http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.2474429
denne jenta tror jeg kan gjøre det meget så bra under fitnessfestivalen
gleder meg til å se resultatene! '
bilde av henne før diet burde jo nesten vært i eyecandy![]()
http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.2474429
denne jenta tror jeg kan gjøre det meget så bra under fitnessfestivalen
gleder meg til å se resultatene! '
bilde av henne før diet burde jo nesten vært i eyecandy![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
NORKOST - yammi!!!!
det er et par bilder hun ser litt fyldigere ut men ja kan si meg enig i at hun er noe "skinny" men heller det når det kommer til bodyfitness enn slik det er i ferd me og bli idag. syntes bodyfitness klassene bare blir større og større! fortsetter dette slik må man jo snart opprette classic bodybuilding for damer også
bodyfitness skal på ingen så helst måte se ut som en bodybuilder klasse syntes jeg![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Vanskelig å si utifra bilder på bloggen. Blir bedre når hun står ved siden av andre. Men på noen av bildene så det litt skummelt ut.
![]()
ser iallefall ut som hun er på en hissig deff!
me like![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Litt for lite muskler til å kunne sporte en så lav fett%. Blir sykelig tynn.
Men hun er nokk skamdeilig offseason![]()
Uten og dømme noen som helst, og hun har vært utrolig målbevisst og alt..... men skal man konkurere er det jo viktig at det ser bra ut, iallefall i den sporten der, og sorry as hu hadde sett MYE bedre ut med ett par kg til, som Royb sier, hun er nok skit hot med ett par kg til, men sånn som hun ser ut der, det går heller mot like stygt som skikkelig anoreksia.. om hun skal ha så lav fett prosent burde hun ha PAKKET på seg en hel del mer muskler.
Just my 5 cents on the topic =) men pen jente osv, men hun trenger mer kjøtt!eventuelt mer fett
![]()
Kost og treningsdagbok :
www.andreas-kristiansen.net/blog/
RSS FEED :
http://www.andreas-kristiansen.net/blog/rss.php
Mine maksløft:
http://www.andreas-kristiansen.net/b...c081113-181029
man må da kunne få starte ett sted.. ikke alle kommer på scenen, størst av alle, og vinner alt som derehun har i allefall teket på deff! det finnes MASSE svære folk der ute... værre med folk i form.. noe jeg syntes det forøvrig står mer respekt av enn å bare ha blåst seg svær.. deff er ingen enkel sak, har enda ikke fått til en halvveis engang!
haha
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Hun var kjempefin på det øverste bildet til høyre.![]()
Fra halsen og ned:![]()
You ran a marathon? That's cute …
off season er hun pulbar som faen!ellers er det for senete og jævlig ja..
Men jeg er jo en av de som har lettere for å deffe enn å legge på meg muskler, så etter din mening er det mer respekt til meg siden jeg klarer å ta av meg fett fortere enn det er for en som har "blåst" seg svær som du sier?
For etter hvordan din syn på verden er må jo jeg si :
"For da må jo jeg syntes det står mer respekt av de som klarer å bli store, for etter mitt skjønn så kan JO ALLE bli deffa, fordi DET ER DET JEG KAN.
JA MASSE KARMA TIL MEG FORDI JEG ER SÅ HELDIG AT KROPPEN MIN VIL BÆRE MINST MULIG FETT JA RESPEKT JEG ER SÅ KUL......"
Som regel så er man jo genetisk disponert for enten eller, så hvordan kan du da si at det står mer respekt til henne fordi hun er deffet og du syntes det er vanskelig? Ja, du kan syntes det står mer respekt av det, akkurat som jeg syntes at dette er en rar ting og si uten å vite noe om henne genetiske potensiale......
unnskyld, men jeg blir litt trekt av en sånn ting og si, vi sliter alle med våre ting, også er hun pluteslig bedre enn alle andre som sliter for å få muskler fordi at deffe er så forbanna vanskelig, snu litt på det, tenk på oss andre som ikke legger på oss nesten samme hva vi spiser.... og når vi når målet vårt, så pisser du på oss og sier vi er "blåst opp" og ikke i form, .... en sak har gjerne flere sider, og før du går helt balistisk og blir trekt pga det jeg skriver, så hadde ikke du blitt kjempe fornøyd om du hadde vist frem at bilde som du var fornøyd med så hadde jeg bare flirt og sagt: "herregud BRUKTE DU 12 UKER PÅ DEN FORMEN DER HAHAHA.... "
ingen bygger og former kroppen likt, det står lik respekt til alle i denne sporten, og komme her og si at noen er flinkere enn andre :S ja, ok noen får det til bedre enn andre og det kan være mange grunner til det, men jeg sier iallefall ikke at alle som ikke klarer deffe er "LATE og uengasjert" som du sier at vi som lykkes i vår prøven på bygge og bli større er "blåst opp"
jajaja flame i vei ... =) se det litt i perspektiv og ikke gidd og ta alt som står her så jævlig seriøst, så tror jeg godt skjønner hva jeg mener
Kost og treningsdagbok :
RSS FEED :
Mine maksløft:
hehe wow for en utblåsning.. tror det var litt av en overanalysering. men når det kommer til hva jeg skal syntes det står mer respekt av osv så tar jeg meg den friheten enda..
-Phil Baroni
Kost og treningsdagbok :
RSS FEED :
Mine maksløft:
Du sier det muligens noe krassere enn jeg ville gjort, men jeg er helt enig lell![]()
Det sier seg vel selv at det å bli deffa er mye enklere enn å bygge opp et skikkelig grunnlag å deffe på.
En kan gjerne si at trening og god hvile i seg selv er hyggelig, og at bygging av muskler derfor er enkelt sammenligna med en deff der en kanskje går svinsulten natt som dag.
Det en da glemmer er tidsperspektivet- det tar årevis med hardt arbeide å bygge opp noen skarve kilo muskler, men bare noen skarve effektive måneder å kvitte seg med 10-20kg fett.
I tillegg må det jo sies at en selv i byggemodus må være minst like opptatt av hva en putter i seg som når en går på deff. Om en er seriøs, så er jo stort sett dietten den samme on- og off-season; det er bare litt mindre kalorier on-season lissom![]()
Når det er sagt.... Som Adda sier; en må jo begynne et sted, og en kan ikke forvente at alle er komplette ved første forsøk - de aller fleste blir forsåvidt aldri komplette![]()
Ungjenta som er avbildet er langt fra å være der hun bør være muskulært (med unntak av leggene). Hun ser også ut til å være drøyt deffa, oooog bør få seg mindre brystimplantater (de er såpass feildimensjonerte til hennes struktur at de vil dra ned helhetsinntrykket).
Bilder er uansett ofte foræderske, så hvordan det ser ut veit en i grunn ikke før en ser henne live på scenen sammen med andre virkelig gode utøvere - i tillegg til kropp, så skal hun jo ta seg godt ut på scenen også![]()
NORKOST - yammi!!!!
Helt enig i det du sier stort sett, men i denne sporten krever det at man er moden, og desverre, hun er ikke moden, så hun burde heller brukt denne tiden på å fikse seg mer muskler og se ting litt mer i perspektiv, det er min mening.
Som du også sier er at det skal jo se bra ut, og når man er så "tynn" (liker ikke å si at folk er lite bygd) så blir det veldig feil og være så deffet. men igjen dette er min mening og jeg tror at disse tre måneden eller hva hun har brukt kunne vært brukt mer konstruktivt på å bygge mer muskler enn å fjerne fett og miste litt muskler. =)
men bakdelen er jo at man gjerne vil ha erfaring til den dagen man faktisk er i konge form... så man må vel ta ett par runder før det =)
Kost og treningsdagbok :
RSS FEED :
Mine maksløft:
Bra form men tror ho må se seg slått av henne her:
![]()
Hun ble nok for tynn på scenen
![]()
huff ja det der så ganske så eteopia ut![]()
Var inne og så på siden med de andre bildene, var nesten latterlig. Mange av jentene så ut til å være offseason. Greit at hun er tynn, og at det faktisk ser sykelig tynt ut, dog ser hun så mye hardere enn de som stilte der. Litt synd sånnsett for hennes del.
Dont dream it - Be it!
Smiling is optional, finishing's not!
hu skulle bare droppa deffen som noen av de andre frøknene så hadde det vært mere juleribbe igjenn på frøkna![]()
-Phil Baroni
[QUOTE=MrMuscle;611167]Hun ble nok for tynn på scenen
Jeg hater å ha rett.....
......men rett skal være rett, det var faktisk verre enn jeg hadde frykta....
Noen år til med seriøst kosthold/trening, og spesielt myyyyyye knebøy, så kan det imidlertid bli ganske så bra![]()
Sist endret av tricepsman; 09-12-08 kl 06:20
NORKOST - yammi!!!!
Kost og treningsdagbok :
RSS FEED :
Mine maksløft:
[QUOTE=chezresurrected;611399] Joa, jeg er enig i at det ikke var noe hyggelig syn, men forbedringspotensiale er det jo åpenbart
Selvinnsikt er så mangt vettu - og det er faktisk ikke alltid så lett å se om en har det som skal til. Særlig ikke når en har venner og bekjente som uansett hvordan en ser ut sier at du ser kanonbra ut.....
I forholdt til bygging som jeg kjenner best så er det svært ofte de som ikke har en reell klubb å stille for som dukker opp en del år før de burde dukket opp på en scene. Har en en skikkelig klubb med gode coacher så får en en oppriktig og ærlig tilbakemelding, og et "kjør på!" eller "dropp det!" avhengig av om en har det som skal til eller ikke.
For å si det sånn - den jenta der hadde neppe fått klarsignal mht å stille for den klubben jeg stiller for, når utgangspunktet var såpass semmert.
NORKOST - yammi!!!!
jeg som hadde tenkt til å spise frokost!
[QUOTE=tricepsman;611408] Jeg er helt enig med deg, selvinnsikt er nøkkelen til alt, jeg for min del føler jo aldri at jeg er i form uansett hva folk sier, så jeg venter til jeg er sånn nogelunde fornøyd selv, men tror jeg aldri kommer til å se anroektisk ut :P iallefall ikke med ben stikkende ut her og der, med mindre gremlings har slått meg med balltre over skinnleggen før konk :P![]()
Men jeg tror det er veldig viktig og ha en klubb som sier ifra hvordan det virkelig er uten å pynte på det, er jo noen ganger man ser her i norge og at det er klubber som vipper folk ut på scenen nesten uansett form, og da tenker jeg som så, kanskje de burde fokusere mer på kvalitet enn kvantitet? Fordi om man har 2-3 stk i DRIT bra form så syntes jeg man burde kunne nekte de som ikke er gode nok til å stille, iallefall for det samme klubb navnet, så får de heller gå på egenhånd om du skjønner.
Kost og treningsdagbok :
RSS FEED :
Mine maksløft:
Jeg skjønner det helt og fullt!
I vår klubb er det som sagt sånn at en får klar beskjed dersom en bør vente både vinter, vår og kanskje år før en på ny vurderer å gå på scenen. Sånn bør det også være!
Enkelte takler sikkert å komme på scenen og først da innse at de definitivt ikke har noe der å gjøre, men andre får seg ganske sikkert en knekk av sånt, og kommer kanskje aldri tilbake igjen.... synd for sporten og synd for de som utsettes eller utsetter seg for det.
Sjøl om publikum ikke er det viktigste, så bør en kanskje tenke litt på hva de skal få servert på et show også..... Det er IKKE morsomt å se folk på scenen som åpenbart heller burde holdt seg hjemme ved ping-pong-bordet og vist fram vaskeballen sin der......
NORKOST - yammi!!!!
Fremdeles like skummelt:
![]()
wrrrrrræl! usj den dama går på en smell snart
fremdeles like ? hun så jo enda værre ut nå![]()
Så ikke så skummel ut her. En uke siden iflg bloggen
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Det finnes nok noen som bruker denne idretten som unnskyldning for å dekke over anoreksia. Slanking blir plutselig deffing for det er mer godtatt, mens innerst inne sitter personen med ett mål, og det er å være tynnest mulig, det er jo sånn anoreksia er.
Trist for de det gjelder, og enda tristere for folk rundt dem som får lide over det.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Æsj. Det der var ikke mye pent.
"even if you win a disscusion on a internett chat or forum your still a retard"
Har fulgt litt med på bloggen hennes, og utifra min mening er hun altfor tynn(for konk og "normal" kropp - men dog, hva er da normalt..).
Hun har visst alltid vært tynn og har kun lagt på seg muskler etter hun begynte å trene.
men det bildet av armen hennes, off.. hun eier ikke fett på kroppen og da hun stilte i konk så kom hun på siste plass nemlig fordi hun var for tynn.
er noen bilder av beina hennes også, null fett, ser veldig "overdrevent" og lite feminint ut. ikke fitness-stil i det hele tatt
www.mthereseo.blogg.no
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
jeeez, hu har i allefall bra disiplin når det kommer til deff.. noen rimelig heftige beinbilder der inne i bloggen også
-Phil Baroni
Ser best ut utenom konkurranse dagen:
![]()
No creative person ever felt their day job.
Men alt for svære blåser til den kroppen IMO.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Sjekk videoen øverst der nå! Hva faen? Er jo manualslenging.
Opprinnelig skrevet av Dick Justice
jises![]()
"Pain is just weakness leaving your body"
Resultatet da? .....
Dette minner meg litt om den Pinheadz (eller hva det het) tegneserien, hvor streken forteller massemonsteret "You`re never gonna bulid any real muscle throwing the weights around like that"..![]()
No creative person ever felt their day job.