+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 56

Tråd: Joachim Lindseth (17) treningsforum artikkel

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26

Joachim Lindseth (17) treningsforum artikkel

http://treningsforum.no/php/art.php?id=1035

Hvordan er det mulig å ha en sånn form som 17åring sier jeg bare?

Når har jeg trent i flere år, og jeg ser pokker meg ikke sånn ut :P

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    personlig oppfølging på 24fitness

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    personlige steroider på 24 fitness.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Eventuelt en kombinasjon av begge
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Han bruker jo Whey Tech fra PF. Alle som spiser det blir seende slik ut.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hvis han spiser samme type havregryn til frokost som de fleste andre på 24 Fitness, forklarer det litt av hvert
    http://www.dingsekongen.no

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Kan jo faktisk være at det er pga. han bruker det fantastiske facial stretch metoden :P

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Ikke vær så dømmende folkens, gutten har gode gener og trener "old school"! The sky is the limit...

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Greit nok det, men er da grenser til hvor fort kroppen reagerer på under 1 års trening

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoffer Vis post
    Greit nok det, men er da grenser til hvor fort kroppen reagerer på under 1 års trening
    Hvis man har gode gener så er det vel mulig? Karen har sikkert drevet med bryting eller håndball før han begynte å trene med vekter. Tror dere virkelig at en oppegående kar som Tommi ville foret denne gutten med steroider?

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Eventuelt så forer gutten seg helt på egen hånd?
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Hvis man har gode gener så er det vel mulig? Karen har sikkert drevet med bryting eller håndball før han begynte å trene med vekter. Tror dere virkelig at en oppegående kar som Tommi ville foret denne gutten med steroider?

Tja.. Tommi har jo utrolig masse innflyttelse på en unggutt som trenger ett forbilde :P

Pluss at Tommi bruker hver eneste mulighet til å reklamere for bedriften han har startet opp så!

Finns jo ikke noe bedre reklame om "gutten hans" vinner Junior Nm.

Neida.. jeg skal ikke komme med noen sånn slemme påstander.. men man vet jo aldri.. Motivene er der hvertfall

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Folk som trener endel/hobby byggere, satan så mye jantelov det er blant dem...og hver eneste gang jeg har snakket med en norsk profil innenfor miljøet så er det første han/hun gjør er å hakke løs på hvor mye de mener alle de andre profilene bruker....kjempesmart.
    RockyRock

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Folk som trener endel/hobby byggere, satan så mye jantelov det er blant dem...og hver eneste gang jeg har snakket med en norsk profil innenfor miljøet så er det første han/hun gjør er å hakke løs på hvor mye de mener alle de andre profilene bruker....kjempesmart.
    Det er dumt det er sånn. Tror det hadde hjulpet mye om det bare hadde vært mer åpenhet om det.

Det er så mange som går å tar cred på at de har gjort ting rent.. Og det syns jeg er pissirriterende! Derimot om personen hadde sagt at han hadde brukt det og det, så hadde jeg respektert personen mye mer. Og gitt han cred for en fantastisk flott fysikk uansett om han hadde brukt.

Jeg mener, folk som tydligvis bruker steroider(snakker ikke om nødvendigvis Joachim som denne tråden handler om, for det kan godt være han er rein). Men folk som man er helt sikker på bruker det.. Og så driver de å lyver en rett i fleisen om hvor reine de er, og hvor gode gener de har og så videre og så videre.. Mister bare respekten for de :P

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Det er dumt det er sånn. Tror det hadde hjulpet mye om det bare hadde vært mer åpenhet om det.

Det er så mange som går å tar cred på at de har gjort ting rent.. Og det syns jeg er pissirriterende! Derimot om personen hadde sagt at han hadde brukt det og det, så hadde jeg respektert personen mye mer. Og gitt han cred for en fantastisk flott fysikk uansett om han hadde brukt.

Jeg mener, folk som tydligvis bruker steroider(snakker ikke om nødvendigvis Joachim som denne tråden handler om, for det kan godt være han er rein). Men folk som man er helt sikker på bruker det.. Og så driver de å lyver en rett i fleisen om hvor reine de er, og hvor gode gener de har og så videre og så videre.. Mister bare respekten for de :P
    har du noen gang tenkt på at det kan være pga lov verk i diverse land og ikke minst om hvor hypet opp det er i media om hvor farlig det KAN være osv?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    har du noen gang tenkt på at det kan være pga lov verk i diverse land og ikke minst om hvor hypet opp det er i media om hvor farlig det KAN være osv?
    Jo, du har jo et poeng der.. ble bare så revet med når jeg skrev ^^,

Syns fremdeles det er irriterende.. Og ikke bare det at det er ulovlig, en kan jo riskiere å miste sponsore osv om man har det også..

Men ja.. Det er veldig synd.. Vi skulle hatt et anonymt forum hvor folk kunne si hva de ville uten å være redd for noe ^^,

Ikke at jeg har så masse på hjertet jeg skulle ønske jeg kunne dele med alle dere anonymt, men allikevel :P

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Jo, du har jo et poeng der.. ble bare så revet med når jeg skrev ^^,

Syns fremdeles det er irriterende.. Og ikke bare det at det er ulovlig, en kan jo riskiere å miste sponsore osv om man har det også..

Men ja.. Det er veldig synd.. Vi skulle hatt et anonymt forum hvor folk kunne si hva de ville uten å være redd for noe ^^,

Ikke at jeg har så masse på hjertet jeg skulle ønske jeg kunne dele med alle dere anonymt, men allikevel :P
    ja blandt annet sponsorer feks som du nevner så har du et godt poeng der

er helt enig i at det er irreterende men på en annen side slik samfunnet er bygget opp mot og rundt dette har jeg forståelse for det også
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg mener byggere selv må slutte å mase om hvor mye andre bruker, blant annet denne tråden..det er ikke nødvendig å vite om han har brukt noe eller ikke.
    RockyRock

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Jeg mener byggere selv må slutte å mase om hvor mye andre bruker, blant annet denne tråden..det er ikke nødvendig å vite om han har brukt noe eller ikke.
    det forsto jeg og er totalt 100% enig med deg

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Selvfølgelig har det en sammenheng! Artikkelen gir jo det inntrykk av at hvis man spiser riktig og satser så kan man fint få sånn kropp etter 10 måneder.

Ved å "glemme"/unnlate å ta med at de doper seg så fjerner de jo en vesentlig del! Da blir det like hyklersk som eventuelle slankepreparater som sier at: "Hvis du tar det her går du ned 15 kg på 4 uker!". I dette tilfellet så er det vel mer at noen sier det flesteparten tenker.

Ble medlem
    10-2002
    Sånn kropp? Du er klar over at du ser på bilder av en stil i god form right? hehe
    RockyRock

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Ja, men med tanke på at han visstnok har trent rolig i 17 år før så skjer ikke sånt over natta uansett hvor gode gener man har.

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    jeg skjønner ikke helt greia... tror vi han har bola?

han ser jo slik ut før dietten..

hvorfor må han ha bola for å oppnå det?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Underdog Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough Nicolas is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    23
    Ikke for å si noe nedlatende, men..
    Hahah! Jentenippler
    nicolas is my name, and weightlifting is my game

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    Adda: Fordi han har oppnådd det (bildet over) på da ca 8 måneder

Medlem HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    jeg skjønner ikke helt greia... tror vi han har bola?

han ser jo slik ut før dietten..

hvorfor må han ha bola for å oppnå det?
    Dersom jeg ikke trodde det var mulig å oppnå det der på kun kort tid (10 måneder høres greit ut), så hadde jeg sikkert aldri begynt å trene.... Etter hvert så har fremgangen vært vanskeligere naturligvis, men å bli slik skal ikke være noe vanskelig.. I alle fall om man er litt røslig fra før av.. Han så egentlig bare feit ut. Litt slankere så har han sikkert 37 armer. (cm, ikke antall)....

Edit: Men spekulasjonene er kanskje mer på sin plass når vi ser på "etter" bildene...

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    gutten er 17 år, han har hormonproduksjon som RoyalQuality.. klart han fint kan ha gjort det der reint..

med den deffen har han i allefall bevist at han er målbevisst og flink med det han driver med.
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Enig med Adda. Når man er 17 år vokser man som gress. Hvis han i tillegg har særdeles gode gener (som han åpenbart har, med eller uten roids) er det der mulig. Tror heller aldri at Tommi Thorvildsen propper en gutt på 17 år full av steroider bare for å få positiv omtale om sitt eget treningssenter. For å si det sånn, det er mye annet han kunne gjort dere nede for å få bedre omtale Har også sett karen på trening noen ganger og han ser en del større ut på bildene enn han gjør live.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    HHHH: skal du stille på NM? flere fra KG?

Medlem HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH er et navn kjent av alle HHHH sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    HHHH: skal du stille på NM? flere fra KG?
    Nope Var ikke helt innstilt på det, men gikk på diett... Så smalt det i brystet (stor delvis avriving) - og da ble egentlig avgjørelsen tatt.. Men det blir en hel drøss med folk fra Kaliber, spesielt fitness jenter. Kun 2-3 byggere (Paal Høyer, Paul Rusten, Kent (?))...

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hvem bryr seg om hva gutten kan ha pakket i kjeften? Finnes horder av folk som knasker og ikke oppnår noe som er i nærheten av det der
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av HHHH Vis post
    Nope Var ikke helt innstilt på det, men gikk på diett... Så smalt det i brystet (stor delvis avriving) - og da ble egentlig avgjørelsen tatt.. Men det blir en hel drøss med folk fra Kaliber, spesielt fitness jenter. Kun 2-3 byggere (Paal Høyer, Paul Rusten, Kent (?))...
    kjipt med avriving. må ikke løfte så tungt vettu
    fitnessgutter da? cbb?

Ble medlem
    10-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Hvem bryr seg om hva gutten kan ha pakket i kjeften? Finnes horder av folk som knasker og ikke oppnår noe som er i nærheten av det der
    You've got my vote..

Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    kjipt med avriving. må ikke løfte så tungt vettu
    fitnessgutter da? cbb?
    Fitnessgutter? Ikke til NM i alle fall... Blir jo bare AF i stavanger og på Nordisk. Cbb har vi vel to som skal stille.. Mulig jeg glemmer et par stykk her. Er en som skal være med som junior kom jeg på nå.

Medlem Glutamine har en flott utstråling Glutamine sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    23
    Hva var så imponerende med han ? Han var jo utmagra tynn..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Han konkurerer i styrkeløft nå og gjør det meget bra. Han er absolut imponerende, ekstremt sterk og diger for aldern.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Bra form! Tror ikke det er en umulighet uten steroider på hans alder.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Om han driver med styrkeløft blir han jo sjekket, med andre ord er han ganske sikkert rein, værtfall nå. Er vel umulig å si om han har brukt noe tidligere.. Eller kan man spore det gjennom dopingsjekk?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det kommer ann på sporingstiden til stoffet man evt har brukt
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    det finnes haugen av gutter på hans alder som garantert uansett bruker mer og ikke er i nærheten av den formen.

så om han har brukt, bruker eller aldri har brukt er det imponerende uansett og da selvsagt ENDA mer imponerende om han er helt ren

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Jeg hadde mer masse enn han når jeg var 17. Skal sies da at jeg hadde trent noen år.

Sikkert noen som trodde jeg bola da også.

Det er ingen umulighet at han er ren, han er jo ikke voldsomt stor utifra bildet.

Husk at når man er så rund som han var, så har man gjerne litt ekstra muskler også. Kombinert med prima-egenprod-alder og gode gener så er det jo langt fra umulig.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    Synes synd i gutten som mistet alt hår i så ung alder
    det sies at dette er en av mange uønskedt bivirkninger.
    ja selvsagt har alle uten hår bola... dem uten muskler som er skalla har vell da alle kreft?

På vei opp! GBD.. is a jewel in the rough GBD.. is a jewel in the rough GBD.. is a jewel in the rough GBD.. sin avatar
    Ble medlem
    12-2009
    Alder
    32
    FST-7.. Noen som har testa denne metoden med gode resultater?
    Kickin' ass - Takin' names!

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GBD.. Vis post
    FST-7.. Noen som har testa denne metoden med gode resultater?
    Testa det en periode uten noen merkbar effekt. Er også kjedelig treningsmetode syns jeg.
    Flere som anbefaler det varmt også.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

På vei opp! GBD.. is a jewel in the rough GBD.. is a jewel in the rough GBD.. is a jewel in the rough GBD.. sin avatar
    Ble medlem
    12-2009
    Alder
    32
    Ok.
    Synes det virker som en god "pump trening" kanskje?

Litt off topic.. sorry!

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Hvorfor er det å oppnå en pump så ønskelig? Mener du at det fører til resultater utenom det vanlige?

Kjenner en som er meget fornøyd med FST-7, har selv aldri prøvd det. Er sikkert fint om målet er å bygge masse.

Ble medlem
    12-2009
    Alder
    32
    Tror ikke det fører til andre resultater enn en god halvtime foran speilet i garderoben.
    Skal kjøre styrke fremover nå, kanskje slenge inn en FST-7 på slutten for å få med litt masse på kjøpet?

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av GBD.. Vis post
    Tror ikke det fører til andre resultater enn en god halvtime foran speilet i garderoben.
    Skal kjøre styrke fremover nå, kanskje slenge inn en FST-7 på slutten for å få med litt masse på kjøpet?
    Du får masse med på kjøpet om du øker i styrke Vokst som bare det på Sheiko jeg. Evt kan du inkludere litt okklusjon på støtteøvelser osv.

Man prioriterer enten det ene eller det andre, men blir omtrent alltid slik som dette. Med stor styrke kommer stort med masse. Med bra med masse kommer någelunde stor styrke

Kliss nytt medlem bergan01 is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    22
    Joachim har aldri vært borti noe piss, grunnen til at han ikke ville noe mer innen kroppsbygging var at han fikk fortalt hva han måtte gjøre for å gjøre det bra, og det var han ikke det minste interessert i. Jeg introduserte han for styrkeløft, og han ble helt bitt av basillen.

Jeg går 100 prosent god for Joachim, han har vært ekstremt seriøs i alt han har drevet med, fra Trial til Styrkeløft. Han spiser riktig, trener riktig, og får nok med hvile.
    Joachim har nå 2 norgesrekorder i styrkeløft, og er norgesmester i benkpress. Dette 5 måneder etter han begynte med det, om vi skal snakke om talent, så kan vi snakke om Joachim
    Konkurranseperser i Styrkeløft, Kroppsvekt: 107kg
    Knebøy: 325
    Benkpress: 205
    Markløft: 315

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Kan vel samtidig snakke om deg og, du er jo ikke akkurat lite talent selv! hehe
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.