+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultatene 101 til 119 av 119

Tråd: heidi koi

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    God humor har hun i det minste! Jeg lo meg skakk da hun skrev noe sånt som "Helvetes hestkukkfittekjerringa som tok gullet mitt, hu ser ut som hestedritt på ei staur og vinne kun fordi hu sluke sperm som den hora ho e og e SÅ JEVLAE SJARMERANDES PÅ SCENEN. Neste år ska Æ Å VÆR FAEN FITTE I TRYNET SJARMERANDES PÅ SCENA I STEDE FOR Å VÆRE BITTER OG SKJELLE UT KONKURRENTAN PÅ HJEMMESIA MI!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    har dere hørt henne prate på noen av videoene? Hun virker jo helt sprø :P

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    God humor har hun i det minste! Jeg lo meg skakk da hun skrev noe sånt som "Helvetes hestkukkfittekjerringa som tok gullet mitt, hu ser ut som hestedritt på ei staur og vinne kun fordi hu sluke sperm som den hora ho e og e SÅ JEVLAE SJARMERANDES PÅ SCENEN. Neste år ska Æ Å VÆR FAEN FITTE I TRYNET SJARMERANDES PÅ SCENA I STEDE FOR Å VÆRE BITTER OG SKJELLE UT KONKURRENTAN PÅ HJEMMESIA MI!

Du kødder??

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    har dere hørt henne prate på noen av videoene? Hun virker jo helt sprø :P
    Sprø som i?

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    hun virker totalt wierdo og har en rar stemme Hvis du ikke har sett videoene på bloggen så må du se de.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ser dere det bildet der hun viser seg selv og hun som vant overall bakfra og mener at hun selv ser mye bedre ut, er det bare jeg som er uenig med henne eller mener alle dere at hun ser bedre ut ?

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hun ser klart bedre ut om man ser helheten.
    Beina på hun handre er ikke i nærheten harde, på kanten til bløte utifra det vi ser på bildene.
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Men hvordan dømmer de på hardhet der borte i forhold til her? /idiotspørsmål
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Men hvordan dømmer de på hardhet der borte i forhold til her? /idiotspørsmål
    De skal vel være softe der over også vil jeg tro....så det kan enkelt og greit være en god forklaring. For god deff!
    ...bare en antagelse!
    Dessuten er jeg muligens enig med NK (som jeg har prøvd å ringe i dag uten hell grrrrr) - ut fra det bildet ser jeg ikke helt at det skal være klart noen av veiene.
    NORKOST - yammi!!!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ja det er faktisk sant det at jentene der borte ikke skal være så harde men føler ikke koi er så hard her som hun pleier? virker som hun har tilpasset seg usa sin standard en del?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    ja det er faktisk sant det at jentene der borte ikke skal være så harde men føler ikke koi er så hard her som hun pleier? virker som hun har tilpasset seg usa sin standard en del?
    Hun er i hvertfall i perfekt form slik jeg ser det, men om hun (som hun sier) har gjort det litt dårlig mht presentasjonen så drar jo det fort ned en del dersom det er close

Vel vel - bedre lykke neste gang
    Sist endret av tricepsman; 28-07-10 kl 09:39
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Hun er i hvertfall i perfekt form slik jeg ser det, men om hun (som hun sier) har gjort det litt dårlig mht presentasjonen så drar jo det fort ned en del dersom det er close

Vel vel - bedre lykke neste gang
    Jupp

Hun får lære av deg da, er få som har såpass bra scene kontroll som det du har
    er du ikke nervøs i det hele tatt?? hehe...

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Jupp

Hun får lære av deg da, er få som har såpass bra scene kontroll som det du har
    er du ikke nervøs i det hele tatt?? hehe...
    Hadde jeg gått på høye hæler og i bikini utpå der så hadde jeg muuuligens vært litt nervøs jeg også....hmmm, eller kanskje ikke.....

Nei nervene er i grunn ikke særlig tilstedeværende - dersom det er noen så måtte det være i de få minuttene en står og venter på å gå ut for å gjennomføre friprogrammet.
    Etterhvert som årene har gått så har jeg i slike sammenhenger i grunn lært meg til å tenke noe ala: dersom det går dritt, eller jeg driter meg ut, så er det over og glemt om kort tid lell (ca 1 minutt i forbindelse med friprogrammet) Ikke noe å stresse seg unødig opp over med andre ord

.....meeeen nå har jeg ikke planer om å bli proff i noe som helst heller da, så det betyr ikke all verden om en ikke presterer helt 100% i forhold til egne forutsettninger heller
    NORKOST - yammi!!!!

Kliss nytt medlem HeidiVonkaKoi har slått av rykte
    Ble medlem
    09-2011
    Herregud, hvor mye sykt å lese om seg selv - som ANDRE skriver. Alt fra mine skrivefeil, til trutemunnen og ikke minst ansiktet mitt(!). Leppene har vært der i mange år, og bildene er IKKE redigert på - på noen som helts måte. De er ikke engang lagt inn ekstra skygge på, det er det ekte materiale! Puppene er kjøpt, og det står jeg får. Hva søren er det å henge seg oppi. Å kommentaren "ser ikke ut i trynet lengre" blir jeg helt satt utav å lese. Bortsett fra at konkurransefarge og konkurranseform selvfølgelig utgjør en forskjell - ser jeg akkurat likens ut som jeg alltid har gjort. Takk for gode ord, og tanker til alle dere som faktisk ikke har hetset meg på noen måte, verken personlig eller utseendemessig! Tusen takk

Heidi Vonka Koi

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sleng opp noen nyere bilder a?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av HeidiVonkaKoi Vis post
    Herregud, hvor mye sykt å lese om seg selv - som ANDRE skriver. Alt fra mine skrivefeil, til trutemunnen og ikke minst ansiktet mitt(!). Leppene har vært der i mange år, og bildene er IKKE redigert på - på noen som helts måte. De er ikke engang lagt inn ekstra skygge på, det er det ekte materiale! Puppene er kjøpt, og det står jeg får. Hva søren er det å henge seg oppi. Å kommentaren "ser ikke ut i trynet lengre" blir jeg helt satt utav å lese. Bortsett fra at konkurransefarge og konkurranseform selvfølgelig utgjør en forskjell - ser jeg akkurat likens ut som jeg alltid har gjort. Takk for gode ord, og tanker til alle dere som faktisk ikke har hetset meg på noen måte, verken personlig eller utseendemessig! Tusen takk

Heidi Vonka Koi
    Tidenes Necrobump!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Dette kan bli bra.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Fin bump. Spolte tilbake til side 1 og post nummer 1. Mmmm!

Så får jeg legge til at det er trist at fitnessjenter generelt ser ut til å omfavne glamourmodellstilen.
    You ran a marathon? That's cute …

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kvifor døde denne ut?
    'Feo, Fuerte y Formal'

+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg