+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Her snakker vi om muskler UTENPÅ musklene

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Her snakker vi om muskler UTENPÅ musklene

http://www.iform.no/pub/art.php?id=666

Herlighet for noen karer hehe. Bicepsposeringen blir jo bare helt kriminell.

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Name: Martin Kjellström.
    Date of birth: 21 Sep, 1971.
    Height: 6' 0.4" (184 cm).
    Off-season weight: 312 to 319 lbs (142-145 kg).
    Contest weight: 262 lbs (119 kg) last competition, next competition 268 to 275 lbs (122-125 kg).
    Training since: 1995.
    Competing since: 2001.
    Work: Salesman, storeowner.
    Family: Parents, two brothers, girlfriend Veronica and my dog Smilla.
    Lives in: Gothenburg, Sweden.
    Personal Competitive Record:
    Oslo Grand Prix 2001, 1:st place
    B&K Grand Prix 2001, 4:th place
    Nutiriton Outlet Grand Prix 2002, 2 shows; Stockholm & Strömstad
    Nutiriton Outlet Grand Prix 2005, 1:st place and Overall winner and holder of a IFBB Pro card.

(MartinKjellstöm.com)
    184 cm
    91 kg
    20 år

Medlem eføy81 is a jewel in the rough eføy81 is a jewel in the rough eføy81 sin avatar
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    30
    Imponerende og her snakker vi drømmetypen i mine øyne:-)

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av eføy81
    Imponerende. Visst jeg hadde vært dame så må jeg ærlig innrømme at jeg ikke hadde gått etter noe SÅ svært.

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Martin workout twice a day, 6-7 days a week. A usual split look like this:

Day 1, AM: Chest
    Day 1, PM: Quads
    Day 2, AM: Biceps
    Day 2, PM: Shoulders
    Day 3, AM: Triceps
    Day 3, PM: Back (width)
    Day 4, AM: Back (thickness)
    Day 4, PM: Hamstrings
    Day 5, AM: Calfs and trapezius
    Day 5, PM: Rest

Repeat cycle or rest if tired.
    184 cm
    91 kg
    20 år

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av eføy81
    Freak!!

Helt vanvittig svære karer! Props!
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Medlem eføy81 is a jewel in the rough eføy81 is a jewel in the rough eføy81 sin avatar
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    30
    Kan kanskje være enig i at det er litt på grensen, Mrmuscle men har alltid falt for de store og sterke gutta. Men smaken er som baken vettu:-)

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Hadde jeg sett sånn ut, skulle jeg tatovert et anatomikart over alle musklene i kroppen.

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel
    Hadde jeg sett sånn ut, skulle jeg tatovert et anatomikart over alle musklene i kroppen.

Hehe, det hadde vært konge! Når du blir gammel og alt falmer så kan du bare slenge på R.I.P. på alle muskelnavnene.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Hvorfor skal alle disse store kara ta hverandre i hendene på hvert bilde ?

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen
    Hvorfor skal alle disse store kara ta hverandre i hendene på hvert bilde ?
    De tøyer ut.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Kliss nytt medlem cre8or Ukjent bruker
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    han var litt for wild for meg :P

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av cre8or Vis post
    han var litt for wild for meg :P
    Norgesmesterskap i bumping av gamle tråder eller ?

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Norgesmesterskap i bumping av gamle tråder eller ?
    ja når jeg ikke visste jeg hadde bruker her før i kveld så ja. Har ikke hatt så mye tilgang til pc i det siste så

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    ja når jeg ikke visste jeg hadde bruker her før i kveld så ja. Har ikke hatt så mye tilgang til pc i det siste så
    ..og du må nå 50 posts til julekalenderen?

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    ..og du må nå 50 posts til julekalenderen?
    hadde ingen plan om det nei

Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    hadde ingen plan om det nei
    Virker som det er målet

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Virker som det er målet
    hadde det vært målet hadde jeg fyrt opp 50 tvert? men kan slutte og si noe jeg! og vente til den 25

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.