+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Nina Midling

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Nina Midling

http://www.fvn.no/sport/article497437.ece

Kroppsbygger Nina Midling (37) mangler tre millimeter på å måle 40 centimeter rundt overarmsmuskelen.
    VENNESLA: - Nå er jeg nesten der, pruster Midling, innimellom knallharde bicepssett på Shapes-gymmet i Filadelfia-kjelleren.

Den robuste mandalitten har drevet med styrketrening i 17 år, og debuterte som kroppsbygger med en førsteplass i Sandefjord Open for drøye fire år siden. Siden den gang har hun sanket ytterligere tre titler og økt omkretsen rundt overarmen til formidable 39,7 centimeter.

- Målet er å nå 40. På sikt kan jeg kanskje klare tre centimeter til før jeg gir meg.

Når det blir, vet hun ikke. Men Midling er klar på at hun skal komme i sitt livs form til to konkurranser: Oslo Grand Prix i april neste år og Loaded-stevnet i Danmark måneden etter.

Skal på pallen
    - Jeg er utrolig revansjlysten. Forrige gang jeg konkurrerte, var jeg ikke i god nok form, og endte for første gang utenom pallen, sier hun.

12 treningsøkter i uka og en streng diett med oppstart i januar skal bringe henne tilbake til toppen. Fram til de forløsende minuttene på Oslo-podiet, vil hennes kompromissløse mantra igjen lyde: Spise, trene, sove.

- De siste ukene før en konkurranse er steintøffe, både fysisk og psykisk. Men jeg elsker å presse meg selv til det maksimale av hva jeg kan tåle.

Del av gamet
    Denne holdningen har resultert i flere belastningsskader for kvinnen med en personlig rekord på 110 kilo i benkpress.

- Skader er en del av gamet, lyder hennes kjappe kommentar.

Like fyndig er hun i uttalelsen om kroppsbygging og doping.

- Så lenge jeg ikke bruker doping selv, bryr jeg meg ikke om hva andre velger å putte i kroppen sin.

I stedet fokuserer hun på mottoet sitt: Alt er mulig.

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Fasinerende..
    Hva måler bicepsen din mrm?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Du får komme og måle så finner vi det ut.

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Nina er i kanonform, jeg var delegat for henne da hun stillte i Sandefjord og allerede da var hun i sinnsykt bra form.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Du får komme og måle så finner vi det ut.
    hehe.. det var dårlig svar altså...

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Nina ble framstilt ganske feil i det intervjuet i grunn..
    Var reporteren som "presset" henne til å gå med på å skrive om biceps målet sitt, hun bryr seg fint lite om hva den måler og hvor mye hun løfter..

Jeg kan uttale meg vedr dette fordi jeg er så heldig å få hjelp av Nina og mannen hennes til posering nå mens jeg er her nede på Sørlandet. Det intervjuet har vert ett tema siden det kom ut i går, hun er ikke spesielt fornøyd med det selv..
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Nina ble framstilt ganske feil i det intervjuet i grunn..
    Var reporteren som "presset" henne til å gå med på å skrive om biceps målet sitt, hun bryr seg fint lite om hva den måler og hvor mye hun løfter..

Jeg kan uttale meg vedr dette fordi jeg er så heldig å få hjelp av Nina og mannen hennes til posering nå mens jeg er her nede på Sørlandet. Det intervjuet har vert ett tema siden det kom ut i går, hun er ikke spesielt fornøyd med det selv..
    Må vel være lov å skryte litt av bicepsmålet når man har noe å skryte av vel

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Må vel være lov å skryte litt av bicepsmålet når man har noe å skryte av vel
    Selvsagt, men hun ville ikke at det skulle fokuseres så innmari på det så da syns jeg det var feil av de å gjøre det..

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Selvsagt, men hun ville ikke at det skulle fokuseres så innmari på det så da syns jeg det var feil av de å gjøre det..
    hehe.. jornalister vrir jo på alt da.. tenk deg hvordan de har vridd på denne saken som egentlig bare er en bagatell.. Og tenk deretter på hvordan de vrir på saker som er av betydning.. Det er skremmende...

Men Nina er en flott dame så jeg syns hun skal være stolt.. Jeg syns ikke det var en teit artikkel.. Men det er jo synd hvis hun syns det da..

Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Men det er jo synd hvis hun syns det da..
    Var det jeg skulle fram til ...

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    - Så lenge jeg ikke bruker doping selv, bryr jeg meg ikke om hva andre velger å putte i kroppen sin.

Det er så vittig å lese byggere om doping Ingen byggere bruker doping

On topic: rå kropp
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post

Det er så vittig å lese byggere om doping Ingen byggere bruker doping

On topic: rå kropp
    Hehe.. Har du hørt de vittige bortfoklaringene til idrettutøvere generelt som blir tatt i doping el?
    Tror ikke de selv skjønner hva de snakker om engang.. Sikkert fått et A4 ark med bortforklaringer av legene sine som de måtte huske utenatt før pressekonferanse..

Tenk om det plutselig ble dopingtesting i bygging og fitness her til lands.. DET hadde blitt NM i bortfoklaringer hvertfall.. skjønner ikke at folk gidder å spørre jeg da.. Det vil ALDRI være noen som innrømmer dette alikevel.. Uansett sport..

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Arnold innrømmet det...han stod og pumpet opp før scenen og ble spurt av Rick wayne, en journalist for Muscle Mag. Do you use steroids? Yes.

Enkelt og greit hehe.
    RockyRock

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Arnold innrømmet det...han stod og pumpet opp før scenen og ble spurt av Rick wayne, en journalist for Muscle Mag. Do you use steroids? Yes.

Enkelt og greit hehe.
    Lee priest er slik og, blir for teit når ifbb pros osv nekter på steroidbruk synes jeg
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Fort gjort å kjøpe ribose med deca i da. Ikke utøverne sin skyld
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post

Enkelt og greit hehe.
    Alltid unntak som bekrefter regelen..

Men enig.. Enkelt og greit

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.