+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Hær snakke vi rå muskler og symetri til de grader!

Kliss nytt medlem Greenbean is on a distinguished road Greenbean sin avatar
    Ble medlem
    05-2007

Hær snakke vi rå muskler og symetri til de grader!

http://www.youtube.com/watch?v=Tj29BktIBkI

fantastisk

Mye arbeid bak en slik kropp!

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    What?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Underdog Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Greenbean Vis post
    fantastisk

Mye arbeid bak en slik kropp!
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hahahahaha.... statoil kunne utvinnet mye olje på den kroppen der
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    hahahahaha.... statoil kunne utvinnet mye olje på den kroppen der
    hehe så sant så sant..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Hører ikke hjemme andre steder enn offtopic eller hall of shame....
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Hører ikke hjemme andre steder enn offtopic eller hall of shame....

hører vel egentlig ikke hjemme noen plasser det der... :P

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    http://www.youtube.com/watch?v=uc-qP...eature=related

Her er mer av dette fantastiske muskelberget

Ble medlem
    05-2007
    Ja der e et par kjente tullinga av den sorten der.. hahah.. Flott oppvisning av han ene som dro på den trailern.. han fikk jo rå pump i armene av det haha kan jo ikke gjøre noe annet en å le .. men de skal ha for innsatsen, eller ? :P

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg ler like godt kver gang eg ser Greg Valentino.
    Problemet med han er at nesten alle eg kjenner tror at du kan bli slik av å bruke bol.
    'Feo, Fuerte y Formal'

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Han må jo være tilbakestående? Er da vel ingen normale folk som tror de får kred for slikt? Kanskje han jobber i sirkus..

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Eg ler like godt kver gang eg ser Greg Valentino.
    Problemet med han er at nesten alle eg kjenner tror at du kan bli slik av å bruke bol.
    Få deg nye venner hehe..
    Nei men ser den.. Men selve fyren har jeg litt sans for da.. han innser jo i allefall sjøl at han er en idiot og en freak da :P
    Han så i allefall bra ut før galskapen tok han..

http://img361.imageshack.us/img361/7127/g103xm.jpg

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.