http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=525
husker godt når hun starta på city! meget pen jente! imponerende det hun får til.
tror hun når langt om hun fortsetter med denne motivasjonen!![]()
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=525
husker godt når hun starta på city! meget pen jente! imponerende det hun får til.
tror hun når langt om hun fortsetter med denne motivasjonen!![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Imponerende, ja. Noen som har noen bilder av henne med normal fettprosent uten femten lag brunkrem?
ganske fersk i gamet så er nok ikke bare bare å oppdrive bilder av henne offseason men mulig du kan finne noe på www.citygym.no
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

silje er verdens søøøtestehun har vært så flink! men det er som sagt odd harald som har tilrettelagt det meste for henne. Han er kjempe flink, og har også hjulpet meg endel da vi trente sammen. Håper silje får en positiv opplevelse i Budapest også.. Nydelig jente!
Veldig bra![]()
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger

silje har nå gått videre i finalen i Junior VM i Budapest! krysser fingrene!!Det har forøvrig Evy også...
![]()

å vips så fikk Silje 2. plass i VM!grattis!

dette blir det sikkert mer skriverier om på Iform og..kjempe bra debut for Silje i år!
det var jaggu meg imponerende!!!![]()
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=726
jenta fortsetter å imponere![]()
Hun så mye bedre ut da hun stilte i høst, mistet en del masse ser det ut til..
Hvis du ser på 3 plassen der så er det vel ikke akkurat store prestasjonen å komme forbi henne...
Men for all del Silje kan komme seg langt hun etterhvert bare hun ikke fortsetter å stiller hvert halvår, for da vil hun jo ikke forbedre seg. Klassene blir tøffere jo eldre man er og da hjelper ikke en stram liten søt bak så mye![]()
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
det har du forsåvitt helt rett i freshh!
hun burde tatt et par år å bygget litt masse ellers får hun seg et lite sjokk når hun kommer opp i senior klassene da nivået i junior ikke er i nærheten av hva hun vil møte i fremtiden
men syntes det er tøft jeg med to så gode plasseringer på under et år da! men håper ikke hun allerede tenker på å stille i høst igjen! det blir for tidlig. hun krymper nok mer enn hun vokser om hun skal stille så ofte
Njæ, vet ikke om jeg er enig, man må se på helheten egentlig.
I fjor syns jeg det var greit prestert av henne. Dog så slo hun bare Nancy Kleppe på NM og hun var jo ikke akkuratt i storform. Så det skal litt mer til for å imponere meg.
Evi Knutsen feks, hele hun er IMPONERENDE.
Også har vi jo Yvonne. Det Yvonne gjorde i fjor er imponerende.
Jeg har en 1 og 2plass jeg også, men jeg syns ikke det er så bra prestasjon egentlig, jeg går ikke akkurat ås kryter av det. I og med at jeg var den eneste deltaker da jeg fikk 1 plassen og vi bare var to da jeg fikk 2 plassen...
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

http://www.youtube.com/watch?v=JJcfYRvWHx8
Her blir hun intervjuet litt senere ut i videoen i god tid før Sandefjord Open. Veldig søt jente.Likte også veldig godt det Andrè Thesen sa i denne gamle videoen.
Søren så fin hun var i den videoen. Drømmejente
City Gym virker jo helt fantastisk, er det virkelig så mange fine damer der til vanlig som her http://www.youtube.com/watch?v=PpuZG...eature=related ????
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Heia gamlemor!
Edit: Der ble jeg jammen Gold Member!![]()
You ran a marathon? That's cute …

evy har drevet med konkuranse å trent i xxxxxx antall år lengre også da og er vell mer et forbilde for silje så det er jo på INGEN måte sammnelignbart
silje går vell heller ikke å skryter av det, det er vell heller motsatt. har faktiskt aldri hørt henne snakke om plasseringene sine og folk generelt vet jo ikke hvem jenta er og da er det ikke mye snakk fra hennes side vill jeg påstå.
ellers er jeg enig med deg med henhold til formen hennes! hun har mye å hente før hun er i noe storform er ikke akkurat på proft nivå hivå hun konkurerer enda
det hele er vell mer at silje må gjøre ting riktig fram over så kan hun nok komme noen vei vill jeg tro.
men det vil jo tiden vise
når det gjelder dine plasseringer så var jo bare formen din imponerende nok uahvhengi av hvor mange eller hvem som var med![]()