http://treningsforum.no/php/art.php?id=1035
Hvordan er det mulig å ha en sånn form som 17åring sier jeg bare?
Når har jeg trent i flere år, og jeg ser pokker meg ikke sånn ut :P
http://treningsforum.no/php/art.php?id=1035
Hvordan er det mulig å ha en sånn form som 17åring sier jeg bare?
Når har jeg trent i flere år, og jeg ser pokker meg ikke sånn ut :P
personlig oppfølging på 24fitness![]()
personlige steroider på 24 fitness.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Eventuelt en kombinasjon av begge
Har blitt faen så positiv at det er kvalmt
Han bruker jo Whey Tech fra PF. Alle som spiser det blir seende slik ut.
Hvis han spiser samme type havregryn til frokost som de fleste andre på 24 Fitness, forklarer det litt av hvert![]()
http://www.dingsekongen.no
Kan jo faktisk være at det er pga. han bruker det fantastiske facial stretch metoden :P
Ikke vær så dømmende folkens, gutten har gode gener og trener "old school"! The sky is the limit...
Greit nok det, men er da grenser til hvor fort kroppen reagerer på under 1 års trening
Eventuelt så forer gutten seg helt på egen hånd?
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Tja.. Tommi har jo utrolig masse innflyttelse på en unggutt som trenger ett forbilde :P
Pluss at Tommi bruker hver eneste mulighet til å reklamere for bedriften han har startet opp så!
Finns jo ikke noe bedre reklame om "gutten hans" vinner Junior Nm.
Neida.. jeg skal ikke komme med noen sånn slemme påstander.. men man vet jo aldri.. Motivene er der hvertfall
Folk som trener endel/hobby byggere, satan så mye jantelov det er blant dem...og hver eneste gang jeg har snakket med en norsk profil innenfor miljøet så er det første han/hun gjør er å hakke løs på hvor mye de mener alle de andre profilene bruker....kjempesmart.
RockyRock
Det er dumt det er sånn. Tror det hadde hjulpet mye om det bare hadde vært mer åpenhet om det.
Det er så mange som går å tar cred på at de har gjort ting rent.. Og det syns jeg er pissirriterende! Derimot om personen hadde sagt at han hadde brukt det og det, så hadde jeg respektert personen mye mer. Og gitt han cred for en fantastisk flott fysikk uansett om han hadde brukt.
Jeg mener, folk som tydligvis bruker steroider(snakker ikke om nødvendigvis Joachim som denne tråden handler om, for det kan godt være han er rein). Men folk som man er helt sikker på bruker det.. Og så driver de å lyver en rett i fleisen om hvor reine de er, og hvor gode gener de har og så videre og så videre.. Mister bare respekten for de :P
Jo, du har jo et poeng der.. ble bare så revet med når jeg skrev ^^,
Syns fremdeles det er irriterende.. Og ikke bare det at det er ulovlig, en kan jo riskiere å miste sponsore osv om man har det også..
Men ja.. Det er veldig synd.. Vi skulle hatt et anonymt forum hvor folk kunne si hva de ville uten å være redd for noe ^^,
Ikke at jeg har så masse på hjertet jeg skulle ønske jeg kunne dele med alle dere anonymt, men allikevel :P
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg mener byggere selv må slutte å mase om hvor mye andre bruker, blant annet denne tråden..det er ikke nødvendig å vite om han har brukt noe eller ikke.
RockyRock
Selvfølgelig har det en sammenheng! Artikkelen gir jo det inntrykk av at hvis man spiser riktig og satser så kan man fint få sånn kropp etter 10 måneder.
Ved å "glemme"/unnlate å ta med at de doper seg så fjerner de jo en vesentlig del! Da blir det like hyklersk som eventuelle slankepreparater som sier at: "Hvis du tar det her går du ned 15 kg på 4 uker!". I dette tilfellet så er det vel mer at noen sier det flesteparten tenker.
Sånn kropp? Du er klar over at du ser på bilder av en stil i god form right? hehe
RockyRock
Ja, men med tanke på at han visstnok har trent rolig i 17 år før så skjer ikke sånt over natta uansett hvor gode gener man har.
jeg skjønner ikke helt greia... tror vi han har bola?
han ser jo slik ut før dietten..
hvorfor må han ha bola for å oppnå det?
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Ikke for å si noe nedlatende, men..
Hahah! Jentenippler![]()
nicolas is my name, and weightlifting is my game
Adda: Fordi han har oppnådd det (bildet over) på da ca 8 måneder
Dersom jeg ikke trodde det var mulig å oppnå det der på kun kort tid (10 måneder høres greit ut), så hadde jeg sikkert aldri begynt å trene.... Etter hvert så har fremgangen vært vanskeligere naturligvis, men å bli slik skal ikke være noe vanskelig.. I alle fall om man er litt røslig fra før av.. Han så egentlig bare feit ut. Litt slankere så har han sikkert 37 armer. (cm, ikke antall)....
Edit: Men spekulasjonene er kanskje mer på sin plass når vi ser på "etter" bildene...
![]()
gutten er 17 år, han har hormonproduksjon som RoyalQuality.. klart han fint kan ha gjort det der reint..
med den deffen har han i allefall bevist at han er målbevisst og flink med det han driver med.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Enig med Adda. Når man er 17 år vokser man som gress. Hvis han i tillegg har særdeles gode gener (som han åpenbart har, med eller uten roids) er det der mulig. Tror heller aldri at Tommi Thorvildsen propper en gutt på 17 år full av steroider bare for å få positiv omtale om sitt eget treningssenter. For å si det sånn, det er mye annet han kunne gjort dere nede for å få bedre omtaleHar også sett karen på trening noen ganger og han ser en del større ut på bildene enn han gjør live.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
HHHH: skal du stille på NM? flere fra KG?
NopeVar ikke helt innstilt på det, men gikk på diett... Så smalt det i brystet (stor delvis avriving) - og da ble egentlig avgjørelsen tatt.. Men det blir en hel drøss med folk fra Kaliber, spesielt fitness jenter. Kun 2-3 byggere (Paal Høyer, Paul Rusten, Kent (?))...
Hvem bryr seg om hva gutten kan ha pakket i kjeften? Finnes horder av folk som knasker og ikke oppnår noe som er i nærheten av det der![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hva var så imponerende med han ? Han var jo utmagra tynn..
Han konkurerer i styrkeløft nå og gjør det meget bra. Han er absolut imponerende, ekstremt sterk og diger for aldern.
Bra form! Tror ikke det er en umulighet uten steroider på hans alder.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Om han driver med styrkeløft blir han jo sjekket, med andre ord er han ganske sikkert rein, værtfall nå. Er vel umulig å si om han har brukt noe tidligere.. Eller kan man spore det gjennom dopingsjekk?
Det kommer ann på sporingstiden til stoffet man evt har brukt![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
det finnes haugen av gutter på hans alder som garantert uansett bruker mer og ikke er i nærheten av den formen.
så om han har brukt, bruker eller aldri har brukt er det imponerende uansett og da selvsagt ENDA mer imponerende om han er helt ren
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg hadde mer masse enn han når jeg var 17. Skal sies da at jeg hadde trent noen år.
Sikkert noen som trodde jeg bola da også.
Det er ingen umulighet at han er ren, han er jo ikke voldsomt stor utifra bildet.
Husk at når man er så rund som han var, så har man gjerne litt ekstra muskler også. Kombinert med prima-egenprod-alder og gode gener så er det jo langt fra umulig.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
FST-7.. Noen som har testa denne metoden med gode resultater?
Kickin' ass - Takin' names!
Ok.
Synes det virker som en god "pump trening" kanskje?
Litt off topic.. sorry!
Hvorfor er det å oppnå en pump så ønskelig? Mener du at det fører til resultater utenom det vanlige?
Kjenner en som er meget fornøyd med FST-7, har selv aldri prøvd det. Er sikkert fint om målet er å bygge masse.
Tror ikke det fører til andre resultater enn en god halvtime foran speilet i garderoben.
Skal kjøre styrke fremover nå, kanskje slenge inn en FST-7 på slutten for å få med litt masse på kjøpet?
Du får masse med på kjøpet om du øker i styrkeVokst som bare det på Sheiko jeg. Evt kan du inkludere litt okklusjon på støtteøvelser osv.
Man prioriterer enten det ene eller det andre, men blir omtrent alltid slik som dette. Med stor styrke kommer stort med masse. Med bra med masse kommer någelunde stor styrke![]()
Joachim har aldri vært borti noe piss, grunnen til at han ikke ville noe mer innen kroppsbygging var at han fikk fortalt hva han måtte gjøre for å gjøre det bra, og det var han ikke det minste interessert i. Jeg introduserte han for styrkeløft, og han ble helt bitt av basillen.
Jeg går 100 prosent god for Joachim, han har vært ekstremt seriøs i alt han har drevet med, fra Trial til Styrkeløft. Han spiser riktig, trener riktig, og får nok med hvile.
Joachim har nå 2 norgesrekorder i styrkeløft, og er norgesmester i benkpress. Dette 5 måneder etter han begynte med det, om vi skal snakke om talent, så kan vi snakke om Joachim![]()
Konkurranseperser i Styrkeløft, Kroppsvekt: 107kg
Knebøy: 325
Benkpress: 205
Markløft: 315
Kan vel samtidig snakke om deg og, du er jo ikke akkurat lite talent selv! hehe