OMG!
Du er jævlig dårlig til å legge ut bilder, men satan han var rå![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Veldig retusjert da?
Helt sykt. Lurer på hvordan medisin-forbruket ser ut i løpet av et år ..
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Han bruker nok ikke noe annet kosttilskudd enn protein tipper jeg, og karbo sikkert.
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Love it. Håper han ikke roter det til siste uken. Sjekk og ut flexonline.xom sin Jay vs Dex videoer. De er litt morsomme og artig å se gutta i form:
http://www.flexonline.com/jay_vs_dex_video/news/554
Det er så mannerått at det er helt åndsvakt.
RockyRock
se her har det tydelig skjedd en del ja!!
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Sønnen min på 10 så bildene av jay i den første posten. Han bare ristet på hodet og sa "Førr en tosk!".![]()
Av unger og fulle folk får du ærlige meningerJeg klarer faktisk ikke å påvise at han tar feil
![]()
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Bror på 5 år sa: "Han hadde mange muskler!" Så det så.
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
quadricepsen er bare så stor at det blir rart. hehe
Søt liten skinntanga han har tatt på seg der, mannen.![]()
Disse bildene er 2 uker før Mr. Olympia 2007.

Er bildene skyggelagt her og der? Altså fikset på? Snåle farger og drøye skygger
Han er helt rå i sin idrettAldri sett han så svær, men faen som han ser ut. Spesielt på det bildet med double biceps..
Det må man si!
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Ikke bare har han større muskler enn en gorilla, han har lengere fjes enn en hest :P
Men sveisen er upåklagelig!![]()
Hvis det er gamle bilder jeg la ut så beklager jeg det....
Her er et gammelt bilde av Jay, en skikkelig klassiker
![]()
Cutler er i form:
Og så en litt morsom en:
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.