http://clips.team-andro.com/view_vid...2b6b221c711edf
Yeah, jeg vil påstå han har ødelagt fysikken sin. Så mye bedre ut før (se bilde under).
http://clips.team-andro.com/view_vid...2b6b221c711edf
Yeah, jeg vil påstå han har ødelagt fysikken sin. Så mye bedre ut før (se bilde under).
Hva er galt??
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Whine. Ikke noe kritisk det der. Det er ikke akkurat sånn at han blir den første proffen som pynter med litt olje.
.......................................R.I.P..........................................
Det er ikke noe problem visst man ikke konkurrerer for å vinne.
Wtf?
Hvor mange proffer bruker ikke olje da, 1 av 10 kanskje ?
Ruhl er kongen , jeg har sett han live 2ggr og han skaper altid reaksjoner blant publikum akkurat som Heiko Kallbach gjør , voldsomt stor , voldsomt uproporsjonert http://www.youtube.com/watch?v=JetUJ...eature=related men gjør det verdt å faktisk slepe kroppen på et stevne for å titte. Freaks er greit å se på.
Perfekt også greit men langt fra så morsomt.
Når man har en allerede stor biceps, men liten triceps hva gjør man da? Jo tydeligvis så fortsetter man å pumpe i biceps slik at den blir enda større og fremhever den dårlige tricepsen enda mer. For å ha riktige proporsjoner er bare tull.
Proporsjoner er vel riktig betegnelse? Symmetri vil si at venstre side er speilvendt av høyre.
enig med mr muscle her.. fyren minner bare mer og mer om greg valentino![]()
han gjør mottsatt av hva andre gjør når man ser noe må jobbes med føler jeg!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
fy faen så ødelagt han er...er jo nesten synd på fyren.
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
Å sammenligne Ruhl med Valentino er jo helt på trynet! Som NK sa, hvor mange proffer har ikke brukt synthol, 1/10???
Ja kanskje synes det godt på Ruhl men helvete heller han har aldri fremstått som en jævla fitnessutøver heller, ruhl er selve referansen innen kroppsbygger FREAK i moderne tid og han gjør det jævlig bra. Han er et muskelberg av dimensjoner og han ser så inni helvete mye bedre ut enn Valentino noen gang gjorde.
Er på grunn av folk som Ruhl, Cutler, Coleman, Schlierkamp osv folk gidder å se på denne sporten. De kunne godt ha vært dobbelt så store for min del.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Dette ble litt for smått for min smak, gitt ..
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
er enig i det som blir sagt her bare for å si det! var ikke meningen og la det virke som en sammenlikning jeg ville bare frem til at han minner mer og mer om greg!
jeg har vært og er en stor fan av ruhl som har vært et av mine store forbilder og da blir jeg MEGET skuffet over se en med så rå monsterfreak fysikk ødelegge den av dimensjoner og tilnærmet se ut som flere cyntholfreaks gjør idag bare i en deffet utgave![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Jeg synes Ruhl er konge i alle de filmene jeg har settGreit nok, syns ikke nødvendigvis han ser så bra ut. Men han er stor, han er freak. Det er fett
![]()
<3Fitnessfrøken<3
Er ikke mange som hadde turt å si det de sier nå om Ruhl lå oppå dere, og dere lå på magen, og han lå med kuken 1 cm fra det dryppende våte rasshullet deres, klar til å kjøre sukkerstanga inn.
Nei huff.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.