+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 56 av 56

Tråd: Joachim Lindseth (17) treningsforum artikkel

Kliss nytt medlem bergan01 is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    22
    Takk for det Balbis Det er litt komisk, Jørgen, Joachim og jeg er i samme klubb og trener sammen. Jeg jakter rekorden til Jørgen, det samme kommer Joachim til å gjøre med meg. Og han har et mye drøyere utgangspunkt enn oss. Uff, disse ungdommene
    Konkurranseperser i Styrkeløft, Kroppsvekt: 107kg
    Knebøy: 325
    Benkpress: 205
    Markløft: 315

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av bergan01 Vis post
    Takk for det Balbis Det er litt komisk, Jørgen, Joachim og jeg er i samme klubb og trener sammen. Jeg jakter rekorden til Jørgen, det samme kommer Joachim til å gjøre med meg. Og han har et mye drøyere utgangspunkt enn oss. Uff, disse ungdommene
    Jeg hater dere alle sammen
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Must be an emergency! Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel har et berømt rykte Vrimmel sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Testes utøvere under 18 for doping?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    NKF har ikke noe testing, men om han konkurrere i styrkeløft o.l så er vel muligheten for testing der.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Jeg hater dere alle sammen
    Signerer
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Kliss nytt medlem bergan01 is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vrimmel Vis post
    Testes utøvere under 18 for doping?
    I styrkeløft kan alle medlemmer bli testet når som helst uten forvarsel. ADN kommer på trening/stevner/på døra.

Lindseth konkurrerte aldri i kroppsbygging, ei heller var han noen gang medlem av noen kroppsbyggerklubb.

Einar og Balbis: Dere har jo begge to massive talenter innen styrke, så dere får slutte å være haters Begge to har å dra ræva si på Nasjonalt i molde!
    Konkurranseperser i Styrkeløft, Kroppsvekt: 107kg
    Knebøy: 325
    Benkpress: 205
    Markløft: 315

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.