hehe, jeg liker den ramma når a får av vinterspekket..
![]()
hehe, jeg liker den ramma når a får av vinterspekket..
![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Hun er en hyggelig og søt dame og. Da jeg snakket med henne hadde hun det du kaller vinterspekk, og var like pen da og.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Flott dame![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
tror jeg ble forelsket nå faktisk
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Blir ikke slik av å spise frukt....
Blir ikke slik av å spise frukt....
kylling da?
Kan ikke benekte at det ser meget bra ut.
EDIT : Lest alt rundt fruktoppstyret nå og tok den EGENTLIG spøken nå..trodde det var en spøk om noe annet...![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hun følge Pauline Nordin sitt oppsett nå. Funger unektelig veldig bra.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Fighter diet opplegget antar jeg. Har ikke satt meg inn i hva det går ut på.
Frøkna har også fulgte dette til punkt å prikke en periode vet jeg og har hatt meget gode resultater.
leste opp og ned på siden hennes å spurte meg for litt siden om hun kunne bestille noe bok greier denne her ståldama har gitt ut eller hva det var.
når det gjelder Heidi er hun en meget flott dame! flott fysikk og alt i alt som sagt en FLOTT dame![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Er vel et ganske "tradisjonelt" kostholdsopplegg med vekt på ren, ubehandlet mat og masse grønnsaker til alle måltider såvidt jeg har skjønt det. Er vel også mindre mat på dagtid, og et stort måltid på kveldstid etter trening, men vet ikke om det er helt periodisk-faste liknende likevel.
Da jeg leste det innlegget på bloggen, ble jeg kjempeskuffet over at HITfrank ikke allerede hadde vært der og kommentert, men nå må jeg løpe inn og lese igjen
EDIT: Robert hadde visst gjort rent bord der allerede
gimmicken i dette opplegget er vel at man ikke skal spise frukt? bare grønsaker? Hardway hadde vel nettop en bloggpost om denne saken![]()
Nope. Pauline har frukt i sine "vanlige" opplegg, muligens annerledes når hun setter opp konkurransedietter riktignok, Heidi sitt innlegg var jo basert på en Flex-artikkel....
Æsj! Hun «skriver dialekt»! Da bærer det videre til en annen tråd …![]()
Ok...fighter diet går på proteiner, fett og et LASS med grønnsaker, type 2 kg til kveldsmat! det skal cycles,og kjøres refeeds. vet at Pauline har refeeds med opptil 7000 kcal i KUN KARB. Da går det i havregryn og mer grønnsakerhttp://fighterdiet.com/blog/
At jeg har fulgt dietten til punkt og prikke er vel kanskje litt overdrevent av grem, men jeg har testet min egen versjon og likt det![]()
Iflg oppsettet hun har skissert er det snakk om 2000-3000 kcal på refeeddager for "vanlige" mennesker. Og med frukt![]()
Ah, ja det kan væreDama virker jo noe ekstrem i sine tilnærminger til ting. 7000 kcal på 50-60 kilo er jo sprekt, om hun i tillegg får alt fra disse havregrynene hun snakker så mye om
![]()
Ja, dama er vilt ekstrem enkelt og greit! Hun veier 121 lbs så ca 60 kg ja...men det er jo ingen tvil om at du med så lav fettposent som henne kan du spise mer da insulinfølsomheten hennes sannsynligvis vil være ti ganger høyere enn den vanlige personen du snakker om gravyVet ikke om hun alltid har så høyt inntak på refeeds, men vet at det forekommer...men hun har ikke refeed en gang i uken heller
Les bloggen fra ende til annen...Pauline rører kun frukt på refeeds,hva hun ber andre om å spise aaaaaaner jeg ikke
![]()
Ja bare på refeedskanskje jeg uttrykte meg uklart
Men likevel. 7000 kcal. 1,75 kg rent karbohydrat på en dag er VILT selv om man hadde inntatt det i form av rent sukker![]()
Skulle vært under eyecandy avdelingen denne :P hehe.
Noen flere bilder? Evnt i konk. form?
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
-Phil Baroni
-Phil Baroni
Og jeg flyttet den ikke over før tråden hadde gått over til å bli en diskusjon rundt dietten til utøveren.
Smaken er som baken , tro meg når jeg sier at jeg synes ikke alt er like vakkert på eyecandy men at denne tråden ville forblitt der sålenge den hadde fortysatt som en eyecandytråd og ikke en kostholdstråd
Hehe, var ment som en spøk/prøvde å få frem at hun såg kjempe bra ut.
Men spøker funker dårligt over nett.... My bad![]()
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
Heidi vant konkuransen i USA i natt.
Jeg snakket akkurat med henne. Hun har ingen private bilder og hverken rxmuscle eller musculardevelompment har lagt ut ennå. Men kommer nok.
haha
![]()
-Phil Baroni
Hun ser definitivt best ut på siste bilde.
Er det maling hun har på øverst, eller er hun tanorektiker?Fin fin var hun!