+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Jay Cutler vakkert

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24

Jay Cutler vakkert

Vet ikke om de er lagt ut før, men kom over de, og han ser jo fantastisk ut.
    Vedlagte bilder
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg har bestandig ment at Cutler ser bedre ut enn Coleman
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    Jeg har bestandig ment at Cutler ser bedre ut enn Coleman
    Helt enig han er i mye bedre form!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Helt enig han er i mye bedre form!
    Yeah, coleman har så forbanna ekkel mage og.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Anders92: av en eller annen grunn blir jeg alltid grundig irritert over formuleringene dine. Hvordan kan du si at han har "mye bedre form"? fortell meg nå...

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Nå klarte du sikkert å finne frem det DÅRLIGSTE bildet av cutler jeg noensinne har sett
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Holy blood - III Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ er et navn kjent av alle Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Cutler er girlyman, Coleman eier!
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Superior newbie Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz is a jewel in the rough Nudz sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Christ Vis post
    Cutler er girlyman, Coleman eier!
    Hey du kan ikke kalle regjerende Mr. Olympia girly man det går bare ikke!
    Grunnen til at Cutler ser så mye bedre ut på de bildene her en Ronnie kan vel være fordi det er delvis gamle bilder og han har ikke pakket på seg den syke mengden muskelmasse som han har nå. Men jeg syns uansett Cutler er bedre Ronnie, han er jo rå!
    God, the greatest mack of them all
    ©

Break out of your comfort zone!

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Anders92: av en eller annen grunn blir jeg alltid grundig irritert over formuleringene dine. Hvordan kan du si at han har "mye bedre form"? fortell meg nå...
    Det var et dårlig bilde av Cutler!
    Men se på magen til coleman små abs,mens Cutler har høye brede abs mye flotttere!

Kan nok ikke gi deg et svar på hvorfor du blir så irritert av formuleringene mine

Men smaken er som baken..

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Når sant skal sies, så er det han helt til venstre som så best ut der
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Når sant skal sies, så er det han helt til venstre som så best ut der
    Skulle til å si akkurat det samme gluteus.. Etter min mening knuser fysikken til dexter både ronnie og jay!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Litt større dette bilde tro?

små abs på ronnie?? wtf anders. han har abs som er større enn overkroppen din.

jeg mener forresten at ruhl knuser alle de der anytime
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jay Cutler er kongen! Sånn er det bare... Visste dere at han må ha et spesialdesignet tastatur til pc'en sin fordi han har så store fingre? Respect!!

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    THE TRUE KING OF BODYBUILDING ----_>

INGEN SLÅR LEE PRIEST

NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    priest ja! lille spjælingen... faen så rå symetri på hander karen der!

nå kommer levrone tilbake uanz å kicker ass på alle de pysene som har stått på scenen de sista åra
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    priest ja! lille spjælingen... faen så rå symetri på hander karen der!

nå kommer levrone tilbake uanz å kicker ass på alle de pysene som har stått på scenen de sista åra
    Hehe, spjæling?;D Han er 1.64 og har større armer og legger enn de på 175

Lee er numbero uno i mine øyne med tanke på alt Levrone er rå og
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Hehe, spjæling?;D Han er 1.64 og har større armer og legger enn de på 175

Lee er numbero uno i mine øyne med tanke på alt Levrone er rå og
    ja 164 da er han en liten spjæling

en av mine favoritter da! han og levrone... HELT UNIKE byggere
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    ja 164 da er han en liten spjæling

en av mine favoritter da! han og levrone... HELT UNIKE byggere
    He is short but BIG Hehehe, Ja der er jeg så enig så enig Gremlings
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Litt større dette bilde tro?

små abs på ronnie?? wtf anders. han har abs som er større enn overkroppen din.

jeg mener forresten at ruhl knuser alle de der anytime
    Låra til Coleman er helt syke da Men som sagt tidligere, han til venstre der ser igrunn best ut. Litt mindre masse, men mye finere bygd. Smal, rå midje:P
    <3Fitnessfrøken<3

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    dere kommer ikke bortifra at coleman har mer masse enn samtlige. magemusklene til coleman er ogs&#229; mer proporsjonerte, og l&#229;ra til jay blir litt for sm&#229;.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det eneste som trekker coleman ned er vel leggene. Men Lee og dexter is numberuno
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Kliss nytt medlem Deamon Ukjent bruker
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    34
    Jay Cutler er kongen!

Kliss nytt medlem gamerman is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    32
    Jay er helt rå han også! Synes Dexter, Ronnie og Jay er alle bra bodybuildere.

en ting som jeg ser på magen til jay er at den ene muskelen på magen ser ut til å ligge litt lenger ned :P.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.