeg vil nok prøve igjen, forumet ble nettopp opprettet av den grunn så imbesilt at de ikke svarer....de pleier å spøke med kommentarer de hører og ser at Arnold så ut som en "swimmer" osv.

Har hørt kukksugendefaenihelvetes mange ganger kroppsbyggere kommentere at de synes Arnold ikke hadde bein og ditt og datt, jo mer hardcore jo mindre liker de han som kroppsbygger ERGO KOMMENTAREN AT SELV OM HAN IKKE I SMAK HOS noen KROPPSBYGGERE SÅ VAR HAN JÆVLIG GROV PÅ DET KLIPPET.

Noe forøvrig ingen brydde seg om, må alt handle om å prøve å rakke ned på den som postet før deg,
    Har prøvd flere ganger å lese dette innlegget dit og tolke det i beste mening, men ikke fan om jeg forstår...Men nå skal jeg grille selv om det er minusgrader ute!

Ble medlem
    10-2002
    Nei selvfølgelig forstår du ikke, men hadde det vært en hvilken som helst annen som hadde postet hadde du sagt at ja mange har nevnt at Arnold har fitnessbein, eller de er lei av å høre om fyren eller at f.eks boyer coe og mentzer begge latterliggjorde hans fysikk eller at Frank Zane mislike han sterkt eller feuden mellom Dorian og Arnold der Dorian sier "arnold who?" til flex....ergo det er ikke så uvanlig at hardcore byggere fra før eller nå sier at de har likt andre fysikker eller utelukkende de største, derav min kommentar.

Vanlige Arnoldfanboys ala Mikke på 19år som trener og drikker pepsimax digger jo Arnold, så var jo ikke det jeg siktet til.
    RockyRock

Superior newbie craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    frank zane er vell den som har stått på denne scenen med finest og mest atletisk fysikk vil jeg påstå

Kunne ikke vert mer enig
    No Pain No Gain

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.