+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Henrik Jansson

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Henrik Jansson

han her duden fortjener virkelig en tråd!

rå fysikk og like hard hver gang! gleder meg virkelig til å se fyren live på sentrum scene neste helg!

Videointervju av Henrik Jansson
    http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=663

Swedish bodybuilder Henrik Jansson <-- i 2003 tror jeg rett meg om jeg har feil
    http://www.youtube.com/watch?v=kQ0mcVk_xBI

trenings&#248;kt med Henrik
    http://www.youtube.com/watch?v=9j501...eature=related

Meritlista:
    2006:
    SM-Guld, -100, 2:a overall.
    2005:
    Decembercup vinnare, 1:a overall + Nisses Vandringspris, +95.
    Luciapokal vinnare, -95.
    Lucia Classic GP 2:a.
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Denne byggeren liker jeg og det er fordi at han ser jo j&#230;vlig kjekk ut ogs&#229; (har ikke et typisk byggertryne)! Kanskje litt tynne l&#229;r i forhold til resten!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Denne byggeren liker jeg og det er fordi at han ser jo jævlig kjekk ut også (har ikke et typisk byggertryne)! Kanskje litt tynne lår i forhold til resten!
    Helt enig!
    han har karma/sjarm og bruker det på scenen og det er det få byggere som gjør evt i det hele tatt har!

føler han er veldig jordnær i intervjuet også.

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    N&#229; har jeg sett j&#230;vli mange bodybuilderbilder og filmer i det siste.. Og m&#229; bare sp&#248;rre - er det vanlig at man etterhvert f&#229;r reisning (i edle deler) hvis man f.eks ser disse bildene over her?
    Vet jo at det kanskje er mer vanlig i bodybuildermilj&#248;ene enn ellers, men hvor vanlig er det egentlig? Blir jo litt bekymra for om jeg er blitt homo..

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av illmatic Vis post
    N&#229; har jeg sett j&#230;vli mange bodybuilderbilder og filmer i det siste.. Og m&#229; bare sp&#248;rre - er det vanlig at man etterhvert f&#229;r reisning (i edle deler) hvis man f.eks ser disse bildene over her?
    Vet jo at det kanskje er mer vanlig i bodybuildermilj&#248;ene enn ellers, men hvor vanlig er det egentlig? Blir jo litt bekymra for om jeg er blitt homo..
    selvsagt f&#229;r vi reisning av &#229; se bygger filmer.

byggere er jo homoer!

s&#229; predator ig&#229;r og i det arnold tok tak i maskinrifla si og cammet zooooma inn p&#229; bicepsen var det rett f&#248;r jeg kom!

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    N&#229; synes jeg du overdriver. Jeg er bygger men ikke homo. Jeg skal innr&#248;mme at jeg kanskje har blitt bifil etter alle Mr Olympiabildene jeg har sett, men homo f&#229;r du faen ikke kalle meg. Jeg er BB: Bifil Bygger, eller BodyBuilder om du vil..

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du f&#229;r ikke se han p&#229; Grand Prix, han har meld avbud.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Du får ikke se han på Grand Prix, han har meld avbud.
    crap.... var vell det jeg gleda meg mest til

Medlem timhansen23 is a jewel in the rough timhansen23 is a jewel in the rough timhansen23 sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    31
    Du får ikke se han på Grand Prix, han har meld avbud.
    Noen som vet hvorfor?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av timhansen23 Vis post
    Noen som vet hvorfor?
    Utslitt etter to helger på rad med konkurranse visstnok.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Utslitt etter to helger på rad med konkurranse visstnok.
    forståelig nok... skuffer fansen sin nå da hehe...

hadde virkelig gledet meg til å se ham...

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.