+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Markus Ruhl 7 uker ut fra comeback på NY Pro

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Markus Ruhl 7 uker ut fra comeback på NY Pro

http://clips.team-andro.com/view_vid...2b6b221c711edf

Yeah, jeg vil påstå han har ødelagt fysikken sin. Så mye bedre ut før (se bilde under).
    Vedlagte bilder

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hahaha!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Hva er galt??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg tror jeg lar Dante aka DOGGCRAPP svare på den.

Sitat Opprinnelig skrevet av DOGGCRAPP Vis post
    He has always injected his biceps, his shoulders (massively) and his lats (in various pictures you can always see bruises and bumps on his lats in lat spread and other pictures)

If any one of you doubt what im saying above do me a favor ok?

your sitting at a computer right now correct?

put your arm down thru your knees straightarm like you were going to do a concentration curl

see what your long stretched bicep looks like?

Take a look at Markus's in that position at .30 to .34 seconds

Going a little bit overboard this time methinks

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Whine. Ikke noe kritisk det der. Det er ikke akkurat sånn at han blir den første proffen som pynter med litt olje.
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det er ikke noe problem visst man ikke konkurrerer for å vinne.

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Wtf?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hvor mange proffer bruker ikke olje da, 1 av 10 kanskje ?
    Ruhl er kongen , jeg har sett han live 2ggr og han skaper altid reaksjoner blant publikum akkurat som Heiko Kallbach gjør , voldsomt stor , voldsomt uproporsjonert http://www.youtube.com/watch?v=JetUJ...eature=related men gjør det verdt å faktisk slepe kroppen på et stevne for å titte. Freaks er greit å se på.
    Perfekt også greit men langt fra så morsomt.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Når man har en allerede stor biceps, men liten triceps hva gjør man da? Jo tydeligvis så fortsetter man å pumpe i biceps slik at den blir enda større og fremhever den dårlige tricepsen enda mer. For å ha riktige proporsjoner er bare tull.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Proporsjoner er vel riktig betegnelse? Symmetri vil si at venstre side er speilvendt av høyre.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Stemmer nok. Fikset.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    enig med mr muscle her.. fyren minner bare mer og mer om greg valentino

han gjør mottsatt av hva andre gjør når man ser noe må jobbes med føler jeg!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    fy faen så ødelagt han er...er jo nesten synd på fyren.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Å sammenligne Ruhl med Valentino er jo helt på trynet! Som NK sa, hvor mange proffer har ikke brukt synthol, 1/10???
    Ja kanskje synes det godt på Ruhl men helvete heller han har aldri fremstått som en jævla fitnessutøver heller, ruhl er selve referansen innen kroppsbygger FREAK i moderne tid og han gjør det jævlig bra. Han er et muskelberg av dimensjoner og han ser så inni helvete mye bedre ut enn Valentino noen gang gjorde.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Er på grunn av folk som Ruhl, Cutler, Coleman, Schlierkamp osv folk gidder å se på denne sporten. De kunne godt ha vært dobbelt så store for min del.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Dette ble litt for smått for min smak, gitt ..
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    er enig i det som blir sagt her bare for å si det! var ikke meningen og la det virke som en sammenlikning jeg ville bare frem til at han minner mer og mer om greg!

jeg har vært og er en stor fan av ruhl som har vært et av mine store forbilder og da blir jeg MEGET skuffet over se en med så rå monsterfreak fysikk ødelegge den av dimensjoner og tilnærmet se ut som flere cyntholfreaks gjør idag bare i en deffet utgave
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Jeg synes Ruhl er konge i alle de filmene jeg har sett Greit nok, syns ikke nødvendigvis han ser så bra ut. Men han er stor, han er freak. Det er fett
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg synes Ruhl er konge i alle de filmene jeg har sett Greit nok, syns ikke nødvendigvis han ser så bra ut. Men han er stor, han er freak. Det er fett
    det syntes vi også! du har tydeligvis ikke lest tråden?

cluet her er jo hvordan han ser ut nå i forhold til filmene du blandt annet tenker på.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det syntes vi også! du har tydeligvis ikke lest tråden?

cluet her er jo hvordan han ser ut nå i forhold til filmene du blandt annet tenker på.
    Jo,jo.. Jeg har lest. Ville bare si det jeg mente om han jeg
    Men greit nok, div. ting ser kanskje "styggere" ut.
    <3Fitnessfrøken<3

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Er ikke mange som hadde turt &#229; si det de sier n&#229; om Ruhl l&#229; opp&#229; dere, og dere l&#229; p&#229; magen, og han l&#229; med kuken 1 cm fra det dryppende v&#229;te rasshullet deres, klar til &#229; kj&#248;re sukkerstanga inn.

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Nei huff.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Er ikke mange som hadde turt å si det de sier nå om Ruhl lå oppå dere, og dere lå på magen, og han lå med kuken 1 cm fra det dryppende våte rasshullet deres, klar til å kjøre sukkerstanga inn.
    jeg hadde stått på samme mening om han hadde kuken 1cm INN i det dryppende rasshølet mitt

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.