+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Heftige Desmond Miller

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Heftige Desmond Miller

32 år gammel og rett og slett STOR Gutte mann dette!

se denne videoen! fra midten og utover når flex wheeler begynner å påpeke dieten hans! se hvor råe detaljer Miller har fått frem og hvor dyp deffen hans her
    http://www.youtube.com/watch?v=FhfCmKiQQ8k

litt smaker biter av karen under ellers er det mer å finne på hans webside:

http://www.desmondmiller.com
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Utrolig gøy å se Flex Wheeler sosial og aktiv. Den fyren har vært gjennom mye dritt, flott å se at han har kommet seg.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Han her var helt rå. For noen bein!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sinnsvake lår på den karen..
    Savner litt av den estetiske rammen dog..
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Utrolig gøy å se Flex Wheeler sosial og aktiv. Den fyren har vært gjennom mye dritt, flott å se at han har kommet seg.
    Enig med deg der!!! kommer seg ut og fortsatt "gjør" det han kan

han var faktiskt i ganske grei form også utifra det jeg kan se!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

:)

Når først Flex er nevnt her hva var det egentligt som sjedde me karen. Fikk med meg at han fikk noen helse problemer (grunnet medikamenter?) ellers stilte han jo i en mr.o der han kunne dokumentere at han var ren. Den har jeg på pcen, veldig bra form på han da.
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    fikk nyre problemer så vitt jeg har fått med meg og også tidligere vært i en bil ulykke men kom sterkt tilbake etter bil ulykken! nyre problemene var vell det som la bygginga på hylla på for hans del... at han har stild i olympia ren får du bare tro jeg gidder ikke diskutere det en gang hehe...

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

:)

hehe.. det var kommentatorne som sa det fikk jeg med meg når jeg såg filmen. hvor mye sant det er i det kan diskuteres
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av mYth Vis post
    hehe.. det var kommentatorne som sa det fikk jeg med meg når jeg såg filmen. hvor mye sant det er i det kan diskuteres
    tror ikke det er vits å diskutere det om man er litt oppegående hehe...

men uanz! HELT herlig å se at han er aktiv i det han kan ivertfall!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Rå fyr uten tvil, men jeg er anti olje og han er det i bicepsene sine så da blir jeg ikke fan alikevel.
    RockyRock

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Minner om en yngre utgave av kulman

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Rå fyr uten tvil, men jeg er anti olje og han er det i bicepsene sine så da blir jeg ikke fan alikevel.
    ????????????????????????????????????????

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Yes he is, he is the oil in his biceps! jumping

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    få se studier, beviser på det... nekter å tro at fyren har mer olje enn cutler hehe... på cutler kunne faen meg statoil gjorts årets BORERIGG jobb ivertfall det er sikkert og visst

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Rock liker ikke fyren fordi han tror han er en av de som driter i oppgangen hans.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Rock liker ikke fyren fordi han tror han er en av de som driter i oppgangen hans.
    hehehhehe...

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Da blir det tynt med folk å velge i om du skal være fant av proffbyggere

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.