+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Magnus Önerud

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20

Magnus Önerud

Har noen sett han her før? Han må jo være noe av det sterkeste mennesket jeg har sett på lenge! 21 år med serien 391, 230 og 340 har han værtfall vunnet min respekt. http://youtube.com/watch?v=p7MG5SptTJQ
    Kjenner han med den forje junior-vm rekorden, Lars Klev (forøvrigt en lokal mann her nede), han hadde 365.. Så det der er jo helt sykt.

Medlem Slækkis is a jewel in the rough Slækkis is a jewel in the rough Slækkis is a jewel in the rough Slækkis sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av AndreasIr Vis post
    Har noen sett han her før? Han må jo være noe av det sterkeste mennesket jeg har sett på lenge! 21 år med serien 391, 230 og 340 har han værtfall vunnet min respekt. http://youtube.com/watch?v=p7MG5SptTJQ
    Kjenner han med den forje junior-vm rekorden, Lars Klev (forøvrigt en lokal mann her nede), han hadde 365.. Så det der er jo helt sykt.
    Trener Klev ennå ? Hørete en historie om litt repping på 220 i benken for 2-3 år siden.

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Klev ja, still going strong. Han kommer somregel nedom 2-3 ganger i uka for å vise litt
    Husker han kjørte 5x5 med 230 i benk for rundt 6-7 mnd siden. Kan jo forøvrigt nevne at etter han la opp styrkeløftinga si dro han på med 205 i benk etter 5års totalt treningsfri

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Eller noe i den duren værtfall.. 160 går værtfall lekende lett som arbeidssett i skråbenken, og 140 i stående militærpress gjør han like lett som jeg gjør 40...

Medlem Slækkis is a jewel in the rough Slækkis is a jewel in the rough Slækkis is a jewel in the rough Slækkis sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Klev ja, still going strong. Han kommer somregel nedom 2-3 ganger i uka for å vise litt
    Husker han kjørte 5x5 med 230 i benk for rundt 6-7 mnd siden. Kan jo forøvrigt nevne at etter han la opp styrkeløftinga si dro han på med 205 i benk etter 5års totalt treningsfri

Fyren er vel det sykeste talentet som har vært i Norge omtrent...
    Hørte en morsom historie om oppvarming i knebøy på et internasjonalt juniorstevne tror jeg. Det lå 300 på stanga og en fyr med drakt og knebind hadde akkurat kjørt en rep og var jævlig fornøyd med det.(trodde han var kongen i det feltet..) Da hadde visst Klev som var i bare trusa og barbeint labba bort og gjort 3 reps...Vet ikke om den er 100% sann, men en morsom historie uansett.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Haha, skal faenmeg spør han om den, fordi det er faktisk mer enn sannsynlig at det stemmer

Ble medlem
    04-2007
    Ellers så er Önerud meget imponerende. Styrken er meget bra, men utnyttelsen av utstyret er eksepsjonell. Han har nok totalt ca 200 kg på utstyret.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Ingen tvil om det. Han har lært seg løftene veldig bra, du ser spess hvor lett mark og bøy går..
    Men hvordan kjenner du til Lars egentlig?

Ble medlem
    04-2007
    Ingen tvil om det. Han har lært seg løftene veldig bra, du ser spess hvor lett mark og bøy går..
    Men hvordan kjenner du til Lars egentlig?
    Tja, det var det da... .......
    En Klev historie til: Husker et stevne da han var rundt 18 år og skulle inn på en knebøy. Han banka panna i stanga så blodet silte før han løfta. Dette ble forbudt etterhvert ?!

Medlem Turtle har en flott utstråling
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Onerud tjener over 120kg på utstyret.. Litt trist egentlig.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Turtle Vis post
    Onerud tjener over 120kg på utstyret.. Litt trist egentlig.
    ?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Slækkis Vis post
    Ellers så er Önerud meget imponerende. Styrken er meget bra, men utnyttelsen av utstyret er eksepsjonell. Han har nok totalt ca 200 kg på utstyret.
    200kg totalt på utstyret? Wtf????? Jeg har totalt fått klemt ut: 100-110kg totalt liksom
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Medlem Turtle har en flott utstråling
    Ble medlem
    06-2007
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    ?
    Tenkte på i bøy.. 120kg på utstyret i bøy synes jeg er trist. For omtrent alle, uansett hvor mye de trener med utstyret, kan aldri oppnå 120kg..

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Turtle Vis post
    Tenkte på i bøy.. 120kg på utstyret i bøy synes jeg er trist. For omtrent alle, uansett hvor mye de trener med utstyret, kan aldri oppnå 120kg..
    Ah, får han 120 ekstra bare i knebøy ja.. sykt :|
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Ah, får han 120 ekstra bare i knebøy ja.. sykt :|
    jeg tror han får mer, mener han hadde 260 raw ellernoe...
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.