+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: haha yeah buddy, light weight baby!!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sist endret av GrEmLiNgS; 24-11-07 kl 20:31
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Mannen hyler jo som en liten skolejente, hehe, Coleman er sjef!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehe stemmer! det som gjør han til en så egen person som han er! ta deg en tur på hvilket så helst gym i hvilket så helst land med bare LITt bygger preg så kan jeg garantere deg at du vill høre rop i samme sjanger som på disse snuttene eheh
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Ehh du ler?? :S Det er jo konge det han sier!! Psyker seg opp til løfta. Jeg digger det no jævelig jeg
    Det at folk kødder med lyden på noen av han sine filmer (som man lett kan gjøre med hvilken som helst annen film) er mer tragisk, enn morsomt, mener jeg!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Ehh du ler?? :S Det er jo konge det han sier!! Psyker seg opp til løfta. Jeg digger det no jævelig jeg
    Det at folk kødder med lyden på noen av han sine filmer (som man lett kan gjøre med hvilken som helst annen film) er mer tragisk, enn morsomt, mener jeg!
    ja jeg ler! er ikke lik han men du kan jo komme å høre på når jeg trener så kan du jo HØRE selv hva jeg mener om å lage lyd på trening hehe

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    ja jeg ler! er ikke lik han men du kan jo komme å høre på når jeg trener så kan du jo HØRE selv hva jeg mener om å lage lyd på trening hehe
    Hehe, jaja.. Kommer nok litt lyd av meg også under treningene Hehe, spesielt under knebøysett! Men Coleman er helt rå

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Hehe, jaja.. Kommer nok litt lyd av meg også under treningene Hehe, spesielt under knebøysett! Men Coleman er helt rå
    ja han er det

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.