+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: James Jay

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26

James Jay

Er ikke noe bodybuilder akkurat, bare en profil til en tilfeldig person på bodybuilding.com.

http://bodyspace.bodybuilding.com/JamerJay/

http://www.youtube.com/watch?v=dEaTn...ou%26i%3D16191

6'2
    195lbs
    17.4 arms
    28.4 inch waist
    46.3 inch chest/back width

Overlegen bra fysikk i mine øyne! Knøttliten midje! *misunnelig*

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Han så sinnsykt hard ut! Drømmefysikken i mine øyne, syns han hadde svært slentrette teknikk i alle øvelser, men det ser utvilsomt ut til å virke allikevel...

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av n0xious Vis post
    Er ikke noe bodybuilder akkurat, bare en profil til en tilfeldig person på bodybuilding.com.

http://bodyspace.bodybuilding.com/JamerJay/

http://www.youtube.com/watch?v=dEaTn...ou%26i%3D16191

6'2
    195lbs
    17.4 arms
    28.4 inch waist
    46.3 inch chest/back width

Overlegen bra fysikk i mine øyne! Knøttliten midje! *misunnelig*
    Den karen er "midt i blinken", ser fantastisk bra ut og veier ikke ett tonn.

Bra tråd!

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    enig med folket her, drømme fysikk i mine øyne.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    187.5cm og 89kg!

Satyr blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah is a jewel in the rough blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    rå fysikk det da, syns jeg iaff
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Ikke verst fysikk, men den youtubevideoen var helt latterlig. En har litt for høy sjølvtillit hvis en trur folk er interessert i å se barndomsbilder av han, hehe. Høy Soje-faktor med andre ord, hehe.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Ikke verst fysikk, men den youtubevideoen var helt latterlig. En har litt for høy sjølvtillit hvis en trur folk er interessert i å se barndomsbilder av han, hehe. Høy Soje-faktor med andre ord, hehe.
    Men i motsetning til Soje så påstår ikke han her at han er rein
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    03-2002
    Neste naturlige spørsmål: tror ikke dere at soje er rein?

Alltid hatt et inntrykk av at han er ren jeg!

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Estetisk fysikk.
    Men ingen drømmefysikk.
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Er ikke reine bare de som ikke får noe ut av AS, har alltid trodd det hehe.
    RockyRock

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Neste naturlige spørsmål: tror ikke dere at soje er rein?

Alltid hatt et inntrykk av at han er ren jeg!
    Jeg tror på han
    Men han og Mr Muscle er vel de eneste jeg tror på foruten meg selv hehe
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Jeg tror ikke på noen av dere!jumping
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg tror på han
    ey, du glemte meg
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg tror på han
    Faktisk ja! Jeg tror ikke noen av de nevnte, deriblant deg selv Baliba har rørt noe aas!

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    kanksje dumt spørsmål, men hvem er soje?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Faktisk ja! Jeg tror ikke noen av de nevnte, deriblant deg selv Baliba har rørt noe aas!
    Takk for det
    Vi får nå uansett se om noen uker om jeg lyver eller ikke da jeg ble dopingteste sist trening på bjølsen hehe. Spennende spennende...coffee
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.