+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: Erik Fankhouser 2 dager før konkurranse

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Erik Fankhouser 2 dager før konkurranse

Helt villt.

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    traps'en så heeelt mongo ut på nest nederste bilde men får vel skylde på lyssettinga Uansett sykt imponerende

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Rå kar, men ville aldri vært slik. Skal ha creeds for leggene spesielt.

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Ja leggene var syke, men jeg synes ikke det ser noe bra ut når leggmuskelen bak går forbi leggbeinet og fortsetter på framsida

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    http://mdtv.musculardevelopment.com/...view/1688/164/

Utrolig video, må sees. De fleste av oss hadde nok aldri klart hans liv.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Høøy! Han der ekke rein? Sikkert bola azz..
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    H&#248;&#248;y! Han der ekke rein? Sikkert bola azz..
    sjokkerende

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    sjokkerende
    Haha.. Måtte bare være dust.. Hater de kommentarene der..
    Men rå form på karen Ser syko ut.. Blir rå bra når han kommer seg opp på scena med dreamtan
    <3Fitnessfrøken<3

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    OT: Var det kona hans som stod p&#229; kj&#248;kkenet? :O

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Ble mildt sagt overrasket da jeg s&#229; kona selv.

Artig fyr da

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Samme her.. Satt &#229;&#168;venta p&#229; at ei skikkeli fit dame sku dukke opp. Han var r&#229; forresten.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    En svakhet og det er vel brystet! Han har blitt merkbart st&#248;rre p&#229; kort tid!

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hvor faen ser dere kona?
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    jeg s&#229; en med like store legger p&#229; solsiden i g&#229;r!
    erik husum heter han tror jeg. fy faen for noen klubber!

Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Hvor faen ser dere kona?
    Tror det er hu som er på kjøkkenet der.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn ting han steker/koker eggene sine i? Han skryter av den, så jævli kjekk ut den greia

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hvilket j&#230;vla kj&#248;kken?!

GridIron Barbell

Team PINK Gorgeous har en flott utstråling Gorgeous sin avatar
    Ble medlem
    03-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Hvilket jævla kjøkken?!
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    http://mdtv.musculardevelopment.com/...view/1688/164/

Utrolig video, må sees. De fleste av oss hadde nok aldri klart hans liv.
    Inni denne filmen er dette jævla kjøkkenet med denne flotte konen hans

Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    jaja, men drit i kona, vi må skaffe meg en sånn ting han bruker til å koke/steke egga sine, kan jeg fikse sånn her i Norge?!?

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Takk, n&#229; ble jeg kvitt med masse frustrasjon og sinne.

GridIron Barbell

Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Får satse på at mrm vet hva det er og hvor den er?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Den hater GT Xpress 101. Kan kj&#248;pe den p&#229; ebay. Men utifra hva jeg finner s&#229; fungerer den veldig d&#229;rlig. Teflonen chipper visst nesten med en gang. Jeg var tenkt &#229; skaffe meg en, men n&#229; tror jeg at jeg st&#229;r over.

Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Kjipt, den virka ganske snasen, du vet vel ikke om noe lignende som fungerer bra?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.