+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 119

Tråd: heidi koi

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005

heidi koi

hehe, jeg liker den ramma når a får av vinterspekket..

"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Vurdert å poste før. Den stumpen på bilde 3 er helt fantastisk!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hun er en hyggelig og søt dame og. Da jeg snakket med henne hadde hun det du kaller vinterspekk, og var like pen da og.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hun er en hyggelig og søt dame og. Da jeg snakket med henne hadde hun det du kaller vinterspekk, og var like pen da og.
    jada, men er hun penere nå?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Flott dame
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    tror jeg ble forelsket nå faktisk
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blir ikke slik av å spise frukt....

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    kylling da?

Kan ikke benekte at det ser meget bra ut.

EDIT : Lest alt rundt fruktoppstyret nå og tok den EGENTLIG spøken nå..trodde det var en spøk om noe annet...
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    kylling da?
    Bare hvis hun legger ut bilde av det på bloggen sin.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hun følge Pauline Nordin sitt oppsett nå. Funger unektelig veldig bra.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hun følge Pauline Nordin sitt oppsett nå. Funger unektelig veldig bra.
    Hvilket oppsett?
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Fighter diet opplegget antar jeg. Har ikke satt meg inn i hva det går ut på.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Frøkna har også fulgte dette til punkt å prikke en periode vet jeg og har hatt meget gode resultater.

leste opp og ned på siden hennes å spurte meg for litt siden om hun kunne bestille noe bok greier denne her ståldama har gitt ut eller hva det var.

når det gjelder Heidi er hun en meget flott dame! flott fysikk og alt i alt som sagt en FLOTT dame
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Er vel et ganske "tradisjonelt" kostholdsopplegg med vekt på ren, ubehandlet mat og masse grønnsaker til alle måltider såvidt jeg har skjønt det. Er vel også mindre mat på dagtid, og et stort måltid på kveldstid etter trening, men vet ikke om det er helt periodisk-faste liknende likevel.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Da jeg leste det innlegget på bloggen, ble jeg kjempeskuffet over at HITfrank ikke allerede hadde vært der og kommentert, men nå må jeg løpe inn og lese igjen

EDIT: Robert hadde visst gjort rent bord der allerede

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    gimmicken i dette opplegget er vel at man ikke skal spise frukt? bare grønsaker? Hardway hadde vel nettop en bloggpost om denne saken

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nope. Pauline har frukt i sine "vanlige" opplegg, muligens annerledes når hun setter opp konkurransedietter riktignok, Heidi sitt innlegg var jo basert på en Flex-artikkel....

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Æsj! Hun «skriver dialekt»! Da bærer det videre til en annen tråd …

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Nope. Pauline har frukt i sine "vanlige" opplegg, muligens annerledes når hun setter opp konkurransedietter riktignok, Heidi sitt innlegg var jo basert på en Flex-artikkel....
    fighter diet som vi snakker om her har ikke frukt i seg men tonnevis med grønnsaker visst nok
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Ok...fighter diet går på proteiner, fett og et LASS med grønnsaker, type 2 kg til kveldsmat! det skal cycles,og kjøres refeeds. vet at Pauline har refeeds med opptil 7000 kcal i KUN KARB. Da går det i havregryn og mer grønnsaker http://fighterdiet.com/blog/

At jeg har fulgt dietten til punkt og prikke er vel kanskje litt overdrevent av grem, men jeg har testet min egen versjon og likt det

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    vet at Pauline har refeeds med opptil 7000 kcal i KUN KARB.
    Lulz.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Iflg oppsettet hun har skissert er det snakk om 2000-3000 kcal på refeeddager for "vanlige" mennesker. Og med frukt

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Iflg oppsettet hun har skissert er det snakk om 2000-3000 kcal på refeeddager for "vanlige" mennesker. Og med frukt
    MiaMari snakket om hva paulin selv spiser ikke hva hun setter opp i oppsett

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Ah, ja det kan være Dama virker jo noe ekstrem i sine tilnærminger til ting. 7000 kcal på 50-60 kilo er jo sprekt, om hun i tillegg får alt fra disse havregrynene hun snakker så mye om

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Ah, ja det kan være Dama virker jo noe ekstrem i sine tilnærminger til ting. 7000 kcal på 50-60 kilo er jo sprekt, om hun i tillegg får alt fra disse havregrynene hun snakker så mye om
    Ja, dama er vilt ekstrem enkelt og greit! Hun veier 121 lbs så ca 60 kg ja...men det er jo ingen tvil om at du med så lav fettposent som henne kan du spise mer da insulinfølsomheten hennes sannsynligvis vil være ti ganger høyere enn den vanlige personen du snakker om gravy Vet ikke om hun alltid har så høyt inntak på refeeds, men vet at det forekommer...men hun har ikke refeed en gang i uken heller Les bloggen fra ende til annen...Pauline rører kun frukt på refeeds,hva hun ber andre om å spise aaaaaaner jeg ikke

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Ja bare på refeeds kanskje jeg uttrykte meg uklart

Men likevel. 7000 kcal. 1,75 kg rent karbohydrat på en dag er VILT selv om man hadde inntatt det i form av rent sukker

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Ja bare på refeeds kanskje jeg uttrykte meg uklart

Men likevel. 7000 kcal. 1,75 kg rent karbohydrat på en dag er VILT selv om man hadde inntatt det i form av rent sukker

Ja, som sagt så er hun ekstrem

-WESTSIDE- burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Skulle vært under eyecandy avdelingen denne :P hehe.

Noen flere bilder? Evnt i konk. form?
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av burny_ Vis post
    Skulle vært under eyecandy avdelingen denne :P hehe.

Noen flere bilder? Evnt i konk. form?
    den var jo der, men mrm har sikkert flytta den.

-Phil Baroni

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Ja, dama er vilt ekstrem enkelt og greit! Hun veier 121 lbs så ca 60 kg ja...
    121/2,2=

Sitat Opprinnelig skrevet av burny_ Vis post
    Skulle vært under eyecandy avdelingen denne
    Det var jeg som flyttet den , dette er en utøver og det diskuteres diett osv , hva i alle verden skule være grunnen til å plassere denne i eyecandy ? jeg ser ikke en eneste

Medlem HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    121/2,2=

Det var jeg som flyttet den , dette er en utøver og det diskuteres diett osv , hva i alle verden skule være grunnen til å plassere denne i eyecandy ? jeg ser ikke en eneste
    Originalposten var jo bare bilder av Vonkaen.. Da bør du vel vurdere å flytte de andre fitnessutøverne over til denne delen da, eller er det bare smakspreferansene som tilsier at ho ikke hører hjemme på Eyecandy?

Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    121/2,2=

Sitat Opprinnelig skrevet av HHHH Vis post
    Originalposten var jo bare bilder av Vonkaen..

-Phil Baroni

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av HHHH Vis post
    Originalposten var jo bare bilder av Vonkaen.. Da bør du vel vurdere å flytte de andre fitnessutøverne over til denne delen da, eller er det bare smakspreferansene som tilsier at ho ikke hører hjemme på Eyecandy?
    Og jeg flyttet den ikke over før tråden hadde gått over til å bli en diskusjon rundt dietten til utøveren.
    Smaken er som baken , tro meg når jeg sier at jeg synes ikke alt er like vakkert på eyecandy men at denne tråden ville forblitt der sålenge den hadde fortysatt som en eyecandytråd og ikke en kostholdstråd

-WESTSIDE- burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Hehe, var ment som en spøk/prøvde å få frem at hun såg kjempe bra ut .
    Men spøker funker dårligt over nett.... My bad
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Heidi vant konkuransen i USA i natt.

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Imponerende. Har du bilder PG?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    The Secret <3

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg snakket akkurat med henne. Hun har ingen private bilder og hverken rxmuscle eller musculardevelompment har lagt ut enn&#229;. Men kommer nok.

Ble medlem
    06-2005
    haha

-Phil Baroni

Elkjøp selger billig mus! Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap sin avatar
    Ble medlem
    12-2008
    Hun ser definitivt best ut p&#229; siste bilde.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Er det maling hun har på øverst, eller er hun tanorektiker? Fin fin var hun!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Er det maling hun har på øverst, eller er hun tanorektiker? Fin fin var hun!
    Du har enda ikke fått med deg at en bruker litt ekstra brunfarge på fitness og byggekonkuranser?

Elkjøp selger billig mus! Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap er et navn kjent av alle Applecrap sin avatar
    Ble medlem
    12-2008

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Du har enda ikke fått med deg at en bruker litt ekstra brunfarge på fitness og byggekonkuranser?
    Derfor jeg spurte om det var maling...

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dave Tate Vis post
    Derfor jeg spurte om det var maling...
    Og det er det

Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Og det er det
    Regnet med det, har vært borte i tilfeller med norske jenter som har vært så brune. Malingen var veldig jevn fordelt, så kunne jo nesten ha vært resultatet etter ekstremt mye soling og god genetikk for mørkere hudfarge

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.