Man tager 1 stk. fitness-utøver, feiter ham opp, så setter man ham tilbake på trening og diett?
wat
Imponerende i såfall.
Men det er vanlig dette med å feite opp fitness-utøvere for å ta før-bilde, for så å sette dem på en eller annen TV-Shop-greie og ta bilde etterpå som "dokumentasjon".
wat
Ehm..
Fra november til 2005 og til januar 2006 synes jeg han vokste mistenkelig mye.
jule ribba vet du
litt moro at han tar bilder sånn hver måned men jeg syns nå egentlig ikke han har oppnåd så mye på så lang tid.
fra første bilde å ut så var det bra for da fikk han slanket og strammet seg opp, men mange av bildene kunne vært tatt på samme dagen me litt mere mat/væske i kroppen vi hadde uansett ikke merket forskjell tru e.
Må nesten le litt av dette innlegget! Hvor mange tror du ser positive resultater på et bilde fra måned til måned over feks 1-3 år (eller lengre)?
Han har jo hatt sinnsykt synlige resultater de siste årene, nesten så bra resultater at man skulle tro at han har begynt å bole!
Dette er jo utrolig bra resultater! De fleste som bruker dop får ikke så gode resultater engang.
Syns det er utrolig motivernde å se en person være såpass seriøs over så lang tid. Mye bedre enn de som legger ut før og etter bilde der det har gått 3-4 måneder og der de har resultater som tilsvarer de burde ha trent i flere år.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

på 4 år synes jeg ikke det der var noe spess
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Jo, helt greie gains, men ikke no spess
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
De fleste som trener og daffer rundt oppnår ikke så mye på TI år!
Det der er helt vanvittig bra framgang på 4 år!
ja syns det der var helt rått å se.. samme hvor eller hva han har brukt for å hente motivasjon....
han ser heller ikke ut som noen nevnte over her at han er en typisk easygainer så tror han der har hatt en voldsom disiplin å morro med fremgang over de åra..
søte gode runde kjinn hadde han også fått
uansett, respekt til han der og det er ordentlig sterkt jobba i mine øyne i allefall
Jeg syntes han har hatt veldig bra fremgang - imponert over hva han har fått til.
Sjekket litt rundt på siden hans og fant link til hans "andre" hjemmeside og ser at denne karen ser ut som en ekte patriot: http://www.twowiresthin.com/html/guns.html - sjekk bildet hvor han forklarer hva han har på seg til daglig....
Jeg vil også ha en av disse hjemme: http://www.johnstonefitness.com/php/titan_review.php
minner meg om en norsk komiker som nylig hadde en date med dusjen sin
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Våpenlovene i dette landet er rare.
Gi oss tilgang til alt som er svakere enn shahab-3![]()