+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Lee Priest

Kliss nytt medlem Loppa Nilsen Ukjent bruker Loppa Nilsen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    33

Lee Priest

Hei.
    E d nån som har peiling på om Lee Priest ska være me på Mr.O. til helga?
    Event. kor på nette finn man info om d?
    No Pain, No Gain !hantelcur

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    tja søker du på mr.O her på FP så finner du blant annet noen
    lister som er hentet fra div nettsteder hvor det står han ikke stiller..

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Et lite tips... Prøv å skrive bokmål. Det kan være vanskelig å lese "dialekt"...
    wat

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av worbid
    Et lite tips... Prøv å skrive bokmål. Det kan være vanskelig å lese "dialekt"...
    EY!
    Nynorsk eller bokmål meinte du vel?
    Tenkte meg det ja
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tobb
    EY!
    Nynorsk eller bokmål meinte du vel?
    Tenkte meg det ja
    Tenkte sikkert bare bokmål ja..

den nynorsken der er "lost case".....

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    loppa skriver dialekt, absolutt ikke nynorsk.. men enig med gainer1, nynorsk er håpløst, FJØSLATIN
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Lee Priest stiller ikke nei.

SCP

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Grizzly
    loppa skriver dialekt, absolutt ikke nynorsk.. men enig med gainer1, nynorsk er håpløst, FJØSLATIN
    Åja, ja eg trudde han skreiv nynorsk eg! LOL. Jeezez.
    Dersom det ikkje skal være lov å skrive nynorsk på formuet kan ein berre legge ned heile forumet

Bronse Member Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. har mye å være stolt av Pensjonert bruker.. sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Åja, ja eg trudde han skreiv nynorsk eg! LOL. Jeezez.
    Dersom det ikkje skal være lov å skrive nynorsk på formuet kan ein berre legge ned heile forumet

Ja, siden 99.99% skriver nynorsk på dette forumet vil det falle på sin egen rimelighet at forumet blir lagt ned dersom det skulle oppstå et totalforbud mot bruk av dette språket.......

IQ er en fin bil......

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av gainer1
    Ja, siden 99.99% skriver nynorsk på dette forumet vil det falle på sin egen rimelighet at forumet blir lagt ned dersom det skulle oppstå et totalforbud mot bruk av dette språket.......

IQ er en fin bil......
    Ja eg syns det ville vore naturlig. Men for dei som ikkje har hørt om språklover osv så er det kanskje ikkje like naturlig

Ble medlem
    02-2003
    Ja eg syns det ville vore naturlig. Men for dei som ikkje har hørt om språklover osv så er det kanskje ikkje like naturlig
    Hvordan tror du nynorsken ville ha overlevd en demokratisk folkeavstemning om hvorvidt vi skulle beholdt den eller ikke? Ikke det nei, tenkte meg nok det

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Nynorsken er en slags ekstrem nasjonalistisk gren som jeg ikke godkjenner.

Det foreligger inget bevis for meg at Ivar aasen konstruerte 1 effektivt og godt språk, han tok selv de ordene han likte best fra samtlige norske dialekter og skapte 1enmannspråk bassert på hans personlige smak og derfor blir det 1 dikaturisk språk.
    RockyRock

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Morsomt hvordan det virkelig blir til at en diskusjon om nynorsk og dialekt oppstår i en tråd om Lee Priest.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jaja, bokmål eller nynorsk. Samme for meg

De fleste her skriver bokmål uansett, så jeg tenkte deg gikk greit å bare si det på den måten.
    wat

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Lee Priest ute av Mr. Olympia
    By Ingar in forum Utøvere
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 09-10-05, 12:13
  2. Lee priest film
    By Ungdommelig in forum OT
    Svar: 12
    Nyeste innlegg: 27-06-05, 21:35
  3. Lee Priest i rute...