+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: ETTERLYSNING: bilder av Arnstein Mathisen 1997!!

Bronse Member Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1

Exclamation ETTERLYSNING: bilder av Arnstein Mathisen 1997!!

Mannen min, Arnstein Mathisen, gjorde sitt siste stevne i Night of the Champions i New York i 1997. Dagen etter stevnet, 18.mai 1997, gjorde han fotoshoots med både Lena Johannesen og Ingvar Larsson. Fra shooten med Lena står han igjen med ett stort bilde (se vedlagte fotokopi!), men fra fotoshooten med Ingvar (som ble gjort utendørs i Central Park!!) har han ingen (det har heller ikke Ingvar!).
    Bildene er som forduftet, og ingen han har pratet med, har sett noe til de. Derfor ønsker jeg å forhøre meg rundt-om-kring om noen har hørt/sett noe til disse bildene??!

Facts:
    Det var det norske magasinet "Sport og Fitness" (eid av Dan ved Global i Hobøl) som gjorde fotoshooten; fotograf var Tom Mehlum. Ettersom magasinet gikk konkurs kort tid etter fotoshooten, ble bildene aldri publisert. Og med konkursboet forsvant tilsynelatende også bildene...
    Nå håper vi å høre fra noen som kanskje sitter på akkurat disse bildene??!!!
    Vedlagte bilder
    Sist endret av Tessa; 23-10-07 kl 20:09

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Tom Roger Mehlum har kanskje et eksemplar av fotografiene?

Hvordan er forresten formen til gamle Mathsen?
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sikkert best å ringe fotografen ja

http://www.1881.no/Katalog/Tom+Mehlu...er+Mehlum&qt=5

Bronse Member Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa er et navn kjent av alle Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Forsto det slik at Arnstein har forhørt seg med vedkommende, men det kunne jo være verdt å sjekke en gang til. Er dette noen du kjenner personlig, kanskje??

..hehe- du vet; det rykker nok litt i "poseringsfoten" titt-og-stadig, men mange år med hard trening og tømreryrke har satt sine spor i kroppen.. Tre skulderoperasjoner , en kneoperasjon og et par-tre prolapser setter begrensninger for hvor hardt denne kroppen kan presses...Men han lever i håpet da...Ingvar Larsson gjorde jo nettopp comeback i SM..

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Kan desverre ikke hjelpe til her... Men må bare få si at han er fin,fin,fin og lena ligeså... hun er vel den fineste fitness/kroppsbygger jenta fra Norge hvertfall...

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    He he Husker faktisk dette bilde. Sist gang jeg saa han var paa mcdonalds i Larvik i sommer
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av kevin25 Vis post
    He he Husker faktisk dette bilde. Sist gang jeg saa han var paa mcdonalds i Larvik i sommer
    Husker bildet?? Det har ikke vært offentliggjort tidligere da.. (bortsett fra i min profil her på forumet..). Og ...ikke at jeg skal påstå at Mc'ern aldri besøkes, men vi var nå ikke i Larvik i sommer vi da..

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sist gang jeg så arnstein og deg tessa , var på Elkjøp Fredrikstad i sommer. Tror dere kjøpte boomblaster til unga av meg

Kjentfolk dere. Hehe.

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Hehe..oida! Må mao oppføre oss pent i all offentlighet heretter altså
    ...men boomblasteren var til "sjefen" sjøl, for han skulle ha firmafest utenfor på verandaen i sommer...og nå gjør den sin tjeneste på kjøkkenet (!).. Bra lyd for formålet da!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tessa Vis post
    Husker bildet?? Det har ikke vært offentliggjort tidligere da.. (bortsett fra i min profil her på forumet..). Og ...ikke at jeg skal påstå at Mc'ern aldri besøkes, men vi var nå ikke i Larvik i sommer vi da..
    Det bildet har jeg sett på nettet mange ganger før, mener at jeg har det på en ekstren harddisk faktisk, men har ikke sett noen flere bilder fra den serien..

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Kom på nå at det har hengt et mindre format av dette bildet på gymmet til broren hans...men jeg tror altså ikke at det har vært offentliggjort på annen måte, altså.. Hadde vært spennende å høre hvor dere har sett det i alle fall

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    har også sett det, husker ikke hvor

Kanskje på siden til Lena?

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Forsto det slik at Arnstein har forhørt seg med vedkommende, men det kunne jo være verdt å sjekke en gang til. Er dette noen du kjenner personlig, kanskje??

..hehe- du vet; det rykker nok litt i "poseringsfoten" titt-og-stadig, men mange år med hard trening og tømreryrke har satt sine spor i kroppen.. Tre skulderoperasjoner , en kneoperasjon og et par-tre prolapser setter begrensninger for hvor hardt denne kroppen kan presses...Men han lever i håpet da...Ingvar Larsson gjorde jo nettopp comeback i SM..
    Kjenner ikke Mehlum nei. Husker bare at han tok fryktelig mange bra bilder for B&K den tiden jeg fikk øynene opp for bygging tidlig på 90-tallet. Bildene er sikkert tatt analogt og derfor vanskeligere å oppdrive (vil jeg tro). Han så forøvrig meget bra ut på bildet der, så jeg skjønner at dere vil ha disse bildene.

Høres ut som om Arnstein kroppen har fått nok juling. Du får gi han litt god masasje, det hjelper
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Hurra, da ser det ut til å ordne seg...

Over the hill kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 er et navn kjent av alle kevin25 sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    38
    Er sikker paa at jeg har sett dette tidligere ja. Om det ikke var han jeg saa paa McDonalds, saa var han ihvertfall veldig lik. han jeg saa var ganske grov. Kanskje han ikke turte aa fortelle deg at han hadde vaert `paa macern
    Det er synd at de som virkelig vet hvordan dette landet skal styres er travelt opptatt med å kjøre taxi!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Hurra, da ser det ut til å ordne seg...
    så bra

fikk du tak i fotografen?

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Yup Venter i spenning!

Kliss nytt medlem Presidenten is on a distinguished road Presidenten sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    51

Thumbs up

Bare hyggelig å kunne hjelpe
    ~ Presidenten ~

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Presidenten Vis post
    Bare hyggelig å kunne hjelpe
    er dette selveste presidenten? som stilte i -70 BB på NM? og vant
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Kliss nytt medlem Presidenten is on a distinguished road Presidenten sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    51

Wink

Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    er dette selveste presidenten? som stilte i -70 BB på NM? og vant
    Feil president hehe

1990-1996
    ~ Presidenten ~

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Får vi se noen bilder?

Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Det må i så fall Presidenten selv ta stilling til; det er hans rettigheter på disse bildene! "Min" versjon finnes innpakket under juletreet og er lovet å kun brukes privat.
    *Gleder seg til jul*

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.