+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 36 av 36

Tråd: Kevin Levrone

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Kevin Levrone

http://www.youtube.com/watch?v=rBE6Ux1tyDM

http://www.youtube.com/watch?v=JlZdX1YtcPo

http://www.kevinlevrone.net/ <--- dagens levrone, kevins offisielle bygger side funka ikke lenger

men her er ivertfall et par godfilmer

noen som har lyst å oppdrive bilder av råtassen så holder vi litt liv i tråden!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    SYnes ikke han kledde &#229; v&#230;re "tynn"
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    SYnes ikke han kledde å være "tynn"
    Må jo være deilig og ikke gå rundt som et levende freakshow

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Fyren er jo i modell bransjen n&#229; og har vist spilt inn en del filmer...

er nok ikke lenge f&#248;r vi ser ham i en film p&#229; kino
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Kliss nytt medlem Team Ambrose Ukjent bruker
    Ble medlem
    05-2006
    Ser mye bedre ut nå spør du meg

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25

Etter :

Han er jo fortsatt veltrent

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sørlendingen Vis post
    Må jo være deilig og ikke gå rundt som et levende freakshow
    Kevin hadde en av de mest estetiske fysikkene av proffbyggerne spør du meg.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Kevin hadde en av de mest estetiske fysikkene av proffbyggerne sp&#248;r du meg.
    kan si meg VELDIG enig her... om man ser filmene til levrone f&#229;r man nok et annet inntrykk av karen.

syntes han er helt r&#229; ass!!! ikke mange byggere som har s&#229; bra fysikk!

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK har en flott utstråling HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Anbefaler filmen Kevin Levrone- M3...syns den er best og man får se den beste fysikken der.

Han er helt klart min favoritt bygger.

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

:)

Kevin Levrone tror jeg er den største byggeren gjennom tidene med en estetisk kropp. Han har de klassiske smale midjene osv men alikevell var fyren diger! Har filmen M3 og full blown .. Han så forresten helt utrolig ut i Mr.O 2002 (tror jeg det var).. selv om det var INGEN som slo Gunter der, beste mr.o jeg har sett! Så lager han kjempebra musikk, bandet er kalt opp etter videoen Full Blown, er mer en creed lignende musikk karen kan synge
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    det f&#248;rste bildet i tr&#229;den her, m&#229; v&#230;re det ultimate overkroppbildet! sett s&#229;nn i litt mindre skala hadde v&#230;rt goknall!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Han ble sint for meg når jeg hilste på han i ohio hehe
    RockyRock

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Kevin hadde en av de mest estetiske fysikkene av proffbyggerne spør du meg.
    Det er jeg helt enig i. Men han var jo likevel enorm! Jeg syntes selvfølgelig det er helt rått hvilken form han var i på det største, men fra alt annet enn et konkurransesynspunkt syntes jeg han ser best ut på det siste bildet. Er jo ikke akkurat tynnj der heller

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sørlendingen Vis post
    Det er jeg helt enig i. Men han var jo likevel enorm! Jeg syntes selvfølgelig det er helt rått hvilken form han var i på det største, men fra alt annet enn et konkurransesynspunkt syntes jeg han ser best ut på det siste bildet. Er jo ikke akkurat tynnj der heller
    Jeg synes helt ærlig han kledde den massen han dro på Han var estetisk, stor og en enorm symmetri. Ingen freak i mine øyne.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Medlem Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    jumping junge boogie kevin levrone er en råtass
    Soy el diablo.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    tynn og tynn...

Synes han ser bra ut i sin "nye" kropp godt jeg..

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hm. Klarer han ikke å holde på mer vekt uten boler, er det det som er greien? Eller har han bevisst satset på å miste livsverket sitt?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hm. Klarer han ikke å holde på mer vekt uten boler, er det det som er greien? Eller har han bevisst satset på å miste livsverket sitt?
    Tror faktisk det er en bevisst krymping, som åpenbar bruker av veksthormoner burde han, om det var ønsket beholdt mer masse sånn jeg ser det.

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK har en flott utstråling HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Veien i bygging har han gått og gjort det bra. Han satser tydeligvis på en karriere innen film og den massen han har nå er vel litt mere anvendelig til flere typer roller. Men det visste vi ....trist å se alikavel da.

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Levrone offentliggjorde sist for noen dager siden at han kommer til &#229; forf&#248;lge dr&#248;mmen om &#229; bli Mr Olympia - og at han i sin n&#229;v&#230;rende form bare trenger 20 uker p&#229; &#229; komme i konkurranseform (med tilh&#248;rende muskelmasse). Massereduksjonen han har foretatt er selvf&#248;lgelig for &#229; bli mer "spiselig" for Hollywood. Den nye filmen hans er rett rundt hj&#248;rnet i USA.
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard_gainer Vis post
    Levrone offentliggjorde sist for noen dager siden at han kommer til å forfølge drømmen om å bli Mr Olympia - og at han i sin nåværende form bare trenger 20 uker på å komme i konkurranseform (med tilhørende muskelmasse). Massereduksjonen han har foretatt er selvfølgelig for å bli mer "spiselig" for Hollywood. Den nye filmen hans er rett rundt hjørnet i USA.
    du vet at du gjorde dagen veldig gla nå

hva kilder har du dette fra? dette likte jeg

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    http://www.probodybuildingweekly.com/lev.html

Du burde høre på intervjuet siden du også er Levrone-fan!
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard_gainer Vis post
    http://www.probodybuildingweekly.com/lev.html

Du burde høre på intervjuet siden du også er Levrone-fan!
    ja det skal jeg gjøre... faen gleder meg nå! må bare få fixa det jæ... lydkortet på denne dritt laptopen...

thanks by the way

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    ...

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av surhetsregulere Vis post
    Var intervju med Levrone i M&F for noen dager siden, han ble visst anbefalt av Arnold å trimme seg ned...(pga skuespillerkarrieren)
    hehe såpass... blitt høy på pæra kanskje?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    et par av hans meritter

Competitive Record

* 2002 Mr. Olympia - 2nd
    * 2002 AUSTRALIA PRO INVITATIONAL - 4th
    * 2002 IFBB Arnold Classic - 5th
    * 2001 British Grand Prix - 1st
    * 2001 England Grand Prix - 1st
    * 2001 MR OLYMPIA - 3rd
    * 2000 MR OLYMPIA - 2nd
    * 2000 Arnold Classic 3rd
    * 1999 Grand Prix England 3rd
    * 1999 Joe Weiders Pro World 3rd
    * 1999 Mr. Olympia 4th
    * 1999 Arnold Schwarzenegger Classic 2nd
    * 1998 Mr. Olympia 4th
    * 1997 Arnold Schwarzenegger Classic 8th
    * 1997 Grand Prix Russia 2nd
    * 1997 Grand Prix Spain 1st
    * 1997 Grand Prix Czech Republic 1st
    * 1997 Grand Prix England 1st
    * 1997 Grand Prix Finland 1st
    * 1997 Grand Prix Germany 1st
    * 1997 Grand Prix Hungary 1st
    * 1997 Mr. Olympia 4th
    * 1996 Arnold Schwarzenegger Classic 1st
    * 1996 Grand Prix Czech Republic 2nd
    * 1996 Grand Prix England 4th
    * 1996 Grand Prix Germany 3rd
    * 1996 Grand Prix Switzerland 3rd
    * 1996 Mr. Olympia 4th
    * 1996 San Jose Pro Invitational 1st
    * 1995 Grand Prix England 2nd
    * 1995 Grand Prix Germany 1st
    * 1995 Mr. Olympia 2nd
    * 1994 Arnold Schwarzenegger Classic 1st
    * 1994 Grand Prix Germany 2nd
    * 1994 Grand Prix England 2nd
    * 1994 Mr. Olympia 3rd
    * 1993 Mr. Olympia 5th
    * 1992 Mr. Olympia 2nd
    * 1992 Night Of Champions 1st

http://www.metacafe.com/watch/279385...02_mr_olympia/ <-- hans siste konk?

gleder meg s&#229; UTROLIG til comebacken hans... tror jeg m&#229; reise bort om jeg f&#229;r tid...

edit fant tre til

# 2003 Arnold Classic, 5th
    # 2003 Mr. Olympia, 6th
    # 2003 Show of Strength Pro Championship, 3rd
    Sist endret av GrEmLiNgS; 25-04-07 kl 12:39

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.youtube.com/watch?v=RRYwO...eature=related

m&#229; friske opp litt her! er jo bare en s&#229; r&#229; byggere dette!

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    absolutt en av mine favoritt byggere... kunne ønske klarte toppen av pallen på mr.O før han sluttet.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jay10 Vis post
    absolutt en av mine favoritt byggere... kunne ønske klarte toppen av pallen på mr.O før han sluttet.
    det hadde han klart også hadde ikke konkuransen vært så jævla korrupt! ivertfall en andre eller 3dje plass

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det hadde han klart også hadde ikke konkuransen vært så jævla korrupt! ivertfall en andre eller 3dje plass
    Han har jo hatt mange andre og tredjeplasser
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehe ja vet det men tenkte i slutten da

for&#248;vrig mener jeg han burde st&#229;tt p&#229; numbah 1 mer en en gang oppigjennnom

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    absolutt.... noe som er forferdelig synd.
    men er jo dessverre blitt sånn. se på mr.O i år... er jo en stor skam at cutler sto på toppen av pallen i år.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    absolutt.... noe som er forferdelig synd.
    men er jo dessverre blitt sånn. se på mr.O i år... er jo en stor skam at cutler sto på toppen av pallen i år.
    ja faen! branch warren som fikk en tolvte plass fortjente til og med å være blandt de 5 beste syntes jeg!

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    ja faen! branch warren som fikk en tolvte plass fortjente til og med å være blandt de 5 beste syntes jeg!
    ser den.... men tenkte mest på at cutler klarte å ta 1. plassen istede for Martinez. har skikkelig problemer med å se den.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ser den.... men tenkte mest på at cutler klarte å ta 1. plassen istede for Martinez. har skikkelig problemer med å se den.
    haha... er det NOEN som skjønner det da? var da flere aktuelle kandidater til 1 plassen... men men.... føler mr.o er en stor diskusjon på flere foraer i verden for tiden...

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    http://www.youtube.com/watch?v=RRYwO...eature=related

må friske opp litt her! er jo bare en så rå byggere dette!
    så jæveli bra....
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.