+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 52

Tråd: Madde fra Sverige!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Madde fra Sverige!

http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.2474429

denne jenta tror jeg kan gjøre det meget så bra under fitnessfestivalen

gleder meg til å se resultatene! '

bilde av henne før diet burde jo nesten vært i eyecandy
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    http://www.metrobloggen.se/jsp/publi...cle=19.2474429

denne jenta tror jeg kan gjøre det meget så bra under fitnessfestivalen

gleder meg til å se resultatene! '

bilde av henne før diet burde jo nesten vært i eyecandy

Så litt skinny ut på de bildene. Ellers må jeg si at så store blåser ofte ser litt corny ut på såpass magre jenter (kan være at bildene juger, men ut fra de så ser det i hvertfall "noe" uproposjonert ut)
    NORKOST - yammi!!!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    det er et par bilder hun ser litt fyldigere ut men ja kan si meg enig i at hun er noe "skinny" men heller det når det kommer til bodyfitness enn slik det er i ferd me og bli idag. syntes bodyfitness klassene bare blir større og større! fortsetter dette slik må man jo snart opprette classic bodybuilding for damer også
    bodyfitness skal på ingen så helst måte se ut som en bodybuilder klasse syntes jeg
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Vanskelig å si utifra bilder på bloggen. Blir bedre når hun står ved siden av andre. Men på noen av bildene så det litt skummelt ut.

Silver Member Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    ser iallefall ut som hun er på en hissig deff!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean01 Vis post
    ser iallefall ut som hun er på en hissig deff!
    stiller om to uker så ja det er hun nok

Kliss nytt medlem Greenbean is on a distinguished road Greenbean sin avatar
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Så litt skinny ut på de bildene. Ellers må jeg si at så store blåser ofte ser litt corny ut på såpass magre jenter (kan være at bildene juger, men ut fra de så ser det i hvertfall "noe" uproposjonert ut)

slenger meg på den, ser veldig skinny ut..
    nesten litt sykelig tynn..

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    me like
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    me like
    what he said
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Bronse Member Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Litt for lite muskler til å kunne sporte en så lav fett%. Blir sykelig tynn.

Men hun er nokk skamdeilig offseason

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Uten og d&#248;mme noen som helst, og hun har v&#230;rt utrolig m&#229;lbevisst og alt..... men skal man konkurere er det jo viktig at det ser bra ut, iallefall i den sporten der, og sorry as hu hadde sett MYE bedre ut med ett par kg til, som Royb sier, hun er nok skit hot med ett par kg til, men s&#229;nn som hun ser ut der, det g&#229;r heller mot like stygt som skikkelig anoreksia.. om hun skal ha s&#229; lav fett prosent burde hun ha PAKKET p&#229; seg en hel del mer muskler.

Just my 5 cents on the topic =) men pen jente osv, men hun trenger mer kj&#248;tt! eventuelt mer fett

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    man må da kunne få starte ett sted.. ikke alle kommer på scenen, størst av alle, og vinner alt som dere hun har i allefall teket på deff! det finnes MASSE svære folk der ute... værre med folk i form.. noe jeg syntes det forøvrig står mer respekt av enn å bare ha blåst seg svær.. deff er ingen enkel sak, har enda ikke fått til en halvveis engang! haha
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    man må da kunne få starte ett sted.. ikke alle kommer på scenen, størst av alle, og vinner alt som dere hun har i allefall teket på deff! det finnes MASSE svære folk der ute... værre med folk i form.. noe jeg syntes det forøvrig står mer respekt av enn å bare ha blåst seg svær.. deff er ingen enkel sak, har enda ikke fått til en halvveis engang! haha
    helt enig! så vitt jeg har forstått skal hun stille i debutant klasse.

om dere ser på off season bildene av henne så er hun virkelig så snasen etter min smak

tror hun kan bli GANSKE så bra på scenen om noen år og noen ekstra kg muskler

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Hun var kjempefin p&#229; det &#248;verste bildet til h&#248;yre.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Fra halsen og ned:
    You ran a marathon? That's cute …

Silver Member Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 er et navn kjent av alle Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    off season er hun pulbar som faen! ellers er det for senete og j&#230;vlig ja..

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Unhappy En sak har som regel litt mer enn en side ....

Men jeg er jo en av de som har lettere for å deffe enn å legge på meg muskler, så etter din mening er det mer respekt til meg siden jeg klarer å ta av meg fett fortere enn det er for en som har "blåst" seg svær som du sier?

For etter hvordan din syn på verden er må jo jeg si :
    "For da må jo jeg syntes det står mer respekt av de som klarer å bli store, for etter mitt skjønn så kan JO ALLE bli deffa, fordi DET ER DET JEG KAN.

JA MASSE KARMA TIL MEG FORDI JEG ER SÅ HELDIG AT KROPPEN MIN VIL BÆRE MINST MULIG FETT JA RESPEKT JEG ER SÅ KUL......"

Som regel så er man jo genetisk disponert for enten eller, så hvordan kan du da si at det står mer respekt til henne fordi hun er deffet og du syntes det er vanskelig? Ja, du kan syntes det står mer respekt av det, akkurat som jeg syntes at dette er en rar ting og si uten å vite noe om henne genetiske potensiale......

unnskyld, men jeg blir litt trekt av en sånn ting og si, vi sliter alle med våre ting, også er hun pluteslig bedre enn alle andre som sliter for å få muskler fordi at deffe er så forbanna vanskelig, snu litt på det, tenk på oss andre som ikke legger på oss nesten samme hva vi spiser.... og når vi når målet vårt, så pisser du på oss og sier vi er "blåst opp" og ikke i form, .... en sak har gjerne flere sider, og før du går helt balistisk og blir trekt pga det jeg skriver, så hadde ikke du blitt kjempe fornøyd om du hadde vist frem at bilde som du var fornøyd med så hadde jeg bare flirt og sagt: "herregud BRUKTE DU 12 UKER PÅ DEN FORMEN DER HAHAHA.... "

ingen bygger og former kroppen likt, det står lik respekt til alle i denne sporten, og komme her og si at noen er flinkere enn andre :S ja, ok noen får det til bedre enn andre og det kan være mange grunner til det, men jeg sier iallefall ikke at alle som ikke klarer deffe er "LATE og uengasjert" som du sier at vi som lykkes i vår prøven på bygge og bli større er "blåst opp"

jajaja flame i vei ... =) se det litt i perspektiv og ikke gidd og ta alt som står her så jævlig seriøst, så tror jeg godt skjønner hva jeg mener

Ble medlem
    06-2005
    hehe wow for en utblåsning.. tror det var litt av en overanalysering. men når det kommer til hva jeg skal syntes det står mer respekt av osv så tar jeg meg den friheten enda..

-Phil Baroni

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Talking

hehe wow for en utblåsning.. tror det var litt av en overanalysering. men når det kommer til hva jeg skal syntes det står mer respekt av osv så tar jeg meg den friheten enda..
    folk sier jeg er litt jentete :P

ja skit jeg nekter deg da ikke det bare ikke kall meg en oppblåst sau

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Hun trenger rett og slett mer muskler, ble rett og slett for lite &#229; deffe p&#229; (for min smak).
    Offseason er det nok en helt annen historie
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av chezresurrected Vis post
    Men jeg er jo en av de som har lettere for å deffe enn å legge på meg muskler, så etter din mening er det mer respekt til meg siden jeg klarer å ta av meg fett fortere enn det er for en som har "blåst" seg svær som du sier?

For etter hvordan din syn på verden er må jo jeg si :
    "For da må jo jeg syntes det står mer respekt av de som klarer å bli store, for etter mitt skjønn så kan JO ALLE bli deffa, fordi DET ER DET JEG KAN.

JA MASSE KARMA TIL MEG FORDI JEG ER SÅ HELDIG AT KROPPEN MIN VIL BÆRE MINST MULIG FETT JA RESPEKT JEG ER SÅ KUL......"

Som regel så er man jo genetisk disponert for enten eller, så hvordan kan du da si at det står mer respekt til henne fordi hun er deffet og du syntes det er vanskelig? Ja, du kan syntes det står mer respekt av det, akkurat som jeg syntes at dette er en rar ting og si uten å vite noe om henne genetiske potensiale......

unnskyld, men jeg blir litt trekt av en sånn ting og si, vi sliter alle med våre ting, også er hun pluteslig bedre enn alle andre som sliter for å få muskler fordi at deffe er så forbanna vanskelig, snu litt på det, tenk på oss andre som ikke legger på oss nesten samme hva vi spiser.... og når vi når målet vårt, så pisser du på oss og sier vi er "blåst opp" og ikke i form, .... en sak har gjerne flere sider, og før du går helt balistisk og blir trekt pga det jeg skriver, så hadde ikke du blitt kjempe fornøyd om du hadde vist frem at bilde som du var fornøyd med så hadde jeg bare flirt og sagt: "herregud BRUKTE DU 12 UKER PÅ DEN FORMEN DER HAHAHA.... "

ingen bygger og former kroppen likt, det står lik respekt til alle i denne sporten, og komme her og si at noen er flinkere enn andre :S ja, ok noen får det til bedre enn andre og det kan være mange grunner til det, men jeg sier iallefall ikke at alle som ikke klarer deffe er "LATE og uengasjert" som du sier at vi som lykkes i vår prøven på bygge og bli større er "blåst opp"

jajaja flame i vei ... =) se det litt i perspektiv og ikke gidd og ta alt som står her så jævlig seriøst, så tror jeg godt skjønner hva jeg mener
    Du sier det muligens noe krassere enn jeg ville gjort, men jeg er helt enig lell

Det sier seg vel selv at det å bli deffa er mye enklere enn å bygge opp et skikkelig grunnlag å deffe på.

En kan gjerne si at trening og god hvile i seg selv er hyggelig, og at bygging av muskler derfor er enkelt sammenligna med en deff der en kanskje går svinsulten natt som dag.

Det en da glemmer er tidsperspektivet- det tar årevis med hardt arbeide å bygge opp noen skarve kilo muskler, men bare noen skarve effektive måneder å kvitte seg med 10-20kg fett.
    I tillegg må det jo sies at en selv i byggemodus må være minst like opptatt av hva en putter i seg som når en går på deff. Om en er seriøs, så er jo stort sett dietten den samme on- og off-season; det er bare litt mindre kalorier on-season lissom

Når det er sagt.... Som Adda sier; en må jo begynne et sted, og en kan ikke forvente at alle er komplette ved første forsøk - de aller fleste blir forsåvidt aldri komplette

Ungjenta som er avbildet er langt fra å være der hun bør være muskulært (med unntak av leggene). Hun ser også ut til å være drøyt deffa, oooog bør få seg mindre brystimplantater (de er såpass feildimensjonerte til hennes struktur at de vil dra ned helhetsinntrykket).

Bilder er uansett ofte foræderske, så hvordan det ser ut veit en i grunn ikke før en ser henne live på scenen sammen med andre virkelig gode utøvere - i tillegg til kropp, så skal hun jo ta seg godt ut på scenen også
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Red face

Du sier det muligens noe krassere enn jeg ville gjort, men jeg er helt enig lell

Det sier seg vel selv at det å bli deffa er mye enklere enn å bygge opp et skikkelig grunnlag å deffe på.

En kan gjerne si at trening og god hvile i seg selv er hyggelig, og at bygging av muskler derfor er enkelt sammenligna med en deff der en kanskje går svinsulten natt som dag.

Det en da glemmer er tidsperspektivet- det tar årevis med hardt arbeide å bygge opp noen skarve kilo muskler, men bare noen skarve effektive måneder å kvitte seg med 10-20kg fett.
    I tillegg må det jo sies at en selv i byggemodus må være minst like opptatt av hva en putter i seg som når en går på deff. Om en er seriøs, så er jo stort sett dietten den samme on- og off-season; det er bare litt mindre kalorier on-season lissom

Når det er sagt.... Som Adda sier; en må jo begynne et sted, og en kan ikke forvente at alle er komplette ved første forsøk - de aller fleste blir forsåvidt aldri komplette

Ungjenta som er avbildet er langt fra å være der hun bør være muskulært (med unntak av leggene). Hun ser også ut til å være drøyt deffa, oooog bør få seg mindre brystimplantater (de er såpass feildimensjonerte til hennes struktur at de vil dra ned helhetsinntrykket).

Bilder er uansett ofte foræderske, så hvordan det ser ut veit en i grunn ikke før en ser henne live på scenen sammen med andre virkelig gode utøvere - i tillegg til kropp, så skal hun jo ta seg godt ut på scenen også
    Helt enig i det du sier stort sett, men i denne sporten krever det at man er moden, og desverre, hun er ikke moden, så hun burde heller brukt denne tiden på å fikse seg mer muskler og se ting litt mer i perspektiv, det er min mening.

Som du også sier er at det skal jo se bra ut, og når man er så "tynn" (liker ikke å si at folk er lite bygd) så blir det veldig feil og være så deffet. men igjen dette er min mening og jeg tror at disse tre måneden eller hva hun har brukt kunne vært brukt mer konstruktivt på å bygge mer muskler enn å fjerne fett og miste litt muskler. =)

men bakdelen er jo at man gjerne vil ha erfaring til den dagen man faktisk er i konge form... så man må vel ta ett par runder før det =)

*TNT*
    Gjest
    Bra form men tror ho m&#229; se seg sl&#229;tt av henne her:

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hun ble nok for tynn p&#229; scenen

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    huff ja det der s&#229; ganske s&#229; eteopia ut

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Fra halsen og ned:
    Trekker tilbake denne. Det ble for spinkelt i forhold til de andre flotte jentene. Hvilken plassering fikk hun?
    You ran a marathon? That's cute …

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Var inne og s&#229; p&#229; siden med de andre bildene, var nesten latterlig. Mange av jentene s&#229; ut til &#229; v&#230;re offseason. Greit at hun er tynn, og at det faktisk ser sykelig tynt ut, dog ser hun s&#229; mye hardere enn de som stilte der. Litt synd s&#229;nnsett for hennes del.
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Ble medlem
    06-2005
    hu skulle bare droppa deffen som noen av de andre frøknene så hadde det vært mere juleribbe igjenn på frøkna

-Phil Baroni

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    [QUOTE=MrMuscle;611167]Hun ble nok for tynn p&#229; scenen

Jeg hater &#229; ha rett.....
    ......men rett skal v&#230;re rett, det var faktisk verre enn jeg hadde frykta....

Noen &#229;r til med seri&#248;st kosthold/trening, og spesielt myyyyyye kneb&#248;y, s&#229; kan det imidlertid bli ganske s&#229; bra
    Vedlagte bilder
    Sist endret av tricepsman; 09-12-08 kl 06:20
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    [QUOTE=tricepsman;611396]
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hun ble nok for tynn på scenen

Jeg hater å ha rett.....
    ......men rett skal være rett, det var faktisk verre enn jeg hadde frykta....

Noen år til med seriøst kosthold/trening, og spesielt myyyyyye knebøy, så kan det imidlertid bli ganske så bra
    Jeg syntes personlig at man ikke skal oppfordre den personen der til noe som helst før hun får litt selv innsikt og kan bedømme hvordan man ser ut på en helt annen måte, det der SÅ HELT JÆVLIG ut ...

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    [QUOTE=chezresurrected;611399]

Jeg syntes personlig at man ikke skal oppfordre den personen der til noe som helst f&#248;r hun f&#229;r litt selv innsikt og kan bed&#248;mme hvordan man ser ut p&#229; en helt annen m&#229;te, det der S&#197; HELT J&#198;VLIG ut ...
    Joa, jeg er enig i at det ikke var noe hyggelig syn, men forbedringspotensiale er det jo &#229;penbart

Selvinnsikt er s&#229; mangt vettu - og det er faktisk ikke alltid s&#229; lett &#229; se om en har det som skal til. S&#230;rlig ikke n&#229;r en har venner og bekjente som uansett hvordan en ser ut sier at du ser kanonbra ut.....
    I forholdt til bygging som jeg kjenner best s&#229; er det sv&#230;rt ofte de som ikke har en reell klubb &#229; stille for som dukker opp en del &#229;r f&#248;r de burde dukket opp p&#229; en scene. Har en en skikkelig klubb med gode coacher s&#229; f&#229;r en en oppriktig og &#230;rlig tilbakemelding, og et "kj&#248;r p&#229;!" eller "dropp det!" avhengig av om en har det som skal til eller ikke.
    For &#229; si det s&#229;nn - den jenta der hadde neppe f&#229;tt klarsignal mht &#229; stille for den klubben jeg stiller for, n&#229;r utgangspunktet var s&#229;pass semmert.
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    09-2004
    jeg som hadde tenkt til &#229; spise frokost!

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    [QUOTE=tricepsman;611408]

Joa, jeg er enig i at det ikke var noe hyggelig syn, men forbedringspotensiale er det jo åpenbart

Selvinnsikt er så mangt vettu - og det er faktisk ikke alltid så lett å se om en har det som skal til. Særlig ikke når en har venner og bekjente som uansett hvordan en ser ut sier at du ser kanonbra ut.....
    I forholdt til bygging som jeg kjenner best så er det svært ofte de som ikke har en reell klubb å stille for som dukker opp en del år før de burde dukket opp på en scene. Har en en skikkelig klubb med gode coacher så får en en oppriktig og ærlig tilbakemelding, og et "kjør på!" eller "dropp det!" avhengig av om en har det som skal til eller ikke.
    For å si det sånn - den jenta der hadde neppe fått klarsignal mht å stille for den klubben jeg stiller for, når utgangspunktet var såpass semmert.
    Jeg er helt enig med deg, selvinnsikt er nøkkelen til alt, jeg for min del føler jo aldri at jeg er i form uansett hva folk sier, så jeg venter til jeg er sånn nogelunde fornøyd selv, men tror jeg aldri kommer til å se anroektisk ut :P iallefall ikke med ben stikkende ut her og der, med mindre gremlings har slått meg med balltre over skinnleggen før konk :P

Men jeg tror det er veldig viktig og ha en klubb som sier ifra hvordan det virkelig er uten å pynte på det, er jo noen ganger man ser her i norge og at det er klubber som vipper folk ut på scenen nesten uansett form, og da tenker jeg som så, kanskje de burde fokusere mer på kvalitet enn kvantitet? Fordi om man har 2-3 stk i DRIT bra form så syntes jeg man burde kunne nekte de som ikke er gode nok til å stille, iallefall for det samme klubb navnet, så får de heller gå på egenhånd om du skjønner.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    [QUOTE=chezresurrected;611410]

Jeg er helt enig med deg, selvinnsikt er nøkkelen til alt, jeg for min del føler jo aldri at jeg er i form uansett hva folk sier, så jeg venter til jeg er sånn nogelunde fornøyd selv, men tror jeg aldri kommer til å se anroektisk ut :P iallefall ikke med ben stikkende ut her og der, med mindre gremlings har slått meg med balltre over skinnleggen før konk :P

Men jeg tror det er veldig viktig og ha en klubb som sier ifra hvordan det virkelig er uten å pynte på det, er jo noen ganger man ser her i norge og at det er klubber som vipper folk ut på scenen nesten uansett form, og da tenker jeg som så, kanskje de burde fokusere mer på kvalitet enn kvantitet? Fordi om man har 2-3 stk i DRIT bra form så syntes jeg man burde kunne nekte de som ikke er gode nok til å stille, iallefall for det samme klubb navnet, så får de heller gå på egenhånd om du skjønner.
    så sinnsykt enig! det er for mange som ikke burde vært på scena i det hele tatt...

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44

Jeg er helt enig med deg, selvinnsikt er n&#248;kkelen til alt, jeg for min del f&#248;ler jo aldri at jeg er i form uansett hva folk sier, s&#229; jeg venter til jeg er s&#229;nn nogelunde forn&#248;yd selv, men tror jeg aldri kommer til &#229; se anroektisk ut :P iallefall ikke med ben stikkende ut her og der, med mindre gremlings har sl&#229;tt meg med balltre over skinnleggen f&#248;r konk :P

Men jeg tror det er veldig viktig og ha en klubb som sier ifra hvordan det virkelig er uten &#229; pynte p&#229; det, er jo noen ganger man ser her i norge og at det er klubber som vipper folk ut p&#229; scenen nesten uansett form, og da tenker jeg som s&#229;, kanskje de burde fokusere mer p&#229; kvalitet enn kvantitet? Fordi om man har 2-3 stk i DRIT bra form s&#229; syntes jeg man burde kunne nekte de som ikke er gode nok til &#229; stille, iallefall for det samme klubb navnet, s&#229; f&#229;r de heller g&#229; p&#229; egenh&#229;nd om du skj&#248;nner.

Jeg skj&#248;nner det helt og fullt!
    I v&#229;r klubb er det som sagt s&#229;nn at en f&#229;r klar beskjed dersom en b&#248;r vente b&#229;de vinter, v&#229;r og kanskje &#229;r f&#248;r en p&#229; ny vurderer &#229; g&#229; p&#229; scenen. S&#229;nn b&#248;r det ogs&#229; v&#230;re!
    Enkelte takler sikkert &#229; komme p&#229; scenen og f&#248;rst da innse at de definitivt ikke har noe der &#229; gj&#248;re, men andre f&#229;r seg ganske sikkert en knekk av s&#229;nt, og kommer kanskje aldri tilbake igjen.... synd for sporten og synd for de som utsettes eller utsetter seg for det.

Sj&#248;l om publikum ikke er det viktigste, s&#229; b&#248;r en kanskje tenke litt p&#229; hva de skal f&#229; servert p&#229; et show ogs&#229;..... Det er IKKE morsomt &#229; se folk p&#229; scenen som &#229;penbart heller burde holdt seg hjemme ved ping-pong-bordet og vist fram vaskeballen sin der......
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Fremdeles like skummelt:

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    wrrrrrr&#230;l! usj den dama g&#229;r p&#229; en smell snart

fremdeles like ? hun s&#229; jo enda v&#230;rre ut n&#229;

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004

S&#229; ikke s&#229; skummel ut her. En uke siden iflg bloggen
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Det finnes nok noen som bruker denne idretten som unnskyldning for å dekke over anoreksia. Slanking blir plutselig deffing for det er mer godtatt, mens innerst inne sitter personen med ett mål, og det er å være tynnest mulig, det er jo sånn anoreksia er.

Trist for de det gjelder, og enda tristere for folk rundt dem som får lide over det.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

bip
    bip er ikke aktiv
    Medlem bip is a jewel in the rough bip is a jewel in the rough bip is a jewel in the rough bip sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    &#198;sj. Det der var ikke mye pent.
    "even if you win a disscusion on a internett chat or forum your still a retard"

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Har fulgt litt med på bloggen hennes, og utifra min mening er hun altfor tynn(for konk og "normal" kropp - men dog, hva er da normalt..).

Hun har visst alltid vært tynn og har kun lagt på seg muskler etter hun begynte å trene.

men det bildet av armen hennes, off.. hun eier ikke fett på kroppen og da hun stilte i konk så kom hun på siste plass nemlig fordi hun var for tynn.
    er noen bilder av beina hennes også, null fett, ser veldig "overdrevent" og lite feminint ut. ikke fitness-stil i det hele tatt
    www.mthereseo.blogg.no

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post

Så ikke så skummel ut her. En uke siden iflg bloggen
    Hehe, de kan også være flinke til å manipulere, og de lyver ofte mer enn de snakker sant. Dette kan like gjerne være et eldre bilde som hun har lagt ut for å ro seg unna folk som bryr seg om henne og vil hjelpe henne.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    06-2005
    jeeez, hu har i allefall bra disiplin når det kommer til deff.. noen rimelig heftige beinbilder der inne i bloggen også

-Phil Baroni

Bronse Member Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Ser best ut utenom konkurranse dagen :

No creative person ever felt their day job.

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Men alt for sv&#230;re bl&#229;ser til den kroppen IMO.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Sjekk videoen &#248;verst der n&#229;! Hva faen? Er jo manualslenging.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av VTG Vis post
    Sjekk videoen øverst der nå! Hva faen? Er jo manualslenging.
    hehe... dette er hennes egne ord da...

"Det var riktigt tuuungt haha men man måste ju börja nånstans. "

ser aaaalt for tungt ut spør du meg

On her way back jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 har mye å være stolt av jente81 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    30
    jises
    "Pain is just weakness leaving your body"

Bronse Member Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Resultatet da? .....

Dette minner meg litt om den Pinheadz (eller hva det het) tegneserien, hvor streken forteller massemonsteret "You`re never gonna bulid any real muscle throwing the weights around like that"..
    No creative person ever felt their day job.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Det finnes nok noen som bruker denne idretten som unnskyldning for å dekke over anoreksia. Slanking blir plutselig deffing for det er mer godtatt, mens innerst inne sitter personen med ett mål, og det er å være tynnest mulig, det er jo sånn anoreksia er.

Trist for de det gjelder, og enda tristere for folk rundt dem som får lide over det.
    Det tror jeg du har veldig rett i.

Jeg vet at en kvinnelig bekjent av meg som tidligere konkurrerte i fitness slet med spiseforstyrrelser.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.