+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 63

Tråd: Martin Kjellstrøm

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Martin Kjellstrøm

http://www.iform.no/pub/art.php?id=830

SATTAN dette blir rått for og si det rett ut...

legger med dette rygg bildet som er i samme artikkel...

hvordan er det mulig og få så rå fettprosent? er det ei eneste blodåre som ikke viser?

finnes det noe råere rygg bilde?
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Haha, fy faen det var brutalt. Minner om en belgisk blå!

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Shiiiiit... Enda står det at han skal deffe 7kg til....!!!!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Shiiiiit... Enda står det at han skal deffe 7kg til....!!!!
    haha ja det reagerte jeg også på!!!!

hva faen da lixom? 7 kg med hva? hehehehe
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    dette er det råeste jeg har sett! at det er mulig???
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hohoi det der var en freak jævlig rått
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Sinnsyk form, så jo utenomjordisk ut. Blir spennende å se om dommerene legger merke til ham og plasserer han fornuftig. Gå for gull, hehe.

Superior newbie Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle Petter'n er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2005
    den ryggen ble nesten litt for freaky...brutalt!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    skjønner fortsatt ikke hvordan han kan si at det er 7 kg til som skal deffes...

er det noen er som har peiling på hva og hvor han kan ta det fra?

mageinnholdet er det eneste som slår meg....

nk,tricepsman,cb noen andre som kan gi meg svar på det? hehe

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Her det det nok bare noe vann som står igjen.Kan jo forøvrig nevne at største delen av karboinntaket til Martin har kommet fra Vitargo.Ikke så rart når man skal ha i seg over 1 kilo med karb hver dag:-)
    Ønsker Martin lykke til.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Imponerende, men sykt.. Ser ikke helt sunt ut! Den tilstanden ser nesten ubehagelig og vond ut faktisk hehe.

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av n0xious Vis post
    Imponerende, men sykt.. Ser ikke helt sunt ut! Den tilstanden ser nesten ubehagelig og vond ut faktisk hehe.
    syns det var bittelitt ekkelt...
    gjett om han er sulten a...

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    syns det var bittelitt ekkelt...
    gjett om han er sulten a...
    Enig, var en som postet et intervju av han tidligere tror jeg.. Han ble jo anpusten bare av å prate.. Det er ikke fint nei, fitness er tingen, sunn og flott

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Enig, var en som postet et intervju av han tidligere tror jeg.. Han ble jo anpusten bare av å prate.. Det er ikke fint nei, fitness er tingen, sunn og flott
    *slap* Så har man forskjellige vektklasser i bygging og da
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    YES!!!

Saccosekk Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    Er det bare meg som synes det ser ut som han har noe sinnsykt til "sovestempel" på ryggen? Jeg tenker det kan komme av for mye tid tilbrakt på en litt rynkete madrass.

Men ellers så var ryggen bra, Ryus kommentar angående tilnærmet utenomjordisk form stiller jeg meg helt og holdent bak
    Don't train with machines, be one!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    http://www.youtube.com/watch?v=MbJW4rwJUsk

http://www.youtube.com/watch?v=zasLD7O7k8s

enda mer av den svenske kongen!

den siste der er egentlig ganske morsom hehe

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    det kjedet han har på seg i første videoen der. hvor får man kjøpt de, så stellander hadde det på seg i helga også.. noe spesielt med det eller er det bare ett vanli kjede byggere har begynt med?
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, guud han va deeiiili!
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    midja så mindre ut!

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari er et navn kjent av alle MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    http://www.iform.no/pub/art.php?id=830

SATTAN dette blir rått for og si det rett ut...

legger med dette rygg bildet som er i samme artikkel...

hvordan er det mulig og få så rå fettprosent? er det ei eneste blodåre som ikke viser?

finnes det noe råere rygg bilde?
    Æsj, det ser ut som han har cellulitter på rumpa!

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Personlig synes jeg det er grisestygt. Sikkert mange som liker det. Når en mann nesten ikke kan gå, p.g.a. pulsen ligger på 90% av Hfmax, likner det en tragedie. Jeg har sett Thomas Stellander, og jeg trodde han skulle stryke med rett foran øynene på meg. Maken til svetting å pesing har jeg aldri sett. Og alt han gjorde var å sitte

Jeg likte bedre den æraen der barn og voksne snudde seg for å se på kroppsbyggere, og tenkte "der går en gresk Gud. Toppen av menneskelig fysisk perfeksjon". Mulig en slik epoke aldri har eksistert, men man kan da drømme
    Det er iallefall bedre enn "Der går en grotesk parodi av det som engang var drømmen om en sunn og sterk kropp". Steve Reeves snur seg i graven.
    Hvor ligger forresten rectus femuralis?
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler Vis post
    Hvor ligger forresten rectus femuralis?
    Det er en hittil ukjent muskel som har utspring på femur og feste på humerus. Funksjonen til muskelen er det ingen som vet.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Det som er med slike byggere er ikke at de er så flotte å se til, men det er jo fasinasjonen av at noen har klart å bygge en så diiiiger kropp. Har sett "Markus Rühl - Made in Germany" idag. Markus er jo den største av dem alle i mine øyne, men noe vakkert syn er han ikke. Heller ikke damen hans Simone, hun er jo større enn de fleste her på forumet, det er ikke pent, men likevel fasinerende.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Personlig synes jeg det er grisestygt. Sikkert mange som liker det. Når en mann nesten ikke kan gå, p.g.a. pulsen ligger på 90% av Hfmax, likner det en tragedie. Jeg har sett Thomas Stellander, og jeg trodde han skulle stryke med rett foran øynene på meg. Maken til svetting å pesing har jeg aldri sett. Og alt han gjorde var å sitte
    Hehe.....så du ham på Skavlan?

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av BOB Vis post
    Hehe.....så du ham på Skavlan?
    Nope. Var på et seminar han holdt
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Registered User Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte Nifty har et berømt rykte
    Ble medlem
    02-2007
    Det skal stå respekt over det arbeidet han har gjort med kroppen sin, men jeg tror blir for spesielt interesserte å finne det tiltrekkende.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Fowler, er du seriøs? Har snakket med Tommi Thorvildsen noen ganger i butikken hans og han virker faktisk i god form, beveger seg faktisk ganske lett også.

Men når en fyr puster og svetter når han sitter så er det bare forjævlig og flaut samme hvor stor han er og samme hvor mye respekt en liksom skal ha.
    RockyRock

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Fowler, er du seriøs? Har snakket med Tommi Thorvildsen noen ganger i butikken hans og han virker faktisk i god form, beveger seg faktisk ganske lett også.

Men når en fyr puster og svetter når han sitter så er det bare forjævlig og flaut samme hvor stor han er og samme hvor mye respekt en liksom skal ha.
    Jepp. 100% seriøs. Har også hørt noe lignende om Tommi, men kanskje han var i bedre form da du traff ham

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Lurer på hva de sier selv om det, Jeg hadde ikke likt følelsen av å hvese hele tiden og ordet infarkt hadde dukket opp mer enn engang i tankene mine.
    RockyRock

Gold Member aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion har mye å være stolt av aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Jepp. 100% seriøs. Har også hørt noe lignende om Tommi, men kanskje han var i bedre form da du traff ham
    Var på seminar med begge disse gutta for et par år siden, og kan bekrefte det fowler sier her. De peiste og svetta noe fælt til å bare stå rett opp og ned.

http://fitnessprat.no/showthread.php?t=16691 - Gammel tråd fra den gang.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    markus ruhl tar pauser når han går i trapper! men nå er han som han også sier i jævli dårlig form når det kommer til kondis!

men når det gjelder tommi så tror jeg nok det avhenger jævli av hvor i året han er... on eller of sesaon

Bronse Member v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man har mye å være stolt av v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    ingen av dere som tilfeldigvis veit sangen i ene videon av han
    http://www.youtube.com/watch?v=MbJW4rwJUsk

har spurt på anna forum, sendt mld til karen som la ut videon og spurt på you tube men neida.. syns den var litt tøff..

syns karen er rå jeg, imponerende.. samt at det er litt kult han er svensk

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    litt bilder fra Eastern USA championship
    Vedlagte bilder

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    hvor?
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    viser de ikke?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    De viser.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    De viser.
    oki doki poki

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Damn han har ødelagt fysikken sin. Før var det litt linjer og x faktor over det, no var det bare masse og ikke noe annet,.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Han ser ut som et TROLL!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Minner litt om Greg Covacs på en måte , syntes han hadde fin fysikk før men nå synes jeg ikke han holder klassen han hadde for kort tid siden , kanskje vært litt uheldig med forberedelsene. På den annen side så er dette bilder og ikke real life og jeg er ikke dommer.
    Han er jo veldig stor og formen er jo god men mulig midjen har blitt større siden sist , kanskje jeg tar feil ?
    Sist endret av NK; 17-11-08 kl 20:31

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Når var termin?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Minner litt om Greg Covacs på en måte , syntes han hadde fin fysikk før men nå synes jeg ikke han holder klassen han hadde for kort tid siden , kanskje vært litt uheldig med forberedelsene. På den annen side så er dette bilder og ikke real life og jeg er ikke dommer.
    Han er jo veldig stor og formen er jo god men mulig midjen har blitt større siden sist , kanskje jeg tar feil ?
    ganske så enig i det du sier!

for meg ser det ut som han rett og slett har vokst for fort...

Silver Member oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av oLEh har mye å være stolt av
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    Så helt jævlig ut. Er enig at det minnet litt om Kovacs.. stoor midje! Så mye bedre ut før..

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    UFF... Dekker det meste
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det der var vel en gjesteposør opptreden. Palumbo har visst overtalt han til å konkurrere i Ironman, samtidig som han nettopp kvalifiserte seg til olympia. Så vi får se. Utifra de bildene der ser det ut som han har gått samme veien som Thorvildsen. Var flott før han datt fullstending for massegalskapen.

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Kanskje ifbb kunne inndelt klasser etter størrelsen på indre organer.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.