Denne dama er 50 år! Imponerende!!!
http://www.iform.no/pub/art.php?id=526
SCP
Denne dama er 50 år! Imponerende!!!
http://www.iform.no/pub/art.php?id=526
SCP
For det første var det utrolig imponerende, for det andre så var hu ganske digg på en litt syk måte..
Quote Tivoli-Kroppen:
Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.
Enig!Opprinnelig skrevet av AF pojken
Hun er (nesten) MILF....!
SCP
omfg? dette kan dere ikke mene, dama så ut som ett takras, finner hun ikke bra på noen som helst måte...ikke en syk måte en gang.. (kan det med å tenke sykt)
formen på kroppen henners var "imponerende", ikke minst for den alderen hun er i...
Velger å si "imponerende" pga jeg syns det ser fælt ut når damer ser slik ut, men forall del, hu har lagt ned mye trening å blod slit for å få til det der...
temmelig imponerende ja!hadde aldri gjettet at hun var 50!
Hahaha, agreed (faktisk).Opprinnelig skrevet av AF pojken
![]()
Den damen der var råflott.Hun var ikke for stor og beholdt det feminine. Tenke seg til å ha den fysikken,hun her likte jeg!!
Tone:-))
Mmmmmmmmm,meget flott.Sånn vil jeg se ut som 50 åring,bare i en guttekropp selvf.![]()
Ble imponert jeg også, og som SCPlayer skriver; (nesten) MILF!!
...
Flott kvinne, men tror mamma hadde blitt litt skuffet om jeg gifta meg med ei som er eldre enn henne...
syns nå hu der var lekker jeg da men![]()

Nice hu![]()
..........
Opprinnelig skrevet av ofl
![]()
Hun er jo on-season på de bildene da. Ser nok litt bedre og mer feminin ut med mer fett på kroppen.
wat
det der var imponerende.. jeg ville gjettet nærmere 40
oi!
syns hu var knallfin jeg
til å være 50 og nokså "androgen" var hu utrolig fin!
Så drit bra ut. Eller; jeg ville ikke sjekka henne opp liksom:P
men kan hende hun er riktig så fin, når hun ikke er smørt inn i brunkrem og olje:P
![]()
<3Fitnessfrøken<3
hun var jo sexy for å være 50 åring, se for deg henne med litt mer fett og i bikini, Hadde flydd rett påslår morra mi iallefall;p
Syntes hu var litt digg jeg! Som sagt tideligere så er hu nok bedre off-seson.![]()