+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 32 av 32

Tråd: Nye Jay Cutler bilder

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002

Nye Jay Cutler bilder

OMG!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Du er jævlig dårlig til å legge ut bilder, men satan han var rå
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Veldig retusjert da?

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Helt sykt. Lurer på hvordan medisin-forbruket ser ut i løpet av et år ..
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Helt sykt. Lurer på hvordan medisin-forbruket ser ut i løpet av et år ..
    Han bruker noek mindre kosttislkudd enn den "gjennomsnittlige fitnessprater"

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Han bruker nok ikke noe annet kosttilskudd enn protein tipper jeg, og karbo sikkert.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Hva får deg til å tro det? Mye muscletech, tipper jeg
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Han har nok flere medikamenter i skapet sitt enn du har på sjukehuset ditt!

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gulliksen Vis post
    Han har nok flere medikamenter i skapet sitt enn du har på sjukehuset ditt!
    Hehe, det tror jeg ikke! Jeg har tilgang på det meste, men han har nok tilgang på andre typer medikamenter..

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Hva får deg til å tro det? Mye muscletech, tipper jeg
    Jeg tviler på at han bruker så mye, kanskje nitrotech og noe annet småtteri!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Love it. Håper han ikke roter det til siste uken. Sjekk og ut flexonline.xom sin Jay vs Dex videoer. De er litt morsomme og artig å se gutta i form:

http://www.flexonline.com/jay_vs_dex_video/news/554

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Det er så mannerått at det er helt åndsvakt.
    RockyRock

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    se her har det tydelig skjedd en del ja!!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Sønnen min på 10 så bildene av jay i den første posten. Han bare ristet på hodet og sa "Førr en tosk!".

Av unger og fulle folk får du ærlige meninger Jeg klarer faktisk ikke å påvise at han tar feil
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Ble medlem
    04-2006
    Bror på 5 år sa: "Han hadde mange muskler!" Så det så.

Burgerking.. ian nothingham is on a distinguished road ian nothingham sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Satan til form på karen..

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    quadricepsen er bare så stor at det blir rart. hehe

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Imponerende! Ikke mer å si om den saken.

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Søt liten skinntanga han har tatt på seg der, mannen.

Medlem levrone har en flott utstråling levrone sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    27
    Disse bildene er 2 uker før Mr. Olympia 2007.

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Er bildene skyggelagt her og der? Altså fikset på? Snåle farger og drøye skygger

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av levrone Vis post
    Disse bildene er 2 uker før Mr. Olympia 2007.
    isåfall må de ha blitt gjort noe med for jeg syntes han så større ut her da jeg sammenliknet bildene her mot de jeg har ifra han på pceen fra ifjor
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Han er helt rå i sin idrett Aldri sett han så svær, men faen som han ser ut. Spesielt på det bildet med double biceps..

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice Vis post
    Han er helt rå i sin idrett Aldri sett han så svær, men faen som han ser ut. Spesielt på det bildet med double biceps..
    ja han minner litt om han duden i avatar bilde ditt! ser en viss likhet

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    ja han minner litt om han duden i avatar bilde ditt! ser en viss likhet

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Det må man si!
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Kliss nytt medlem Greenbean is on a distinguished road Greenbean sin avatar
    Ble medlem
    05-2007
    Ikke bare har han større muskler enn en gorilla, han har lengere fjes enn en hest :P
    Men sveisen er upåklagelig!

Ble medlem
    03-2002
    Hvis det er gamle bilder jeg la ut så beklager jeg det....

Her er et gammelt bilde av Jay, en skikkelig klassiker

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Cutler er i form:

Og så en litt morsom en:

Medlem bmwm3 is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Greenbean Vis post
    Ikke bare har han større muskler enn en gorilla, han har lengere fjes enn en hest :P
    Men sveisen er upåklagelig!

Hvis du sammenligner bilder av Cutler fra år 2002 i forhold til nå, så ser du lett at hele hodet har blitt større. Ser det spesielt på kjeven og størrelsen på pannen. Men men, noe svinn må man regne med av den heftige veksthormon-bruken :-)

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hvis det er gamle bilder jeg la ut så beklager jeg det....

Her er et gammelt bilde av Jay, en skikkelig klassiker
    Mener man kom fram i en tråd på et forum for noen år siden at det der er toppen av sånne små flasker med saus-krydder-opplegg. Tabasco osv... ???
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Mener man kom fram i en tråd på et forum for noen år siden at det der er toppen av sånne små flasker med saus-krydder-opplegg. Tabasco osv... ???
    ja det stemmer nok det! sikkert salt pepper og noe piffi allround krydder tipper jeg

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.