Hei.
E d nån som har peiling på om Lee Priest ska være me på Mr.O. til helga?
Event. kor på nette finn man info om d?![]()
Hei.
E d nån som har peiling på om Lee Priest ska være me på Mr.O. til helga?
Event. kor på nette finn man info om d?![]()
No Pain, No Gain !hantelcur
tja søker du på mr.O her på FP så finner du blant annet noen
lister som er hentet fra div nettsteder hvor det står han ikke stiller..
Et lite tips... Prøv å skrive bokmål. Det kan være vanskelig å lese "dialekt"...
wat
EY!Opprinnelig skrevet av worbid
Nynorsk eller bokmål meinte du vel?![]()
Tenkte meg det ja
"Går det så går det. Går det ikke, så går det over."
Tenkte sikkert bare bokmål ja..Opprinnelig skrevet av Tobb
den nynorsken der er "lost case".....
loppa skriver dialekt, absolutt ikke nynorsk.. men enig med gainer1, nynorsk er håpløst, FJØSLATIN
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel
Lee Priest stiller ikke nei.
SCP
Åja, ja eg trudde han skreiv nynorsk eg! LOL. Jeezez.Opprinnelig skrevet av Grizzly
Dersom det ikkje skal være lov å skrive nynorsk på formuet kan ein berre legge ned heile forumet![]()
Opprinnelig skrevet av Tobb
Ja, siden 99.99% skriver nynorsk på dette forumet vil det falle på sin egen rimelighet at forumet blir lagt ned dersom det skulle oppstå et totalforbud mot bruk av dette språket.......
IQ er en fin bil......
Ja eg syns det ville vore naturlig. Men for dei som ikkje har hørt om språklover osv så er det kanskje ikkje like naturligOpprinnelig skrevet av gainer1
![]()
Hvordan tror du nynorsken ville ha overlevd en demokratisk folkeavstemning om hvorvidt vi skulle beholdt den eller ikke? Ikke det nei, tenkte meg nok detOpprinnelig skrevet av Tobb
![]()
Nynorsken er en slags ekstrem nasjonalistisk gren som jeg ikke godkjenner.
Det foreligger inget bevis for meg at Ivar aasen konstruerte 1 effektivt og godt språk, han tok selv de ordene han likte best fra samtlige norske dialekter og skapte 1enmannspråk bassert på hans personlige smak og derfor blir det 1 dikaturisk språk.
RockyRock
Morsomt hvordan det virkelig blir til at en diskusjon om nynorsk og dialekt oppstår i en tråd om Lee Priest.![]()
Jaja, bokmål eller nynorsk. Samme for meg
De fleste her skriver bokmål uansett, så jeg tenkte deg gikk greit å bare si det på den måten.
wat