Sist endret av MrMuscle; 29-09-10 kl 13:55
mmmmm...han har jo en veldig deilig kropp... fin stil også. kunne tenkt meg å tatt et bad med han - hehe!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
En god latter forlenger livet.
Imponerende fysikk og en høvelig tjukk pikk også.
trodde bol gjorde pikken mindre jeg...
bare vent til glasurgenerasjonen når mr.olympia...
Er ikke det han der som er helt sinnsykt rå til å posere?? Mener å huske jeg så noen posing routines med han for noen dager siden..
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
må si jeg syntes det der der va missbruk av RÅ fysikk spør du meg! damn han hadde rå kropp men jeg erges over å si det da dette var måten jeg fikk se kroppen hannes på hehe... gjerne jeg egentlig liker gutter that way hmmm`? offf... haha... "overtrøtt"
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
fyfaen her er det like før jeg blir homo, på nippet!
RockyRock
ohmanthatstotallygay
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
he he, første som slo er hvordan i hælvete man kommer over de bildene der?
andre var at han der må jo fylle ut en poseringstruse skikkelig!
tredje, tror folk fortsatt at man skulle få mindre pikk av å kure? skjønner aldri om det er ironi eller ei jeg..![]()
skulle noe skje så er det i allefall ikke mindre den blir![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Jeg ønsker meg sånne briller.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Faen nå ble jeg missunnelig på den kølla. Fikk sånn komplekser her nå, kommer aldri til å vise meg naken for en jente!
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
hva driver han med på det ene bildet? hehe, prøver å putte kølla inn i en frukt eller no?
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Eg åpnet denne linken på verkstedet for å sjekke kva som skjedde på fp. Eg kommer til å få høyre det av dei lenge.
Takker så mykje.
'Feo, Fuerte y Formal'
Om du ikke har lært ennå at alle HitFrank sine innlegg inneholder naken bilder så har du vært for lite på FP. Men jeg har redigert orginal innlegget litt slik at vi slipper flere slike.
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Jaja karen har drivi med rare ting før, men la oss ikke fokusere på det
Kai Greene forteller litt om hva som hendte på Mr Olympia i år.
Videos -Flex Online
bumpi bump
Videos - Flex Online
5 dager før NY PRO.. Jesus Christ.
![]()
hvorfor ser han så feit ut?
Han ser ikke feit ut, men han holder utrolig mye vann. Dette er "normalt" for Kai, får håpe han blir kvitt det før det er scenetid.
ser ut som han har grodd mye i det siste ja
Han har vokst noe ENORMT det siste året.. helt crazy...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
lol
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Han er gått fra å jobbe med Oscar Arden til Geroge Farah og det ser jo ut som det han fungert. Nå har jo aldri problemet til Kai vært å vokse offseason. Han sliter heller med å treffe de siste dagene før en konkurranse. Så vi får se hva han får til nå.
Tror dere kroppsbygging hadde blitt bedre om de bare fikk lov til å bruke testosteron og bare det? De med best gener ville vunnet uansett og en ville sett store fine kropper fremdeles, men det ville bare vært noe litt freshere og kulere over det.
RockyRock
Nei jeg bare tenker de ville vært store men det ville vært levlig for folk flest og de måtte jo fremdeles presse seg til det ytterste.
RockyRock
Det jeg tror ville skjedd er at byggern ville vært mye mindre, holdt mindre vann og vært mer rippet. Men det er opp til IFBB å gjøre disse endringene om de er interessert i det. De har hatt sjangsen flere ganger. hadde de gitt Mr.O tittelen til Shawn Ray, Flex Wheeler, Chris Cormier eller Kevin Levrone så hadde de gitt signal om at det var veien de ønsket bygging skulle gå i. Men istedet så har det vært Dorian Yates, "Big Nasty" Ronnie Coleman og "The Fridge" Jay Cutler".
Det er nok en pipedream å tro at det kommer til å skje noen forandring i profesjonell kroppsbygging. Forbundet ønsker det tydeligvis ikke og enkelt individer kan ikke forandre på systemet. Men om man ønsker mer klassiske fysikker så er det bare å se på andre grener. Min favoritt Classic Bodybuilding er nok en klasse hvor man kan hevde seg med mindre AAS bruk. Jeg har ingen tro på at det kan gjøres reint, men med moderat bruk så bør man få en flott fysikk til den klassen.
IFBB har og nettopp lansert en ny klasse som heter Male Physique Division. Dette er og en klasse hvor det skal være fint mulig å hevde seg uten insulin, vekst, peptider etc. Selv om det garantert er folk som kommer til bruke alt det uansett.
Så bottom line er at om man vil ha mer klassiske utøvere så må man ikke se til proffbyggere men heller andre klasser.
Kai Greene vant New York Pro i går. Han var i bra form men holdt fremdeles litt væske. Definitvt vokst men spørs om det er godt nok til å slå Jay Cutler, jeg tror ikke det.
Må være den bøgeste byggern noen sinne...
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
*kremt* nå skal vi vel ikke gå inn på Kai Greene sin bakgrunn. Det vil bli litt forstyrrende for de fleste av oss. Men det er nå slik at friprogrammet ikke har noen innvirkning på poengfordelingen innen profesjonell kroppsbygging, så da kan de nesten gjøre hva de vil. Personlig foretrekker jeg de mer klassiske poserinsrutinene og får litt noia av program som ligner på noe Chippendales kunne ha fremført i sin tid.