- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Jeg synes ikke no særlig om karer jeg menny type frode?
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hva mener du? Har aldri sett han før. Skal han være kjent? Ettersom du poster så er han sikkert flink til å sloss
Fine lovehandles,
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jeg finner det merkelig at en kar med såpass mye ekstra å dra på, og såpass "lite" muskelmasse (i hvert fall i forhold til en del andre), kan kalle seg verdens beste fighter. Teknikk og strategi må være så overlegent spisset at det kompenserer for det manglende fysiske (og vel så det). Svært imponerende.
han er rett og slett feitere enn meg. godt jobba.
Hehe han holder beltet i tungvekt i Pride. Han er en maskin!
søk litt rundt omkring etter Fedor Emelianenko for mer info.
Numero Uno
Det ligger et par treningsklipp av han på youtube. Faen til aggressiv type i ringen. Han må ha fått mye juling som liten....
Tviler ikke ett sekund på at han "kan sloss", men ikke ser han sterk ut, ikke ser han skummel ut, ikke har han respektabel fettprosent og ikke ser han godt trent ut. Jeg vil gå så langt som å si at han rett og slett ikke ser ut.
Hadde jeg ikke visst hvem det var hadde jeg fått stor mistanke om at dette var en "se, jeg har fått meg ny type, hva synes dere?"-tråd.![]()
vel tydelig at han er en left handmaker...
mest biceps der værtfall.
avhengig av aldern hans om han er feit eller ei.
http://youtube.com/results?search_qu...&search=Search
Mange fete videoer her ja... fyren ser kanskje ikke så rå ut, men fy faen gutten kan å sloss!!!
"Only the dead have seen the end of war."-Plato
verdens beste fighter, liten tvil om det..
Tror ikke jeg helt skjønner poenget med å slåss.
det er noe de fleste vokser fra like etter bleieperioden.
men han er sikkert kjempetøff og flink til å slå.
(han så ut som bæsj forresten)
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Jeg tror det har noe med at det er et diskusjonsforum, hvis noen spør om "hva synes du om denne karen" kan man ikke regne med å få bare postive tilbakemeldinger.
Derfor sier jeg det jeg mener; han så ikke bra ut.
Særlig ikke med tanke på at dette er _fitness_prat.
(ja, han bygger ikke, men det er irrelevant for spørsmålet som ble stilt, nemlig hva synes du om denne karen.)
Det finnes alltid spydige drittfolk som ikke kan la være å kommentere en post med et personangrep også.heh.
god jul.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Hehe han er nok bedre trent enn alle kroppsbyggerne dere klarer å finne frem. Men han bryr seg fint lite om utseende. Forskjellige mål på treningen.
Og han er høyrehendt forresten Andres. Derimot så er venstrearmen nærmest kamera.. hehe.
Hmm du har kanskje et poeng Ingar. "i bedre fysisk form" er vel kanskje bedre. Kroppsbyggere flest har et imponerende skall men lite kondis/styrke i forhold til utseende.
(hehe dette er et innlegg som kanskje ber om råd karma)
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
[QUOTE=Frode-Falch;406203]Hehe han er nok bedre trent enn alle kroppsbyggerne dere klarer å finne frem. Men han bryr seg fint lite om utseende. Forskjellige mål på treningen.
Blir feil å si han er bedre trent en en kroppsbygger, som du sa forskjellige mål med trening.. Ja han banker nok en kroppsbygger, men det vill ikke si at han er bedre trent.
Vel kanskje ikke. Derfor velger jeg heller å si i bedre fysisk form. Nei han tar nok ikke mer i markløft. Men jeg ser ikke helt poenget.![]()
Er dette Frodes unnskyldning for å bli feit??![]()
Hvordan kan vi måle at Fedor er sterk da? Med sånne pinner man bruker for å finne vann i ørkenen?
Vel f.eks så tror jeg fedor tar Coleman på flest reps med passe tunge vekter til sammenligning med å løfte x-antall hundre kilo et par-tre ganger i markløft.
Samme med push-ups, chins, løft som ikke er så isolerte som de man tar når man løfter vekter, ect ect.
Fedor er raskere, har bedre kondis, er mer utholden, og mer all-round sterk enn en bygger.
eksempel: husker dere for en 4-5 år siden da en kroppsbygger deltok i Strong-man? Det var morro det.hehe
Hvem orker å løfte passelig tunge vekter? Sitte på styrkestevne og konkludere: "se så passelige vekter han løftet, og akkurat passe nok ganger!".
Ja, Fedor kjører sikkert flere reps enn Coleman på 20 kg i markløft. Men er det virkelig styrke?
Mange kroppsbyggere kunne gjort det skarpt i strongman hvis de hadde trent på øvelsene i forkant. Ingen tvil!
Off topic:
Egentlig ikke, jeg eskalerer "diskusjonen" akkurat like mye som deg, så sånn sett tror jeg vi kaster like mye begge to.
Hvis du leser tråden igjen tror jeg du ser det.
Ellers enig med Frode-Falch.
Fedor er sikkert sterkere enn mange byggere på styrke som er brukbar til mer hverdagslige ting enn pec-dec osv.
Ja det er styrke. Men du overdriver. Ikke gjør det. la oss forsøke å holde oss sakelige. jeg sa passe tunge vekter med masse reps. Selvsagt er det styrke. mange reps med 100 kg i markløft er minst like imponerende som flere hundre kg med få reps. Men det er bare meg.Hvem orker å løfte passelig tunge vekter? Sitte på styrkestevne og konkludere: "se så passelige vekter han løftet, og akkurat passe nok ganger!".
Ja, Fedor kjører sikkert flere reps enn Coleman på 20 kg i markløft. Men er det virkelig styrke?
Mange kroppsbyggere kunne gjort det skarpt i strongman hvis de hadde trent på øvelsene i forkant. Ingen tvil!
Jeg mener bestemt at Fedor er lysår unna Coleman i forhold til fysisk form. Coleman ser "bedre" ut for de som er interesserte i kroppsbygging, og han løfter sikkert mye tyngre enn fedor i velkjente byggerøvelser. Men thats it.
Bedre kondis og mer utholden er forresten samme sak, men jeg skjønner at du foretrekker å gjenta deg selv slik at 'merittlisten' virker mer fyldig.
Mer all-round-sterk er han neppe. Bodybuildere trener alle musklene, så det er ingen grunn til å anta at de skulle være spesielt svak i én bestemt gruppe.
Push-ups og chins er heller ingen god sammenlikning, i og med at Coleman løfter på 50-60kg mer enn fedor. Og enda da er jeg ikke overbevist om at Fedoren din vinner på noen måte. Styrke har heller ingenting med 15- eller 50RM å gjøre. Opp i repsene er det melkesyretoleranse som avgjør. Mariusz Pudzenowski (eller hvordan det nå staves) tar heller ikke nevneverdig mange chins. Følgelig må han være svak?
Forøvrig er det flere byggere her inne som tar godt over 100 armhevninger (meatlump feks) og chins i kategorien 30stk. Selv klarer jeg 4 hangups med 1 arm. Få se fedor gjøre noe sånt.
Har du fått en brosten i hodet?
ROnnie coleman kjører reps med 360 i mark og kjører reps med over 360 i bøy.
Lee priest har en pers på 140*6 i stående stangcurl og trener med 90kgs hantler i brystpress, i tillegg har lee en tiltalende fysikk. Utsagnet der er det dummeste ever![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Nei. utholdenhet er ikke det samme. eller "muskelkondis" er kanskje et bedre uttrykk?
eller t-skje forklaringen: å klare lange slag kombinasjoner eller push-ups er ikke det samme som å klare x-antall bakkesprints eller andre kondisjonskrevende øvelser.
Jeg merker stor forskjell på styrkeutholdenhet og kondis
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Det du gjør totalt feil her Frode, er å bruke Coleman som eksempel for alle kroppsbyggere! Coleman er den mest ekstreme i en ekstrem sport. La oss samtidig ta den tynneste spjælingen av en fighter på 45 kg å sammenligne med så blir det rettferdig. Som Vio sier, mange av folka her inne er mye bedre trent enn Fedor når det gjelder allround-styrke.
Han løfter flere 100kg og derfor er han STERKERE. Det er selve definisjonen på å være sterk. Hvor stor vekt du klarer å løfte 1 gang. Ikke 5, eller 721.
Etterhvert som reps-tallet øker har det stadig mindre med kontraksjonskraft å gjøre, men mer med motstandsdyktighet for høye laktatnivåer, glukose i blod og muskel, resyntetisering av ATP.. det blir i økende grad en aerob prosess.
Jeg leser innleggene dine.. men jeg ser bare "jeg liker kun kroppsbygging og derfor er jeg blind for andre måter personer kan være styrke på"![]()
Hvis "alle" kan kjøre mange mange reps så er det vel en small sak for ronnie coleman å slå fedor (eller iallefall gjøre det like bra i og med at han er bedre trent enn fedor) i feks div øvelser med kettlebells ute i skauen i russland (bare et eksempel).
Fedor er i MYE bedre form enn coleman. Coleman er en sterk faen uten kondis og utholdenhet (sammenlignet med Fedor)-
Skjønner ikke at dette er noe å diskutere. Jeg forsøker ikke å rakke ned på kroppsbygging selv om jeg kanskje ordla meg på en måte som fikk det til å se slik ut.
numbero uno jeg er ingen blind kroppsbygging fan i motsetning til så fastlåst du er i de derre chingchong slå på hverandre kampsportene dine.
Fedor er feit, Se på han, han ser jo normal ut. I tillegg er han svakere, ja han har bedre kondisjon. Men gjør det ham i BEDRE FORM? NEI!!!!
Han er flink til å sloss, men å si at han er i bedre form enn byggere og slikt blir bare for teit
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Jeg registrerer at du er atten år. Men du kan vel likevel klare å holde deg litt mer saklig for det i en helt normal diskusjon?numbero uno jeg er ingen blind kroppsbygging fan i motsetning til så fastlåst du er i de derre chingchong slå på hverandre kampsportene dine
anyway. Det faktum at du kaller Fedor feit, og dømmer "formen" hans ut derfra sier vel egentlig sitt. Han er svakere på maksløft ja. Men han er mer utholden, har bedre oksygenopptak, er mer smidig/bevegeli enn din normale bygger.
Han er ikke like rippa eller har like stor muskellmasse. Men nå snakker vi utseende, ikke god fysisk form slik som jeg definerer det.
Du må dra inn alt annet i enhver diskusjon du?
NÅ var det snakk om god fysisk form, god fysisk form har MYE med hvordan man ser ut... Siden kroppen blir et resultat av hvordan vi trener har det med saken å gjøre. Ok, skal vi se: en kroppsbygger er sterkere, og har bedre UTSEENDE som du sier, fedor er mer utholden og smidigere. Derfor er fedor i bedre form fordi han er mer utholden og smidig? du må komme opp med noe bedre enn det der frode..
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Gjerne. å være i god fysisk form er en sum man får når man legger sammen:
Kondisjon - kan måles f.eks med løping
Muskelutholdenhet - feks x-antall chins, puch-ups, dips, ect
Maks styrke - her er det som dere betegner som bra form
Kroppsstruktur - fettprosent, muskelmasse, ect.
Fedor ser slik ut som han gjør fordi kroppen hans er formet slik som den trenger å være til fightingen. Han spiser enorme mengder mat hver dag for å klare den harde treningen uten å tape kroppsvekt. Man kan selvsagt diskutere seg fram til om Fedor hadde vært bedre hvis han var rippa, men jeg tviler på det.
Sett Fedor og en kjent bygger igjenom en hindreløype, gjerne ute i friluft, som tar for seg både tunge løft, styrke med kroppsvekt, lange og korte løpeturer, ect ect.. Dette vil måle hvem som er best trent både fysisk og mentalt. Og det har ingenting med verken bygging eller fighting å gjøre. Det ville ha vært en såkalt nøytral konkuranse.
Tror ikke vi kommer noen vei uansett. Jeg mener at å være i god form er mer enn å ha en he-man kropp (eller som hulken) og løfte tungt. Men folk har forskjellige meninger selvsagt.
Avslutter med noen treningsvideoer med Fedor:
http://video.google.com/videoplay?do...fedor+training
http://video.google.com/videoplay?do...fedor+training