+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 46 av 46

Tråd: Kai Greene

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sist endret av MrMuscle; 29-09-10 kl 13:55

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    mmmmm...han har jo en veldig deilig kropp... fin stil også. kunne tenkt meg å tatt et bad med han - hehe!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    En god latter forlenger livet.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Imponerende fysikk og en høvelig tjukk pikk også.

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    trodde bol gjorde pikken mindre jeg...

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    Nope, den blir større!! Du er et unntak

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    Har forstått det slik at den kan bli fyldigere og saftigere på en måte, ved bruk av de rette typene. Sikkert det denne karen vet om Er jo ikke for ingenting at det heter å ha en "juicy cocka".

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    bare vent til glasurgenerasjonen når mr.olympia...

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Er ikke det han der som er helt sinnsykt rå til å posere?? Mener å huske jeg så noen posing routines med han for noen dager siden..
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    må si jeg syntes det der der va missbruk av RÅ fysikk spør du meg! damn han hadde rå kropp men jeg erges over å si det da dette var måten jeg fikk se kroppen hannes på hehe... gjerne jeg egentlig liker gutter that way hmmm`? offf... haha... "overtrøtt"
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    må si jeg syntes det der der va missbruk av RÅ fysikk spør du meg! damn han hadde rå kropp men jeg erges over å si det da dette var måten jeg fikk se kroppen hannes på hehe... gjerne jeg egentlig liker gutter that way hmmm`? offf... haha... "overtrøtt"
    Håhå, hadde jeg og du fått tak i jævelen hadde ordet misbruk fått ny betydning!

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Say no more...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    haha du er ikke god!!! ler meg i hel her
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    fyfaen her er det like før jeg blir homo, på nippet!
    RockyRock

Bronse Member Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor er et navn kjent av alle Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    ohmanthatstotallygay
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    fyfaen her er det like før jeg blir homo, på nippet!
    hahahah... den var å ta det hele litt langt men men... du om det yeah

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    he he, første som slo er hvordan i hælvete man kommer over de bildene der?

andre var at han der må jo fylle ut en poseringstruse skikkelig!

tredje, tror folk fortsatt at man skulle få mindre pikk av å kure? skjønner aldri om det er ironi eller ei jeg..
    skulle noe skje så er det i allefall ikke mindre den blir
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Jeg ønsker meg sånne briller.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Faen nå ble jeg missunnelig på den kølla. Fikk sånn komplekser her nå, kommer aldri til å vise meg naken for en jente!
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    hva driver han med på det ene bildet? hehe, prøver å putte kølla inn i en frukt eller no?

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petter'n Vis post
    hva driver han med på det ene bildet? hehe, prøver å putte kølla inn i en frukt eller no?
    Er en typisk press-øvelse. Han prøver å sprenge en hamster.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Rimelig epic bilde.
    Vedlagte bilder

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg åpnet denne linken på verkstedet for å sjekke kva som skjedde på fp. Eg kommer til å få høyre det av dei lenge.

Takker så mykje.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Om du ikke har lært ennå at alle HitFrank sine innlegg inneholder naken bilder så har du vært for lite på FP. Men jeg har redigert orginal innlegget litt slik at vi slipper flere slike.

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Eg åpnet denne linken på verkstedet for å sjekke kva som skjedde på fp. Eg kommer til å få høyre det av dei lenge.

Takker så mykje.
    LoL, første bud er å aldri åpne tråder på FP mens uvedkommende, dvs folk som ikke selv er på FP, er til stede og kan se skjermen din.
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post

Takker så mykje.
    HAHAHAHAHA!!!!! ser det for meg

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Jaja karen har drivi med rare ting før, men la oss ikke fokusere på det

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kai Greene forteller litt om hva som hendte på Mr Olympia i år.

Videos -Flex Online

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    5 dager før NY PRO.. Jesus Christ.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    hvorfor ser han så feit ut?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han ser ikke feit ut, men han holder utrolig mye vann. Dette er "normalt" for Kai, får håpe han blir kvitt det før det er scenetid.

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Kjeven har vokst like mye som resten av kroppen. hmm
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Stor gutt dette.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    ser ut som han har grodd mye i det siste ja

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Han har vokst noe ENORMT det siste året.. helt crazy...

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    lol
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han er gått fra å jobbe med Oscar Arden til Geroge Farah og det ser jo ut som det han fungert. Nå har jo aldri problemet til Kai vært å vokse offseason. Han sliter heller med å treffe de siste dagene før en konkurranse. Så vi får se hva han får til nå.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Tror dere kroppsbygging hadde blitt bedre om de bare fikk lov til å bruke testosteron og bare det? De med best gener ville vunnet uansett og en ville sett store fine kropper fremdeles, men det ville bare vært noe litt freshere og kulere over det.
    RockyRock

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Tror dere kroppsbygging hadde blitt bedre om de bare fikk lov til å bruke testosteron og bare det? De med best gener ville vunnet uansett og en ville sett store fine kropper fremdeles, men det ville bare vært noe litt freshere og kulere over det.
    Jeg tror det hadde blitt mye bedre om byggerene begynte å bole ass... synd at dem tar avstand og kun bruker protein pulver Tenk hvor svære dem kunne blitt om dem tok bol i rumpa!

Ble medlem
    10-2002
    Nei jeg bare tenker de ville vært store men det ville vært levlig for folk flest og de måtte jo fremdeles presse seg til det ytterste.
    RockyRock

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det jeg tror ville skjedd er at byggern ville vært mye mindre, holdt mindre vann og vært mer rippet. Men det er opp til IFBB å gjøre disse endringene om de er interessert i det. De har hatt sjangsen flere ganger. hadde de gitt Mr.O tittelen til Shawn Ray, Flex Wheeler, Chris Cormier eller Kevin Levrone så hadde de gitt signal om at det var veien de ønsket bygging skulle gå i. Men istedet så har det vært Dorian Yates, "Big Nasty" Ronnie Coleman og "The Fridge" Jay Cutler".

Det er nok en pipedream å tro at det kommer til å skje noen forandring i profesjonell kroppsbygging. Forbundet ønsker det tydeligvis ikke og enkelt individer kan ikke forandre på systemet. Men om man ønsker mer klassiske fysikker så er det bare å se på andre grener. Min favoritt Classic Bodybuilding er nok en klasse hvor man kan hevde seg med mindre AAS bruk. Jeg har ingen tro på at det kan gjøres reint, men med moderat bruk så bør man få en flott fysikk til den klassen.

IFBB har og nettopp lansert en ny klasse som heter Male Physique Division. Dette er og en klasse hvor det skal være fint mulig å hevde seg uten insulin, vekst, peptider etc. Selv om det garantert er folk som kommer til bruke alt det uansett.

Så bottom line er at om man vil ha mer klassiske utøvere så må man ikke se til proffbyggere men heller andre klasser.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kai Greene vant New York Pro i går. Han var i bra form men holdt fremdeles litt væske. Definitvt vokst men spørs om det er godt nok til å slå Jay Cutler, jeg tror ikke det.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Må være den bøgeste byggern noen sinne...
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Må være den bøgeste byggern noen sinne...
    Haters gonna hate. Hans friprogrammer er helt fantastiske.

Har han ikke bakgrunn som danser btw?
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    *kremt* nå skal vi vel ikke gå inn på Kai Greene sin bakgrunn. Det vil bli litt forstyrrende for de fleste av oss. Men det er nå slik at friprogrammet ikke har noen innvirkning på poengfordelingen innen profesjonell kroppsbygging, så da kan de nesten gjøre hva de vil. Personlig foretrekker jeg de mer klassiske poserinsrutinene og får litt noia av program som ligner på noe Chippendales kunne ha fremført i sin tid.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.