+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Nasser El Sonbaty

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Nasser El Sonbaty

Det er ikke noen som sitter på en eller flere av disse filmene?

http://www.hugenasserelsonbaty.com/merchandise.html

Jeg har Nasser On The Way Part I, men kunne tenkt meg de andre og.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    hm, ingen? det var dårlig. blir en dyr affære å kjøpe alle de der hehe.

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    hm, ingen? det var dårlig. blir en dyr affære å kjøpe alle de der hehe.
    Har forøvrig en del andre filmer som kommer ut på ftpen min så snart jeg får ny disk til serveren.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    når var det fra mon tro?

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    når var det fra mon tro?

Var visst fra 96
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Banned Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    noen som har en ftp med "pumping iron"-filmen til arnold?
    aldri sett en bodybuilderfilm i mitt liv, men hørte mye fint om at den gav mye motivasjon?

anyone?
    *host*hark*darp*atsjoo*nys*

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Twinflower
    aldri sett en bodybuilderfilm i mitt liv, men hørte mye fint om at den gav mye motivasjon?

anyone?
    Jeg har den på harddisken, og jeg har 100Mbit. Men jeg sitter ikke oppe hele natten, så da bør du ha rask linje.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hva handler total rebuild med arnold om?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Banned Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower er et navn kjent av alle Twinflower sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    jeg har 8mbit.
    funker det?

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Hva handler total rebuild med arnold om?
    Comeback i Mr. O 1980.
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Twinflower

anyone?

hostharkhvahardettemednasserågjørenyshosthark
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    hostharkhvahardettemednasserågjørenyshosthark
    Nasser El Sonbaty

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    joda enig i den også men du spurte indirekte etter arnold :P

Hakuna Matata

Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba
    joda enig i den også men du spurte indirekte etter arnold :P
    Fordi jeg så arnoldfilmen i den listen over filmen han hadde bare noen minutter etter at jeg leste om all den gode motivasjonen man får av filmen.

men om du vil ha meg til å innrømme at det var off topic, så ingen problem
    det var det

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    jeg skulle egentlig bare være litt kvervulant så jeghar ødelagt tråden minst like mye selv hehe

Hakuna Matata

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    haha no worries, ser ikke ut som om noen har disse filmene

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.