http://www.youtube.com/watch?v=CECPYsrScCA
Får vi se han i UFC snart mon tro?
http://www.youtube.com/watch?v=CECPYsrScCA
Får vi se han i UFC snart mon tro?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Han har hatt tre kamper i UFC. 2 tap og en seier. Etter en veldig skuffende start på sin UFC-karriere, sluttet han i UFC for å prøve "lykken" hos andre.
MY LIFE, MY RULES!
han er grunnen til at jeg åpnet øynene for mma, han og fedor.. synd at det ikke gikk så bra i ufc for mirko da men.. flere i pride og k-1 jeg gjerne skulle sett i ufc igrunn
forresten litt OT, lenge siden jeg har sett noen nye pride happenings! bare jeg som går glipp av de eller har de ikke hatt noen på en stund? har tilfeldigvis sett flere fra pride slåss i k-1 også (fedor, bob sapp), kjører de noe samarbeid eller har noen gått over til k-1?
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
http://www.youtube.com/watch?v=PQuWP_KDnoo Han er apatisk, 0 underholdningsverdi, slapp...tilsynelatende uinteressert og virker feig i denne kampen. Til og med Mike Tyson ga jernet i sine siste kamper og slo ihvertfall litt fra seg. Etter å ha sett det der tenker jeg at enten fikk han litt ekstra i lommeboken for å tape ikke gjøre en dritt i ringen eller så er han såpass punchdrunk at det ikke skjer så mye. Uansett håper publikum og fansen fikk pengene tilbake for det de brukt den kvelden.
RockyRock
http://www.youtube.com/watch?v=ZyWos...eature=related
Van damme i K1 neste år blir ihvertfall en historisk fight![]()
RockyRock
MY LIFE, MY RULES!
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
-Phil Baroni
http://www.youtube.com/watch?v=0XO2k6rD3bI
CM Punk: tja, ingen stor kamp ferdighetsmessig, men hadde absolut vært underholdene å se tror jeg.. bare for fun![]()
-Phil Baroni
Hvorfor ikke det? Hva vet dere om ferdighetene til Van damme? Bare det at han har holdt stål form og lav fett prosent i 25år+ og trent en rekke forskjellige kampsporter samtidig som han har alt å tape må jo gjøre det til en spennende happening på mange måter. Han trener forøvrig MMA og har gjort det helt siden extreme fighting dagene, bruker det i de nyeste filmene hans og.
RockyRock
MY LIFE, MY RULES!
Van damme har gode ferdigheter innen karate.
Men når det gjelder MMA har denne sporten forandret seg utrolig mye siste 10 årene.
Hadde du satt Bruce Lee opp mot en middels MMA-fighter i dag, ville Bruce Lee blitt squasha i løpet av ett minutt.
Hvor har du det fra at han har trent MMA?
Skjønner at han gjør det nå frem mot kampen, men før i tiden?
MY LIFE, MY RULES!
Du kan se det i de nyeste filmene hans at han bruker MMA, du kan se det på youtube...han har trent med Crocop og Fedor osv...Chuck Norris og Bruce lee trente "lock" og grappling allerede på 70tallet og Chuck Norris bruker tonnevis med fotlocks, armlocks osv i filmer på 80tallet.
RockyRock
Der sier du noe. De bruker det i filmer...de trener med CroCop og Fedor.
Kevin James fra Kongen av Queens trener med Randy Couture, men vil ikke si at han er en god fighter fordi.
En ting er å kunne utøve fotlocks, armbars, div chokes på film, men i virkeligheten, i en kamp, der hadde nok "all of the above" fått juling.
MY LIFE, MY RULES!
Fæn te, blir like frustrert hver gang denne diskusjonen dukker opp fordi jeg finner aldri filmklippet..uansett på en festival i Frankrike er det noen "thugs" som skal jule opp van damme men han juler opp dem.
Slik jeg forstod Bruce Lee så var det hans evne til å slå og sparke ekstremt hardt som gjorde han så annerledels, so...who knows.
Van Damme har ihvertfall trent MMA en 15års tid, så tror det eneste han sliter med er alderen.
RockyRock
hehe
Gleder meg hvertfall til å se Van Damme kampen![]()
MY LIFE, MY RULES!
Fytti helvete, han japaneren mot Fedor var stor as!
Men de tar dem på submissions, samme som frank mir mot brock lesnar.
Hvordan er Crocop på submissions egentlig?
Ser han jo bare med høye spark og slag.
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Han har trent BJJ med Fabrizio Werdum, som har svart belte i BJJ og som nylig vant over Gonzaga i UFC. Men likevel, vil jeg ikke påstå at han er så dyktig på bakken. Han er og har alltid vært kjent for sine brutale spark.
CroCop er bra på bakken han. Men han er bare så ufattelig mye bedre standing.
MY LIFE, MY RULES!