+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Imponerende 50-åring

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28

Imponerende 50-åring

Denne dama er 50 år! Imponerende!!!

http://www.iform.no/pub/art.php?id=526

SCP

Superior newbie AF pojken har en flott utstråling AF pojken sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    26
    For det første var det utrolig imponerende, for det andre så var hu ganske digg på en litt syk måte..
    Quote Tivoli-Kroppen:
    Hvis det er tilfellet, så har jo de største "kritikerene" hennes svelget sluk, agn, søkke og hele forbanna fiskebåten.

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av AF pojken
    For det første var det utrolig imponerende, for det andre så var hu ganske digg på en litt syk måte..
    Enig!
    Hun er (nesten) MILF....!

SCP

ofl
    ofl er ikke aktiv
    Medlem ofl is a jewel in the rough ofl is a jewel in the rough ofl sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    27
    omfg? dette kan dere ikke mene, dama så ut som ett takras, finner hun ikke bra på noen som helst måte...ikke en syk måte en gang.. (kan det med å tenke sykt )
    formen på kroppen henners var "imponerende", ikke minst for den alderen hun er i...
    Velger å si "imponerende" pga jeg syns det ser fælt ut når damer ser slik ut, men forall del, hu har lagt ned mye trening å blod slit for å få til det der...

Medlem shelter is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    30
    temmelig imponerende ja! hadde aldri gjettet at hun var 50!

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av AF pojken
    Hahaha, agreed (faktisk).
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Medlem cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron har mye å være stolt av cron sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    36
    Den damen der var råflott.Hun var ikke for stor og beholdt det feminine. Tenke seg til å ha den fysikken,hun her likte jeg!!

Tone:-))

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Mmmmmmmmm,meget flott.Sånn vil jeg se ut som 50 åring,bare i en guttekropp selvf.

Medlem Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten is a jewel in the rough Kapitalisten sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Ble imponert jeg også, og som SCPlayer skriver; (nesten) MILF!!
    ...

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Flott kvinne, men tror mamma hadde blitt litt skuffet om jeg gifta meg med ei som er eldre enn henne...

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    syns nå hu der var lekker jeg da men

Silver Member BadBoy har en flott utstråling
    Ble medlem
    12-2002
    Nice hu
    ..........

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av ofl
    omfg? dette kan dere ikke mene, dama så ut som ett takras, finner hun ikke bra på noen som helst måte...ikke en syk måte en gang.. (kan det med å tenke sykt )
    formen på kroppen henners var "imponerende", ikke minst for den alderen hun er i...
    Velger å si "imponerende" pga jeg syns det ser fælt ut når damer ser slik ut, men forall del, hu har lagt ned mye trening å blod slit for å få til det der...
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hun er jo on-season på de bildene da. Ser nok litt bedre og mer feminin ut med mer fett på kroppen.
    wat

Medlem extant is on a distinguished road extant sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    23
    det der var imponerende.. jeg ville gjettet nærmere 40

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    oi!
    syns hu var knallfin jeg
    til å være 50 og nokså "androgen" var hu utrolig fin!

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Så drit bra ut. Eller; jeg ville ikke sjekka henne opp liksom:P
    men kan hende hun er riktig så fin, når hun ikke er smørt inn i brunkrem og olje:P
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Scp
    Vedlagte bilder

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    hun var jo sexy for &#229; v&#230;re 50 &#229;ring, se for deg henne med litt mer fett og i bikini, Hadde flydd rett p&#229; sl&#229;r morra mi iallefall;p

Medlem axept har slått av rykte axept sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Syntes hu var litt digg jeg! Som sagt tideligere så er hu nok bedre off-seson.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.