+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Lou Ferrigno 57 år gammel

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Lou Ferrigno 57 år gammel

http://rxmuscle.com/videos/c-intervi...mpia-expo.html

Rundt 44 sekunder ut i videoen løfter han opp tskjorten. Helt sprøtt!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ganske vilt rå form!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    oi han var sterk

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .
    I Just Love The Way You Talk About Me

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Jeg liker Lou. Han virker som en hyggelig fyr og hører liksom til de gode gamle byggerne. Han, Franco C. og selvfølgelig Arnold er mine favoritter.

Han er også i vilt god form.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Lou virker som en fantastisk fyr, og ikke minst innehaveren av en sinnsyk kropp!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    Incredible. Jeg håper jeg kan være i slik form når jeg er 57. Sjarmerende fyr -
    Sjarmerende?Gir akkurat samme inntrykket som han gjorde i Pumping iron
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Han er vel kjent i kroppsbyggermiljøet for å være et arrogant dass. Men jeg og syns han virker hyggelig.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Lou på LA Fitness expo. I flott form som alltid.

Lou "The Incredible Hulk" Ferrigno at the 2011 LA Fit Expo!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    rå kar det der!!!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Goddamn han holder formen. Så det finnes fortsatt ekte vekst?
    Fuck the world! - John Rambo

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.